A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő! Tanácsát, segítségét szeretném kérni, az alábbi problémámmal kapcsolatban. 60 éves vagyok, kereskedelemben dolgoztam közel 30 évet, majd 15 év ülőmunka, ami úgy éreztem, hogy nem igazán jó. Aztán nyugdíjazás után -igaz nem állandóan- de újra kereskedelem, 12 óra állás. Nem volt visszérproblémám soha, néha volt, hogy a nap végére fáradtabb volt a lábam, de ezt a kornak, és a munkának tudtam be. Februártól dolgozok, és most ősszel vettem észre, hogy a jobb bokám körül barnás foltok vannak, de úgy látom, hogy már bokazokni magasságig foltos. A bal lábamon itt-ott látható csak. Utána olvastam, és visszeres problémával találkoztam, halszálerek szétpattannak. Sima a lábam, sehol nincs egy kiemelkedő ér sem, ezért ért váratlanul. Nagyon kellemetlen, mert olyan, mintha koszos lenne,és nem tudok vele mit kezdeni. Kedves Doktornő, van valamilyen kezelés, terápia, amivel ezt meg lehetne állítani? Előtte nem volt piros, nem viszketett, csak jött hirtelen a semmiből. Köszönettel várom válaszát! Üdvözlettel: Erzsébet
Kedves Szekeres Józsefné !
Igaz panaszait részletesen leírta, jellemezte, de mindenképp személyes konzultáció után tudna többet mondani szakorvos . Ha lehetősége van keressen fel egy angiológus, belgyógyászt. Ki kell zárni az elszíneződés miatt az érproblémát. Esetleg bőrgyógyászati tünet is szóba jöhet.
Üdvözlettel : Kelemen Edina

Hírek

Mikor szükséges váralvadásgátlót váltani?

Mikor szükséges váralvadásgátlót váltani?

A véralvadásgátlók alkalmazása lehet preventív és terápiás jellegű is, lehet, hogy csupán bizonyos ideig kell használni, de az is előfordulhat, hogy egy életen át tart a terápia. Előfordulhat, hogy mindvégig ugyanazt a szert alkalmazza a beteg, de meglehet, hogy időközben váltania szükséges másik készítményre. Hogy ez mikor indokolt, arról prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis-és Hematológiai Központ váralvadási specialistáját kérdeztük.  

További részletek
Mikor van szükség vaspótlásra?

Mikor van szükség vaspótlásra?

A vashiány és a vashiányos vérszegénység viszonylag gyakori problémának számít az emberek körében, mely sokszor igen kellemetlen és zavaró tünetekkel jár együtt. Bizonyos enyhébb esetben elég lehet csupán az étrendre odafigyelni, ám súlyosabb mértékű vashiány esetén pótlás szükséges. De hogy mikor jön el ez a pillanat, azt dr. Fehér Ágnestől, a Trombózis-és Hematológiai Központ belgyógyászától kérdeztük meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica Egészséghálózat