Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktor nNő/Ur,

Azzal a kérdéssel fordulok önhöz hogy tegnap előtt este lefekvéskor hirtelen nagy fájdalom tört rám hogy szinte remegtem a jobb combomban és 3 gyogyszer kellett hogy enyhüljön a fájdalom, másnap pedig nehézkes volt a ráállás és fájt, persze algoflecforte gyogyszer hatására enyhült a fájdalom és este pedig nem volt tünetem csak következő reggel pedig enyhe fájdalmam volt , és jelenleg is mevan a tünet, de fél diplofenak hatására eltünik.

Gondolni lehet e trombózisra ?

Kedves Zoltán !

Kimondottan az alsó végtagban jelentkező fájdalom nem utal trombózisra. Nem említett más panaszt. Trombózis esetén jellemző lehet duzzanat az alsó végtagok közötti lábkörfogatbeli különbség, meleg tapintat, nyomásérzékenység . Ha panaszai továbbra is fennállnak keresse fel háziorvosát aki szükség esetén ultrahang vizsgálatra küldheti .

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Zoltán

Kelemen Edina

asszisztens

Prima Medica Egészségközpontok