Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Férjem lába ónapol óta dagadt, elszíneződött feketéslilára. Nem tudtam rávenni, hoy orvoshoz menjen. Már válással fenyegetem. Hodgkin limfomája volt évekkel ezelőtt, egy tüdőlebenyét kivették. Kemoterápiát kapott. Nem hajlandó tudomásul venni, hogy ő hiűba döntött úgy, hogy gyógyult, ezért nem vesz részt rendszeres kontrollvizsgálaton. Szeretném, ha önökhöz elmenne vizsgálatra, mert nagyon félek, hogy még komolyabb baja lehet. Kis gyerekeint vannak, ő 37 éves.
Rengeteget dolgozik.
Szeretném tudni, hogy milyen veszélye van ennek a lábdagadásnak pirosságnak és lilás elszíneződésnek. Köszönettel, Terézia
Kedves Terézia!

Üzenem a férjének, hogy AZONNAL forduljon orvoshoz! Egy láb elvesztésének a lehetősége nem gyerekjáték. Hodgkin limfómával vagy anélkül. Leírt tünetek alapján a lehető legrövidebb úton orvosnak látnia kell! Nekem szerdán a rendelésem tele van, de ha hamarabb nem hajlandó orvoshoz menni, én ott valahogy szorítok helyet neki.

Üdvözlettel

dr. Kósa Éva

Prima Medica Egészségközpontok