Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

tisztelt föorvosnö két mélyvénás trombozisom volt az egyiket megoperálták az egyik vénát is lekötöték syncumárt szedek de nemrég bevérzett a vesém ezért inekciora álitoak át most megint syncumárt szedek de ismét töbször elöfordul véres vizelet kérdezném hogy lehet e töbször netán hosszab ideig inekcióra átálni köszönöm
Tisztelt Ernő!

Természetesen lehet ismételten és hosszabb ideig is injekciót kapnia, akár éveken át is, ha az indokolt.

Először is a vesebetegségét kell tisztázni, mert nagyon ritka, hogy vesebetegség nélkül a Syncumar vérzést okozzon.

Üdvözlettel:

dr. Szélessy Zsuzsanna

Prima Medica Egészségközpontok