Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Trombózisközpont!
Többszöri trombózisom miatt (2010, ill.2017 május) Xarelto 20mg szedésére állítottak be. Néhány hét múlva síelni megyek 1 hétre. Van-e értelme / lehetöségem arra a hétre szüneteltessem a gyógyszer szedését ? Minek nagyobb a rizikója, a nemszedés miatt kialakuló esetleges újabb trombózisnak, vagy a vérzékenység miatt egy esetleges baleset vérzéses következményeinek?
Köszönöm válaszukat
Kedves István !

Nem hagyhatja abba a Xareltot, de nem is javaslom a fekete pályákat. Miért nem lehet komótosan sielni? Akkor nem kell tennie semmit.

Üdvözlettel : Dr. Blaskó György
Horváth István

Prof. Dr. Blaskó György

belgyógyász

Prima Medica Egészségközpontok