A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor nő / Doktor úr! Syncumart szedek (3mg naponta) az Inr értékem nagyon ingadozik. Hol 1.7 következő mérésnél már 3.15. Ilyen esetben mi a teendő? A gyógyszer adagon emelni, vagy csökkenteni kell? Válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel Szilvia
Kedves Szilvia !
Kevés az információ ahhoz, hogy teljes véleményt adjunk kérdésére. Tudni kellene ,hogy mi miatt szedi a syncumárt ,és mennyi ideje szedi , hogy még nem állt be az érték normál tartományra ? Étkezéssel kapcsolatos kérdések is felmerülnek , bizonyos zöldségek is el tudják tolni az INR értéket.
Leleteivel javaslom keresse fel Dr. Blaskó György professzor Úrat.
Üdvözlettel : Kelemen Edina

Hírek

Fogamzásgátlót szedne? Ezt a vizsgálatot ne hagyja ki!

Fogamzásgátlót szedne? Ezt a vizsgálatot ne hagyja ki!

A fogamzásgátló tabletták és a vérrögök kapcsolatáról már többször is esett szó, ennek ellenére sokan mindenféle előzetes vizsgálatok nélkül kezdenek neki a szedésüknek, pedig sok olyan esetet hallani, amikor a készítmény miatt mélyvénás trombózis, esetleg tüdőembólia lépett fel. Dr. Ercsei Ibolya, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusa a trombózis rizikóbecslés fontosságára hívja fel a figyelmet.

További részletek
Mikor szükséges váralvadásgátlót váltani?

Mikor szükséges váralvadásgátlót váltani?

A véralvadásgátlók alkalmazása lehet preventív és terápiás jellegű is, lehet, hogy csupán bizonyos ideig kell használni, de az is előfordulhat, hogy egy életen át tart a terápia. Előfordulhat, hogy mindvégig ugyanazt a szert alkalmazza a beteg, de meglehet, hogy időközben váltania szükséges másik készítményre. Hogy ez mikor indokolt, arról prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis-és Hematológiai Központ váralvadási specialistáját kérdeztük.  

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica Egészséghálózat