A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Professzor Úr!

63 éves nő vagyok. Tavaly nyáron jelentkeztek különféle "szívpanaszaim".Kivizsgáláson megállapították,hogy a szívem nem beteg.Az EKG azt a képet adta, mintha nem szedném a béta-blokkolót,holott a Concor 2x5 mg-ot rendszeresen szedtem 12 éven keresztül.Még arra sem emlékszem,hogy valaha egy alkalmat kihagytam volna.Cardiológián átállítottak Nebiletre. 2 nap múlva megszűntek szinte teljesen panaszaim, az EKG is lassan rendeződni látszott.Pár hónapig szedtem ezt a gyógyszert,aztán ezt sem tudtam tovább szedni,néha mellékhatás jelentkezett, amit szívremegésként éltem meg. Lokrent szedtem kb.1 hónapig, félelmetes feszültséget okozott.

Aztán Atenololt írtak fel,szintén nem bírtam.Visszaállítottak a Concorra.Változatlanul vannak panaszaim, most olyan, mintha a szívem nem férne el a helyén,szinte a napnak kb.70 %-ában érzem,hogy van szívem. Nem nyom,nem szorít,nem fulladok,de egy állandó diszkomfortot érzek. Az EKG-m teljesen jó képet mutat, de a panaszaim változatlanok.Egyébként vérnyomásom mindezen események alatt végig rendben volt 130/80-nál nem megy magasabbra.

Gyógyszerem a béta-blokkoló mellett Apadex ret. reggel 1x.

Vízszintes helyzetben fokozódnak panaszaim,bal oldalamon egyáltalán nem tudok feküdni, néha jobbon is nehezen.Néha már annyi erőltetésre,hogy megyek, kalapál a szívem és hirtelen nagyon melegem lesz. Egyébként kerékpárral közlekedek, emelet is járok néha napjában többször is, de azért nem bírom úgy a terhelést mint régebben. Habár lehet,hogy ezt a kor hozza.Néha napközben is hőhullám önt el. Irattam fel ösztogén-pótló hormont magamnak,de még nem kezdtem el szedni,mert talán nem is arra lenne szükség.Járom az orvosokat,de szerintük semmi bajom. Stresszhormont szint emelkedést emlegettek: középértéket a adott a labor, pajzsmirigy hormonnal együtt.



Tisztelettel kérem szíveskedjen válaszolni, ha ideje engedi: köszönettel: Végh Ferencné
Végh Ferencné Asszonyom, én nem vagyok kardiológus, de annyit tudok, hogy a gyakori béta blokkoló váltogatás nem jó és vannak olyan mellékhatások, amit a betegnek el kellene fogadnia, mert a gyógyszer lényegéből fakad. szerintem be kellene jelentkeznie.

Üdvözlettel Dr. Blaskó György

Hírek

Így csökkentheti a trombózis kockázatát

Így csökkentheti a trombózis kockázatát

A trombózis súlyos állapot, akár végzetes kimenetelű is lehet. Dr. Szélessy Zsuzsanna hematológus, a Trombózis – és Hematológiai Központ főorvosa elmondta, hogy mire figyeljünk a megelőzés érdekében.

További részletek
A vérszegénység tüneteit nem mindig könnyű felismerni

A vérszegénység tüneteit nem mindig könnyű felismerni

Fáradtság, sápadtság és levertség – ha ezeket a tüneteket tapasztalja, könnyen gondolhat vérszegénységre. A vérszegénység tünetei azonban nem mindig ennyire egyértelműek, ezért előfordulhat, hogy csak hosszabb idő után kerül felismerésre. Dr. Kárpáti Ágnes onkohematológus, a Trombózis- és Hematológiai Központ orvosa elmondta, hogy mikor érdemes gyanakodni, és hogyan zajlik az anémia kivizsgálása.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA