Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Sepa György!



Visszérmüttétem volt 3 héttel ezelőtt,rádiófrekvenciás.

Sajnos vidéken,mert csak ott volt megoldató.

Csúnya volt nagyon a lábam,korábban már volt egyszer 15 éve hagyományos eljárással,komplikáció nélkül,igaz hosszú pihenéssel.

Most 2 hetet ajánlott az orvos a munkábaállásig,mert hosszú idejű álló munkát végzek.

Kompressziós harisnyát folyamatosan viselek.

Mindenféle gyógyszert,vitamint folyamatosan szedek.

Egy hete dolgozom,akkorra vérömleny keletkezett a térdhajlatomban,ami kisebb diónyi volt.Az orvosom azt mondta,ritkán előfordul,folyamatosan jegeljem amikor tudom.Mára lehúzódott.

De a műtét óta zsibbadt a bokám és nagyon ég ha sokat megyek,ahogyan ma is.Milgammát szedtem,most pedig B vitamin komplexet.Azt mondta az orvosom több hónap míg elmúlik,és szintén ritka szövődmény.

Az az igazság,hogy nem hiszek már neki,szerintem megsértett egy ideget.Mit tehetnék ezzel?

Nem ezt vártam a legmodernebb technikától,bevallom.Mi a tanácsa?

Köszönöm előre is mert több mint kellemetlen!

Üdvözlettel!
Kedves Róbert!

Nagyon nehéz látatlanul bármit mondanom. Az valóban igaz, hogy előfordul idegsérülés és vérömleny a műtét után és erre csak gyógyszeres kezelés létezik.

Ha van még végtag duzzanat, célszerű kompressziós harisnyát viselni. Más kezelési lehetőség nincs.

Üdvözlettel:

Dr.Sepa György





Hírek

Nem sikerül beállítani az INR szintemet! Miért?

Nem sikerül beállítani az INR szintemet! Miért?

Az INR szintjének mérése igen fontos bizonyos véralvadásgátlók szedésekor, hiszen az értéke ad információt arról, hatékony-e az alkalmazott terápia. Túl alacsony és túl magas szintje sem megengedett, hiszen azt jelzi, nem megfelelő az illető véralvadása. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája elmondta, vajon mi lehet az oka az ingadozó INR-nek, és hogy mit lehet ilyen esetekben tenni.

További részletek
A mélyvénás trombózist nem előzi meg az aspirin

A mélyvénás trombózist nem előzi meg az aspirin

Az alacsony dózisú aspirin széles körben alkalmazott készítmény, mely csökkenti a vérrögképződés esélyét. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája azonban arra figyelmeztet, hogy nem minden típusú trombózisban hatásos. Hogy miért?

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA