Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Tóth Szilvia
Tisztelt Dr.Úr!



Válaszának megfelelően próbáltam időpontot kérni a megadott számon . A telefont felvevő hölgy azt az információt adta, hogy Önöknél nem tudom elvégeztetni az ultrahangot, mert nincs ilyen gépük, tehát menjek máshová! "Kicsit" furcsáltam a válaszát, mert a honlapukon nem ez olvasható....

Valóban nem tudom, ezt megtenni ott helyben a doktornővel való találkozásom előtt?



Üdvözlettel:

Tóth Szilvia



Kedves Szilvia!

Az ultrahang vizsgálatot azonos épületben, de más szolgáltató végzi akivel szerződve vagyunk. Nálunk is lehet fizetni, mi is tudunk hozzájuk időpontot intézni. Nem tudom, miért küldte el kolléganőm Önt. Mi mindent intézni szoktunk pácienseinknek.

Azt viszont, hogy éppen doktornő rendelése előtt legyen vizsgálat, sokszor nem tudjuk megoldani. De ez nem attól függ, hogy a gép hol van, hanem attól, hogy az ultrahangban is több hetes előjegyzéssel dolgoznak, illetve nincs napi 12 órás rendelésük. Emiatt a leggyakrabban előfordul, hogy pont doktornőnk rendelése előtti időben vagy nincs már üres hely az ultrahanghoz, vagy nem rendel éppen ultrahangos orvos.

Asszisztenseinknek szóltam, hogy mindent tegyenek meg az Ön és minden páciensünk érdekében!

Maradok tisztelettel

dr. Babai László

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA