Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Schauer Ilona
Üdvözlöm! Trombózis miatt syncumart szedek amitől nagyon erős a havi vérzésem. Hiába szedek vasat vérszegény vagyok a vérképem egyre rosszabb. Kérdésem lenne hogy szedhetek-e multivitamint c vitamint, cékla tablettát? Köszönöm válaszát!
Kedves Schauer Ilona !

Természetesen szedhet multivitamin. A cékla tablettának sok értelmét nem látom.

Vas készítményt ( olyat ami jól felszívódik és receptre adják) és C vitamint kellene szednie.

A vas készítmény dózisát fel lehet emelni (akár 3x2 tbl-ra is egészen a vérkép javulásáig, majd kisebb adagban még 4-5 hónapig kell szedni, hogy a vasraktárak is feltöltődjenek.Önnek feltétlenül orvos kell fordulnia!

Üdvözlettel: Dr. Szélessy Zsuzsanna



Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA