A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Professzor Úr!



1997-től syncumart szedek egy tüdőembólia után (26 éves voltam). Csináltattam genetikai vizsgálatot is, ami öröklődésből fakadó hajlamot állpított meg. Van is a családban példa rá, anyai ágon. Nincs semmilyen panaszom az INR 2.0 közeli értéken van évek óta.

Most kezdtem el olvasgatni a syncumar hatásairól és hát szeretnék tenni ellenne valamit, talán nem késő.



A kérdésem az lenne, hogy szedhető-e a tiszta K2 vitamin a syncumarral együtt plussz D3 és Mg. Itt a lényeg a K2 szedésén van.



Van-e hatása a K2-nek a syncumar működésére.



Olvastam az Ön válaszát is, amiben, azt írta, hogyha tiszta K2-ről van szó, akkor nyugodtan szedhető syncumrral együtt is. (2014.02.07-ben írta Károlya kérdésére).



Viszont olvastam ezzel ellentétes írást is, hogy a K2-nek is van hatása a syncumar működésére és fokozott figyelemmel kell szedni a kettőt együtt.



Így most egy kicsit elbizonytalanodtam.



Válaszát előre is köszönöm.

Üdvözlettel

Zoltán
Kedves Zoltán !

Nem változtatom meg a szakmai véleményemet akkor sem , ha más nem ezen a véleményen van.

Üdvözlettel . Dr. Blaskó György

Hírek

Felületi trombózis – tilos az ágynyugalom!

Felületi trombózis – tilos az ágynyugalom!

A visszeres lábaknak a nyári időszak nagy megterhelést jelent. Nemcsak lábfáradtság, bokaduzzanat, elnehezedő láb jelentkezhet, hanem az olyan súlyosabb panaszok, mint a felületi trombózis is gyakrabban alakulnak ki a melegben. Prof. Blaskó György, a Trombózis és Hematológiai Központ véralvadási specialistája elmondta, hogy milyen tünetekről ismerhetjük fel és hogyan kezeljük a felületi trombózist.

További részletek
5 kérdés a leukémia tüneteiről

5 kérdés a leukémia tüneteiről

A leukémia kezelése terén rengeteget fejlődött az orvostudomány az elmúlt évtizedekben. A betegséggel diagnosztizáltak ma már sokkal tovább élhetnek, és akár teljes gyógyulás is elérhető. Ehhez azonban a betegséget mielőbb, korai stádiumban fel kell ismerni. A leukémia tüneteit dr. Kárpáti Ágnes onkohematológus, a Trombózis- és Hematológiai Központ orvosa foglalta össze.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA