Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktor Úr/Nő!
2010-ben és idén tavasszal mellkasi panaszok miatt kórházi ügyeleten magas d dimer értéket mértek, 2010-ben negatív mellkasröntgen és negatív doppler is készült. Idén cardio ct mutatott mellékesen egy 4 mm-es meszes nodulust. Nyáron a d dimer normalizálódott. Hemosztázis rendelésen leiden és 20210 heterozigóta mutációt állapítottak meg. Megelőzésként aszpirint akart írni a drnő, de ezt a régebbi nyombélfekélyem és a jelenleg is fennálló refluxom miatt nem fogadtam el. Helyette Kerberant kaptam, de nem merem elkezdeni szedni a mellkékhatások (gyomorvérzés stb) miatt. Kérdésem, hogy szükséges-e nekem bármit is szednem ilyen előzmények után, vagy van más lehetőség (gyógytermékek, alternatív módszerek stb).Jelenleg panaszmentes vagyok, nem dohányzok, normál súlyú, eleget mozgó 55-éves férfi vagyok.

Válaszukat előre is köszönöm!
Kedves Timár Sándor,

Önnek valószínűleg egy kisebb tüdőemboliája zajlott le, amit a genetikai statusa magyaráz. Mind az aspirin, mind a Kerberan ebben hatástalan, sajnos alvadásgátlót kellene szednie. Gyógytermék és egyéb kegyszerek ilyen komoly esetben nem jönnek szóba. Kérem, hogy leleteivel keresse meg a Trombózisközpontot, és akkor mindent megbeszélhetünk.

Üdvözlettel

dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok