Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Dr. Kapocsi Judit PhD.

Nagyon idegesít, hogy a vérnyomásom folyton magas, de csak az első Pl: 210/82 190/80 de volt már 235/95 és mivel nem dohányzom, nem alkoholizálok, és soha nem is fogyasztottam semmi káros dolgot, nagyon furcsálom, hogy magas a vérnyomásom! Jelenleg már 58 éves múltam és itthon dializálom magam, 2016 03. 16.-ka óta, és attól, hogy dializálom magam nem vagyok egy zaba gép, és mivel katéter van bennem, így vigyáznom kell a mozgással pedig én nagyon aktív voltam, pedig a gerincem is 3 szor van műtve, és mindkét térdem műtve van, és még sorolhatnám a problémámat, de engem a vérnyomásom aggaszt, mert éjszakánként arra ébredek, hogy a saját levemben fürdök az ágyamban, és nyitott ablaknál alszom! Dagadnak a lábaim, és szedek vízhajtót, napi 2 szemet meg vérnyomás csökkentőt két félét, ezeket a Dializises orvosom írta fel, de csak rosszabb lett!! Kére szépen a Tisztelt Doktornőt, hogy ha ideje engedi akkor az e-mail címemre szíveskedjen meg írni, hogy mi lehet a háttérben!? Tehát, az bosszant, hogy soha nem alkoholizáltam, nem dohányoztam, nem volt semmi féle káros szenvedélyem, de már 22 éve nem élek házas életet, mióta a férjem meghalt, és teljesen ki vagyok nőgyógyászatilag pakolva! Üdvözlettel: Rakonczai Józsefné 2016. 09. 07. Makó
Tisztelt Rakonczai Józsefné!



Ha Önt dializálják ,akkor ez azt jelenti, hogy súlyos veseelégtelensége van. Ez önmagában felelős lehet a nehezen kezelhető magas vérnyomásért. A tartós stressz ezt a helyzetet csak rontja. Feltételezem, hogy a dialízis kezelés megkezdése előtt kivizsgálták. Az ön kezelő orvosa járatos kell hogy legyen a magas vérnyomás kezelésében, hiszen a betegei többségénél ez a probléma fennáll. Azt javasolnám, hogy elsősorban az Önt ismerő, kezelő orvossal próbáljon együttműködni.

Amennyiben igényli, én természetesen szívesen megnézem, ha bejelentkezik vizitre a Thrombózis központban, de levelezésen keresztül sosem vállaltam gyógyítást, mert sem korrektnek, sem hatékonynak nem tartom.

Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit

Hírek

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Amennyiben trombózisról hallunk, az leggyakrabban a lábakat érinti, ritkábban az agyat (sinus trombózis), karokat, egyéb testrészeket. Viszont érdemes tudni, hogy bizony a szemben is keletkezhetnek vérrögök, ami mögött gyakran valamilyen trombofília áll. Hogy milyen tünetek hívják fel a figyelmet a szemfenéki trombózisra, és hogy milyen veszélyeket rejt, arról prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját kérdeztük.

További részletek
A nyelv gyulladása vészes vérszegénységre is utalhat

A nyelv gyulladása vészes vérszegénységre is utalhat

A vérszegénységnek több formája is van, ilyen többek között a vészes vérszegénység is, mely a B12 vitamin hiányával jár. Az állapot főleg a felszívódási zavarral küzdőket és a vegetáriánusokat sújtja. Tünetei közt a nyelv gyulladása, égő érzése is szerepel. Dr. Ercsei Ibolyától, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusától megtudhatjuk, vajon mikor gyanakodjunk az állapotra és hogy milyen vérkép eltérésekkel is jár.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA