Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Dr Kósa Éva.. Szertném megkérdezni hogy hova fordúljak orvoshoz mivel a lábam térdtől lefelé sokszor bedagad. Azt szeretném hozzátenni hogy cukros vagyok magas a vérnyomásom,de hálistennek ezeket a háziorvosommal és a diabetikus orvossal sikerült jócskán karban tartani. A cukor véget évente elkel mennem érszükület vízsgálatra de az orvos azt mondta hogy nincsen még érszükületem,továbbá elmentem nyaki ultra hangra is és ott is minden rendben van. Ezért idegeskedem hogy a lábam már délelöt bedagad. Azt még elkel mondanom hogy a családban volt infartus beteg ez az édesapám volt a nagypapám meg agyér gőrcsben halt meg.Ezé kérem az őn tanácsát mit lehet tenni,mert már utólag a melegre is fogták a láb dagadást. Válaszát előre is köszönöm Tisztelettel Windoch Tamás
Kedves Windoch Tamás!

Panasza visszérelégtelenségre utal. Amennyiben a lábdagadásának kardiológiai okát kizárták, úgy azt a leírása alapján valószínűsíthetően ún. vénás pangás okozhatja. Kompresszziós fáslit, zoknit lehet megpróbálni. Amennyiben nem javul, szívesen várom a rendelésemen. Amennyiben az érszűkületet kizárták, ez a tünet az artériákkal ( infarktus, agyérgörcs stb.) biztosan nem függ össze.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva

Prima Medica Egészségközpontok