A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor úr!
37 éves férfi vagyok. Kb 1 -1.5 hónappal ezelőtt a jobb lábamon boka felett a visszerek elkezdtek kidudorodni. 1.5 héttel ezelőtt nagyon érzékeny lett az a terület illetve elkezdett fájni és dagadni. Sebészeten fáslit és gyulladáscsökkentőt kaptam, illetve egy d-dimmer vizsgálatot csináltak ami negatív lett. Pár nappal később romló állapot miatt kórházba kerültem, ahol ismét negatív lett a d-dimmer de ultrahang vizsgálaton kiderül, hogy az alsó lábszárban van egy vérrög egy perforális vénában. Egy hete Xarelto-t szedek (2x15mg). Mozoghatok, hogy a keringés meginduljon de csak fásliban. A kérdésem, problémám az, hogy térd alatt a vádli nagyon fáj, szúr, illetve nyugalmi állapotban, főleg éjszaka mintha égnének, lüktetnének az erek a lábamba. nem tudom ez normális-e? Nagyon nehezen tudok aludni. Xilox esetleg szedhető? Térd problémák miatt ez van otthon.
Válaszát előre is köszönöm!
Zoltán
Kedves Zoltán!
Az éjszakai vádlilüktetésre próbáljon valamilyen diosmin tartalmú vénás gyógyszert 2x1-t, és visszérkrémet használni. Recept nélkül kaphatóak. Ha erre nem csökken a panasza, akkor felmerül, hogy a visszérproblémán kívül, valami más is okozhatja.
Tisztelettel:
Dr Kósa Éva

Hírek

Hemofília – a vérzékenység okai

Hemofília – a vérzékenység okai

A vérzékeny betegeknél csökkent véralvadás áll fenn, vagyis egy kisebb sérülés következtében is elhúzódó vérzés jelentkezik. A trombofíliásokkal szemben tehát, akiknél fokozott véralvás miatt a vérrögök kialakulása jelent veszélyt, a vérzékenyek esetében épp az okozza a problémát, hogy a vér nem, vagy csak nagyon lassan alvad meg. A vérzékenységen belül a hemofíla okait, és a kezeléssel kapcsolatos fontosabb tudnivalókat dr. Szélessy Zsuzsanna hematológus, a Trombózis – és Hematológiai Központ főorvosa foglalta össze.

További részletek
Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Trombózis után - ezek a betegek leggyakoribb kérdései

Ha valakinél a trombózis tünetei jelentkeznek, az első és legfontosabb a sürgősségi orvosi ellátás a betegség igazolása és az életveszélyes szövődmény megelőzése céljából. Az akut panaszok kezelését követően azonban számos kérdés vetődik fel a betegekben. Dr. Kósa Éva, a Trombózis – és Hematológiai Központ angiológusa ezekre adott válaszokat.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat