Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Üdv érdeklödnék hogy tüdöereken tronbozis alakult ki és amint nem szedem a medrol gyogyszert elpatanak az erek és vérthányok de budapesten beszéltem azorvosomal vérhigitót nem kaphatok mert a tüdömet elönti a vér mert már 1 éve probálták nem tudom mit lehetne tenni várom válaszukat köszön
Kedves Tibor,

Megértem a kétségbeesését, de 3 soros leírás alapján lehetetlen leletek nélkül bármilyen véleményt kialakítani, hisz azt sem írta meg, miért szedi a Medrolt. Kérem keressen fel a Trombózisközpontban!

Üdvözlettel

Dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok