Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

januar [2016]ket kiseb agyverzest kaptam azota szememel baj vanaz emberi arcokat nehezen tudom felosmerni olvasasal van problemam voltam szemorvosnal Julius 13 an lezeres operacion mentem keresztu uj szemuveget viselek semi valtozas foleg a job szemem midha szurke kod volna elotem azutal alando fej fajas gyotor elore is koszonom a valaszat
Kedves Szűcs János !

A szempanaszokkal kapcsolatban csak szemész szakorvos tud a kezelési lehetőségekről információt, felvilágosítást adni. Fontos,hogy emellett a vérnyomása rendszeresen ellenőrizve legyen. Az esetleges vérnyomás ingadozás okozhat fejfájást. Ezzel kapcsolatban neurológus szakorvos tud segíteni. Szükség esetén képalkotó vizsgálatot tud javasolni. Életmódjával kapcsolatban ajánlom a napi bő folyadékbevitelt , és a friss levegőn tartózkodást, illetve gyakori szellőztetést abban a helységben ahol tartózkodik. Ideggyógyász tud javasolni fejfájás esetére fájdalomcsillapítót.

Üdvözlettel : Kelemen Edina

Prima Medica Egészségközpontok