Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktor Úr!
2009.-ben súlyos tüdőembólián estem át,azóta syncumart szedek.Az embólia okát sajnos nem tudták kideríteni,minden vizsgálati eredményem negatív volt,semmilyen káros szenvedélyem nem volt soha és fogamzásgátló tablettát sem szedtem.Ebben a hónapban kezelőorvosom javaslatára egyik napról a másikra abba lehet hagynom a szedését.Az embólia előtt semmilyen komolyabb betegségem nem volt,készült speciális haematológiai vizsgálat is,amely teljesen negatív,kizárja a rögösödésre való hajlamot!Ettől függetlenül aggodalmaskodom,mert félek az újabb embóliától!Vélemémye szerint abba lehet-e hagyni a syncumar szedését?Van e esély egy esetleges újabb embóliára? Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Vas Tiborné!

Ha egy tüdőembolián van túl, aggodalma teljesen jogos. Sajnos sosem vizsgálják, (mert körülményes) a végbél körüli, a hüvely körüli és méh körüli vénákat, mert az ilyen esetekben ott szokott lenni az emboliaforrás. Egyetértek önnel, de a részletekért forduljon hozzánk a Trombózisközpontba.

Üdvözlettel

dr. Blaskó György

Prima Medica Egészségközpontok