A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Teljesen váratlanul derült, ki, hogy magas a vérnyomásom,de milyen néha 285-re is felmegy, 57 éves vagyok és eddigi életem során mindig alacsony volt a vérnyomásom csak a pulzus szám volt magas ( előfordult 1801 is) kivizsgáltak semmi szeri bajt nem állapítottak meg. Betegségeim: pajzsmirigy betegség egyszer Hashimotó, máskor túlmüködő, gyorgyszeres kezelést nem kapok, liszt, mogyoró, laktóz, króm, tiuram, titán-dioxid,bisfenol-A,amalgám stb. allergiáim vannak, ebből látszik, hogy a gyógyszeres kezelés igen korlátozott, és az étkezésemet is korlátozza. Pár napja úgy kelek , hogy szédülök nem a szoba forog hanem én és alig tudok megállni és elindulni. Nebivololt ( 2x1)kapok és furosemidet (1)meg renitec 5 mg(2x1). de nem szabályozza a vérnyomásomat. A titán-dioxid és a tiuram miatt csak igen kevés gyógyszert szedhetek az allergiák miat meg egészségesen étkezem és mégi, hízok ( refluxom is van) állandóan puffadt vagyok még egy pohár víztől is, és ha lehajolok a szemem kigúvag és úgy érzem szétdurran a fejem, ez pedig az öltözködést neheziti. Van-e valami tanácsuk , javaslatuk?
Tisztelettel:Várszegi Erzsébet
Kedves Várszegi Erzsébet!

Az Ön panaszai, eddigi története szerteágazó problémákat vet fel.
A pajzsmirigy működésének pontos beállítása alapvető lenne, soknak tűnik így első hallásra a vízhajtó mennyisége, ami a közérzetet, a szédülést, de a vérnyomás ingadozását is befolyásolhatja,
Személyes találkozás, vizsgálat nélkül ennél pontosabb, az Ön számára hasznosítható véleményt, tanácsot nem tudok adni.
Szívesen látom a rendelésemen.

Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit

Hírek

Hemofília – a vérzékenység okai

Hemofília – a vérzékenység okai

A vérzékeny betegeknél csökkent véralvadás áll fenn, vagyis egy kisebb sérülés következtében is elhúzódó vérzés jelentkezik. A trombofíliásokkal szemben tehát, akiknél fokozott véralvás miatt a vérrögök kialakulása jelent veszélyt, a vérzékenyek esetében épp az okozza a problémát, hogy a vér nem, vagy csak nagyon lassan alvad meg. A vérzékenységen belül a hemofíla okait, és a kezeléssel kapcsolatos fontosabb tudnivalókat dr. Szélessy Zsuzsanna hematológus, a Trombózis – és Hematológiai Központ főorvosa foglalta össze.

További részletek
Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Ha valakinél a trombózis tünetei jelentkeznek, az első és legfontosabb a sürgősségi orvosi ellátás a betegség igazolása és az életveszélyes szövődmény megelőzése céljából. Az akut panaszok kezelését követően azonban számos kérdés vetődik fel a betegekben. Dr. Kósa Éva, a Trombózis – és Hematológiai Központ angiológusa ezekre adott válaszokat.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat