A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Ur/No!

56 eves no vagyok,es ez ev julius 26.an melyvenas trombozist kaptam,amit az itteni korhaz, (USA) surgossegi reszen diagnosztizaltak.Azonnal injekciot kaptam a hasamba,majd vizsgalatok utan,7 oraval kesobb ,haza is engedtek.Masnap otthon ,magamnak kellett beadnom meg 2 injekciot,(enoxaparin)es elkezdtem szedni a Warfarint 5 mg.1/nap.Augusztus 12-en voltam kontrollon,es INR meresen.Az ertek 3.9 lett.Azonnal leallitottak a Warfarint es Coumadin 4mg. irtak fel.Mivel evek ota szedek taplalekkiegeszitoket,igy azokat is elvittem magammal a kontrollra,es kikertem az orvos velemenyet.Nagyon meglepodtem,mert elotte interneten probaltam tajekozodni,es ott tobb tapl.kiegeszitore is azt irtak,hogy nem szedheto a verhigitoval egyutt,itt viszont az orvos azt mondta,hogy szedhetem oket!Kernem a segitseget,mert mar tenyleg nem tudom mit szedhetek be baj nelkul,de szuksegem lenne rajuk.1.Glucosamine chondroitin 2.Fish Oil 1200mg 3.Super Collagen+C,4.Lutein 20mg.5. Goji Berry Extract 600mg,Lehet,hogy azert mondta az orvos,hogy szedhetem,mert meg csak most probaljak beallitani a Coumadint,es ezekkel egyutt akarja a dozist megallapitani?Ezen kivul,azt olvastam,hogy tejtermekeket lehet enni.Akkor ez azt jelenti,hogy kefirt ehetek?Sajnos az a kedvencem.:)Utolso,fontos kerdesem.Korulbelul mennyi ido mulva ulhetek repulore,hogy haza menjek?

Nagyon szepen koszonom,hogy foglalkozik a problemammal!

Szep Napot kivanok!
Kedves Zsuzsanna !



Ha lehetősége van rá kérem keressem fel a trombósisközpontban, hogy átnézzem papírjait, és megbeszéljük problémáit. Elég sok kérdés felmerül , amit itt levélben megbeszélni hosszú lenne. Táplálkozással , életmóddal kapcsolatban tanácsot adnék a jövőre nézve önnek.



Üdvözlettel :

Dr. Blaskó György

Hírek

B12 vitamin: ennyi mindent okozhat a hiánya

B12 vitamin: ennyi mindent okozhat a hiánya

A B12 vitamin is fontos szerepet tölt be a vörösvérsejtek képzésében, így ha vérszegénységre utaló tüneteink vannak, nem biztos, hogy kizárólag vaspótlással orvosolni tudjuk a problémát. Dr. Kárpáti Ágnes onkohematológus, a Trombózis- és Hematológiai Központ orvosa elmondta, milyen tünetek kapcsán gondoljunk B12 vitaminhiányra.

További részletek
Vigyázat, ezek mélyvénás trombózis jelei!

Vigyázat, ezek mélyvénás trombózis jelei!

Ha már kialakult, a legfontosabb a mozdulatlanság. Fizikai aktivitás hatására a trombózist követő első napokban ugyanis a trombus leszakadhat és tüdőembóliát is okozhat. Prof. Blaskó György, a Trombózis és Hematológiai Központ véralvadási specialistája elmondta, hogy honnan ismerhetjük fel, melyek a mélyvénás trombózis jelei és mit tegyünk ilyen esetben.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA