Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Trombózisközpont.

Olyan problémával fordulnék önökhöz,hogy kb 7 hónapja tromboflebitist diagnosztizáltak nálam,akkor kaptam clexane 6000 négy hétig,illetve Detralex,cataflam,végigcsináltam a gyógyszeres kúrát,de sajnos teljesen eredménytelenűl,azóta kaptam már antibiotikumot rá,most meg elmentem ismét orvoshoz és kaptam xeraltot 4 hétig kell szednem,viszont a lábam megint egyre jobban fáj,ha hirtelen felállok és sétálok akkor kb olyan 4-5 percig olyan mintha feszűlne a vádlim,aztán elmúlik és egész jól terhelhető. Szeretnék egy esetleges megoldást találni arra hogy újra tudjak rendszeresen sportolni. Ebben kérem a segítségüket. Köszönettel
Kedves Attila !

Panaszaival ha lehetősége van keresse fel központunkból Dr. Sepa György érsebészt. A doktor úrral fizikális vizsgálat ,esetleg ultrahangos vizsgálat után megtudják beszélni milyen kezelési lehetőség jön szóba az ön esetében .

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Kelemen Edina
Kelemen Edina asszisztens

Hírek

A mélyvénás trombózist nem előzi meg az aspirin

A mélyvénás trombózist nem előzi meg az aspirin

Az alacsony dózisú aspirin széles körben alkalmazott készítmény, mely csökkenti a vérrögképződés esélyét. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája azonban arra figyelmeztet, hogy nem minden típusú trombózisban hatásos. Hogy miért?

További részletek
Vena portae trombózis-vérrögök a májban

Vena portae trombózis-vérrögök a májban

A trombózis szó hallatán a legtöbben az alsó végtagok mélyvénás trombózisára gondolnak, ám vérrögök bárhol a testben megjelenhetnek. Ritka, ám igen veszélyes az, amikor a trombózis a májban, az  ún.vena portae-ban keletkezik. Prof. Blaskó György, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistája ezt az állapotot ismerteti.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA