Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Szloboda Tibor
dr Kósa Éva



Kedves Doktor nő!

2o éve már, hogy trombózisom van, ahogyan azt mondani szokták: minden betegséggel tudni kell élni! ... Jobblábam bokájánál az egyik lábszárcsont eltörött, miután gipszbe tették, túl szorosra sikeredett, ezáltal a bokámnál elpattogtak az összes kapilláris erek és bekövetkezett a trombózis! A kezdet kezdetén naponta jártam vérelemzésre, sintront szedtem az elemzések arányában. A háború ideje alatt nem lehetett beszerezni, az orvosom azt mondta, hogy vagy szedjem, vagy ne szedjem. Nem szedtem tovább, mivel már jelentkezni kezdtek a mellékhatások is: nem láttam már élesen és a fogaim is kilazultak (saját kezemmel szedtem ki őket egyenként) ... Kizárólag csak Andolt szedek és természetes gyógyszereket: fokhagyma, vöröshagyma, erőspaprika, reggelente egy-két kupica pálinka ... Amikor megkérdeztem az orvosomat, hogy mit szabad fogyasztanom, azt mondta mindent, amit eddig is. Egyetlen problémám, hogy ha huzamosabb ideig állok, dolgozok valamit, akkor megduzzad egész a bokától a térdemig, olyankor lefekszek egy-két óra hosszára, a lábamat felpóckolom, utána minden rendbe van. Azt szeretném tudni: ajánlott-e a gumuharisnya viselése, valamint a táplálkozást meg kell-e változtatni? Nagyon szépen köszönöm a figyelmét és a válaszát! További sikeres munkát kívánok!
Kedves Szloboda Tibor!

Köszönöm a bizalmát. Tényleg nagyon sok minden történt Önnel az elmúlt években.

Igen, jól gondolta, hogy a gumiharisnya, vagy a fásli viselése jó lehet Önnek, és a lábak felpolcolása is jót tesz.

Úgy gondolom, hogy a táplálkozása rendben van, nem kell semmit megváltoztatnia. Talán a pihenés a legfontosabb.

Jó egészséget kívánok Önnek. Köszönöm szépen ezt a szép történetet.

Tisztelettel:

dr Kósa Éva

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA