Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Dr. Úr!
24 éves vagyok, súlyfeleslegem van, kb. 8 kg. Elkezdtem fogyókúrázni, illetve sportolni, főleg futni, de abbahagytam, mivel lábfájdalmaim lettek. Az elején csak a szokásos izomláz jelentkezett, ami végül meg is szűnt. A későbbiekben viszont térdtől lefelé elkezdett fájni a lábam, az elején még nem annyira, de aztán egyre jobban, így abbahagytam a futást. Megjelentek kisebb hajszálerek a combomon, bár azok eddig is voltak. Látszik az érhálózat a lábaimon szinte mindenhol, főleg térden alul, sípcsontnál, de nincsenek kidülledve az erek, bár így is eléggé kellemetlen látvány és érzés. Mindkét lábam jelenleg is zsibog, nehezemre esik a mozgás. Én Ukrajnában élek, Ungvár mellett. Láttam Ön Ungváron szerzett orvosi diplomát, nem tudna útbaigazítást adni, hogy hová forduljak? Sajnos teljesen tapasztalatlan vagyok. Mi tévő legyek, illetve milyen vizsgálatra/vizsgálatokra lenne szükségem?
Kedves Adrienn!

Ha valóban csak apró pókháló erek jelentkeztek a lábán, ezek az Ön által leírt panszaokat nem

okozhatják, hiszen kizárólag kozmetikai jelentőségük van.

Éredemes lenne egy mélyvénás UH vizsgálatot elvégezni és ha ez is negativ, rtheumatologiára és

orthopédiára kellene jelentkeznie kivizsgálásra.

Üdvözlettel

dr. Sepa György

Prima Medica Egészségközpontok