Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Én már 27-éve vagyok inzulinos cukorbeteg (5-szöri szúrás).Sajnos már pár éve fáj a lábam de nekem olyan érzésem van mint amikor a bőr megfeszül és szét akarna szakadni a lábamon.Elindulok és pár méteren belül (200 m.nél már kezdődik) a csont kezd el fájni és utána jön az a rossz érzés a bőrömmel.Sajnos már annyira fáj ,hogy ha megállok piheni se lesz jobb sokszor már sírok a fájdalomtól.Sokat sétálok mert a kis fiamat gyalog hordom iskolába és a cukromnak is jó a séta. Otthon voltam vele orvosnál de nem csináltak vele semmit,nem küldtek sehová.Most jelenleg kint élek Londonba de itt meg nem olyan a tapasztalatom és a nyelv tudásom,hogy el tudjam mondani a bajomat.Ha tudna segíteni mit tegyek hova forduljak az jó lenne.Imádok sétálni de már félek attól ha menni kell valahová.Köszönöm válaszát.Tisztelettel Pappné Jutka
Tisztelt Papp Lászlóné!

A cukorbetegség hosszú távon komolyan roncsolja a kisereket, az idegeket. A tünetek sokszor először az alsó végtagon jelentkeznek, ott is gyakran a bőr beidegzési / vérellátási zavarával.

Amit így távolból tanácsolni tudok, azok általános dolgok: vércukorszint nagyon szigorú szintentartása, megfelelő étkezés, sok sok mozgás. Egyébként pedig orvoshoz kell (!) fordulni.

Üdvözlettel és jobbulást!

dr. Babai László

Hírek

Trombózisom volt- mitől lehetett?

Trombózisom volt- mitől lehetett?

A mélyvénás trombózis akut kezelésével szinte egy időben megkezdődik az okok feltárása, hiszen a további terápia eldöntése céljából fontos tudni, vajon mi is okozta a vérrögök képződését. Prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis- és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját megkérdeztük, vajon mi minden állhat a trombózis hátterében, és hogy egyáltalán milyen vizsgálatok szükségesek ahhoz, hogy ez kiderüljön.

További részletek
Ezek a vérkép eltérések utalnak vérszegénységre

Ezek a vérkép eltérések utalnak vérszegénységre

A vérszegénység gyanújakor az orvos minden esetben vérvizsgálatot kér, ahol bizonyos értékek eltéréseiből már felállítható a diagnózis, így a terápia megkezdhető. Hogy pontosan mely eredmény esetén kell erre gondolni, arra dr. Ercsei Ibolya, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusa adott választ.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA