Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Professzor Úr!
92 éves édesapánk egy éve szed Xarelto 20 mg tablettát, szívbillentyű problémái miatt írta fel a kardiológus. Ez elmúlt évben kétszer vérzett be nagyon csúnyán a szeme. Most az elmúlt egy hétben kétszer volt súlyos, órákig elhúzódó orrvérzése. Az első alkalommal az fül-, orr-, gégészeten írtak fel gyógyszert a vérzés elállítására. Az erős vérzés nagyon legyengítette édesapánkat, pluszban még már az aranyere is vérzett, és arra gondolunk, hogy a Xarelto már többet árt neki, mint használ - jobb lenne elhagyni az ő korában? Köszönöm válaszát.
Kedves Judit !

Elhagyni nem javaslom, de miért nem csökkentik a dózist elfogadható szintre? Lehet adni napi 15 mg-t, 10-et is az állapottól függően.

Üdvözlettel : Dr. Blaskó György



Prima Medica Egészségközpontok