Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő/ Doktor úr!

21 éves férfi vagyok, ülőmunkát végzek, nincs súlyfeleslegem, mozgásszegény életet élek.

Lassan egy hónapja fáj már a bal combom, vádlim, bokám, lábfejem.

Nyugalomban is, terhelésre csak fokozódik, izomláz szerű.

A fájdalom még hagyján, de a vádlim hátsó részén sokkal jobban látszanak a felületes vénák mint a másik lábamon, és ez eddig nem volt ilyen.

Háziorvosnál már voltam, írt fel Detralexet, de a fájdalom továbbra sem akar szűnni.

Visszamentem hozzá 1-2 hét múlva, akkor azt mondta ne foglalkozzak vele, majd finoman szólva elzavart.

Ha esetleg ez számít, a vérnyomásom egyszer-kétszer magas volt, rendszeresen mérem, és most pár napja gyengébb, elnyomhatóbb a pulzusom mint általában lenni szokott, főleg a bal csuklómon.

A vérnyomásom viszont rendben van.

Mivel háziorvosomra nem számíthatok, Ön, mint szakorvos véleményét szeretném kikérni, hogy ez valóban "csak" viszér, vagy lehet akár trombózis is?

Szíves válaszát előre is köszönöm!
Kedves Gábor !

Panaszaival angiológus szakorvosunkkal tud konzultálni. Dr. Kósa Éva doktornő foglalkozik központunkban a visszerekkel, és az azzal kapcsolatos problémákkal. A doktornő fizikális vizsgálat, szükség esetén célzott vizsgálatok elvégzése után tud véleményt mondani, azzal kapcsolatban, hogy visszér probléma okozhatja-e fájdalmait. Amennyiben nem angiológiai tényező (pl: érszűkület) áll a háttérben, tovább írányítja önt érsebész felé.

Üdvözlettel :Kelemen Edina

Hírek

Nem sikerül beállítani az INR szintemet! Miért?

Nem sikerül beállítani az INR szintemet! Miért?

Az INR szintjének mérése igen fontos bizonyos véralvadásgátlók szedésekor, hiszen az értéke ad információt arról, hatékony-e az alkalmazott terápia. Túl alacsony és túl magas szintje sem megengedett, hiszen azt jelzi, nem megfelelő az illető véralvadása. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája elmondta, vajon mi lehet az oka az ingadozó INR-nek, és hogy mit lehet ilyen esetekben tenni.

További részletek
A mélyvénás trombózist nem előzi meg az aspirin

A mélyvénás trombózist nem előzi meg az aspirin

Az alacsony dózisú aspirin széles körben alkalmazott készítmény, mely csökkenti a vérrögképződés esélyét. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája azonban arra figyelmeztet, hogy nem minden típusú trombózisban hatásos. Hogy miért?

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA