Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő

A feleségem most van a 38 . heti terhességi időszakban. ÉS sajnos a feleségemnek volt 1995-ben mélyvénás trombózisa a bal lábában , sajnos elég kiterjedt volt 1 hónapig volt az intezív osztályon . És kiderült , hogy Leiden mutációja is van. Sincumart szeded naponta 4 szemet, addig amíg megtudtuk, hogy kismama. Utána már a várandósság 1 hetétől a Fraxiparine 0,8 ml injekciót kapja. De én úgy tudom , hogy ezt az injekciót a személy testsúlyához állítják be . A Terhesség 90 kg-ról indult és akkor ezt a 0,8 ml állították be . De most már a feleségem a 38 hétben van és a testsúlya pedig 116 kg-ra nőt . Sajnos nagymértékben vizesedik neki a teste. Nincs neki terhességi mérgezése, mert a vizelettel minden rendben, de sajnos a vérnyomása néha kicsit magas , de csak ritkán magas . Tegnap jött meg a véreredménye és sajnos a hemoglobin szintje magas . Tehát sűrűsödik a vérre . Azt szeretném kérdezni , hogy lehet emelni kellene neki a Fraxiparine mennyiségét ? Félek , hogy trombózist kap a feleségem. Válaszát előre is köszönöm.
Kedves Norbert !



Ön nagyon sok információt leírt , és tanácsot kért .

Mindenképp javaslom , hogy keressenek meg a Trombózisközpontban, akkor tudok csak megfelelő szakvéleményt adni.

Elérhetőségünk : 0670/431 7729



Üdvözlettel :

Dr. Kósa Éva
Tisztelt Dr. Kósa Éva - Angiológus!

Kedves Doktornő az lenne a kérdésem Önhöz,hogy milyen vizsgálatokon kell részt vennem.A panaszaim a következő,a jobb lábam alsó,hátsó felében sok járkálás után hasító fájdalom,megállásra késztető fájdalmat érzek,csak hosszú gyalogolás után.1975-ben méyvénás trombózisom volt a jobb lábamban,sajnos a sok értágítás következtében igen visszeres lett a lábam,egy kicsit vastagabb is mint a bal.Kérem,hogy adjon tanácsot,hol és milyen vizsgálatokat kellene csináltatnom a probléma felderítésére.Köszönöm válaszát.Üdv.Erdei Lajosné
Tisztelt Erdei Lajosné !

Angiológiai vizsgálat mindenképp ajánlott lenne, az ön esetében. Kérem keressen fel a Trombózisközpontban, hogy panaszait fontosan megbeszélhessük, és a megfelelő vizsgálatokat elvégeztessük önnél. Doppler áramlásvizsgálatra mindenképp szükség van, esetleg szóba jön duplex uh , az alsó végtag uh-os vizsgálata.

Központunk elérhetősége :0670/4317729, vagy az info@trombózisközpont.hu email.



Üdvözlettel :

Dr. Kósa Éva

Tisztelt Blaskó Professzor Úr.

Lehet,hogy emlékszik még rám én vagyok akinek a férje épphogy megúszta.2014.01.27. bal alsó végtagi MVT és lovagló embólia. Azóta xareltót szed 20mg-ost. Most lágyéksérv műtéte lesz .Az lenne a kérdésem,hogy mekkora a kockázat és ön szerint, hogyan kéne átállítani LMWH-ra? Köszönettel és tisztelettel. Ildikó
Kedves Ildikó !

A lágyéksérv műtét előtt férje 4 nappal hagyja abba a Xarelto szedését és térjen át LMWH-ra profilaktikus dózisban. Beszéljék meg az anaethsiával, hogy milyen érzételenítése lesz. Ha epidurál, akkor az utolsó LMWH-t 12 órával előtte kell megkania.

Tisztelettel

Dr. Blaskó György
Kedves Központ,



Érdeklődni szeretnék, hogy TIPS műtétet csinálnak-e.



Köszönettel,



Szabó István
Kedves Szabó István !



Központunk csak járóbeteg ellátással foglalkozik, műtéteket nem végzünk.



Üdvözlettel :

Kelemen edina
Csontigható fájdalomát érzek a nagy lábam újjá alatt és zsiborognak a lábújjaim kérdem meleget az oka.
Kedves Mokos József !



A lábujjak zsibbadásának lehet oka az erek szűkülete is, de idegi eredetű is lehet . Vagy angiológushoz , vagy neurológushoz tud fordulni panaszaival .



Üdvözlettel :

Kelemen Edina

asszisztens
Tisztelt Doktor úr!

Endokrinológussal történt konzultáció alapján Yasminelle fogamzásgátló tablettát szedek. Gyógyszer szedése előtt nem készült trombózis hajlam vizsgálat, azonban én most megcsináltattam, hogy nehogy probléma legyen. eredmények: Faktor V: normál, Faktor II: normál, MTHFR: heterozigóta C667T, heterozigóta A1298C. Kérdésem, hogy ezek mellett szedhetek e tovább Yasminellét, ha nem kivel kell konzultálnom? Trombózis szakértővel, nőgyógyásszal, endokrinológussal? köszönöm
Kedves Regina !

Önnek MÍTHFR polymorfizmusa van mindkét génen heterozygota formában, ami jelenleg még nem nagy thrombosis rizikótnövekedést jelent, de ha bármi más még ehhez járul, akkor azonnal trombosis szakértőhöz kell fordulnia. Addig viszont a Yasminelle mellett igencsak sportos életmódot javasolnék sok mozgással

Tisztelettel

Dr. Blaskó
Tisztelt Doktor Úr!



1 hete lesz,hogy injekciózták a jobb vádlim belső részér. Fásli 24 órán át volt rajta, akkor kötöztem át először. A lábam gyönyörűszép volt, se kék volt, sem vissszér,semmi nyom. A 4. napon viszont ismét láttam ott a visszeret. ( persze nem akkora formában,de ott van) Ez mit jelent? Nem tűnt el vagy csak várni kell még vele?? Köszönöm szépen válaszát! Évi
Kedves Évi!

Kérem ne izguljon, ugyanis a sclerotherapia után egy bizonyos időnek el kell telnie a végleges eredményig.

Kérem legyen türelemmel.

De konkrét választ, csak vizsgálat után tudnék adni Önnek.

Üdvözlettel

Dr. Sepa György

Tisztelt Doktornő/Doktorúr!

Már évek óta küzdök lábdagadással. Hol kevésbé, hol jobban. 2000-ben volt egy visszérműtétem, majd 2008-ban egy újabb. Azóta dagad jobban a lábam. Túlsúlyos vagyok, ami tudom nem kedvez ez esetben sem. 2005-ben és 2006-ban voltam nyiroködéma kezeléseken (masszázs,kézi,gépi, drenázs) 2 hétig naponta, majd hordtam a felírt kompressziós harisnyát. Sajnos az utóbbi időben el lett hanyagolva a lábam, nem tehetem meg,hogy két hetet táppénzen legyek. Emellett állómunkát végzek. Vérnyomásom rendben, semmiféle más panaszom, betegségem- tudtommmal- nincs. Megjelentek kb. egy évvel ezelőtt kisebb fájdalmas csomók a lábamon. Természetesen diagnosztizáltam. :)

Erythema nodosum. Örülnék,ha tévednék. Egyre több jelenik meg a lábszáramon, felette a bőr elsötétül, bebarnul. Egy hónapja a bal lábszáram, bokám , lábfejem folyamatosan dagadt. A lábfejem olyan, mint egy kidurranni készülő lufi, amibe ha tűt szúrnék ki is pukkanna. Hiába alszom felpolcolt lábbal, reggelre sem apad le. Hova forduljak?

Érsebészhez? Belgyógyászhoz? Bőrgyógyászhoz? Köszönöm segítségét!

Üdvözlettel: V. Nóra
Kedves Nóra!

Panaszai a nyirokelégtelenség rosszabbodására utalnak. Nyirokelégtelenség esetén a folyamatos kompressziós harisnya viselése elengedhetetlen. Angiológiai, vagy nyirokkeringési ambulancia felkeresését javasolom a kezelés újbóli felvételére.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva

Jónapot!Én egy specialistat keresek aki nagyon profi a hugomrol lenne szó igy szuletett ez neki egy rendellenesseg azt mondtak kinovi de ezzel kuszkodunk evek ota szeretnem ha tobb orvos latna mit lehetne tenni erte most is eppen egy korhazban van egy par hete is bevittek meg az elott is 2es fel honapra.telefonon elmondanam mi a problema es esetleg meg egy idopontot is tudnank egyeztetni mikor vigyuk es hova ot
Tisztelt Csimbora Bernadett !

Központunk telefonos elérhetősége : 0670/431 77 29, vagy email-ben az info@trombosiskozpont.hu címre írhat nekünk, és veheti fel velünk a kapcsolatot.

Üdvözlettel : Kelemen Edina asszisztens
Tisztelt Hölgyem/Uram!



Sajnos műhiba miatt mélyvénás trombózisom alakult ki a vádlimban. 2x bokaszalagszakadásom volt, a szakmai protokoll ellenére nem kaptam kis molekulasúlyú heparin injekciókat, ezért 1,5 heti fekvés után alakult ki a trombózis a lábamban, amit nekem kellett kinyomoznom, hogy az-e. Se az ambulancia, sem a helyi sebészeti rendelés, ultrahangozás, sem a magán sportsebész, sem a házi orvos nem írta fel az LMWH-t.Magán dupplex Uh-n mondták ki a részleges trombózist a jobb vádlimban. Azóta kórházban is voltam Syncumar beállításon, kérdésem az lenne, hogy 6 hónap után ha minden rendben, leállhatok-e a tabletta szedésével? 1 mg S. Mite tablettát szedek.

Köszönettel: János
Kedves János!

Semmiképpen nem állhat le a Syncumarral hat hónap után, Kérem, hogy a dolog megbeszélése és a szükséges vizsgálatok miatt jelentkezzen be a Trombózis Központba!

Üdvözlettel

Dr. Blaskó

Hírek

Trombózisom volt- mitől lehetett?

Trombózisom volt- mitől lehetett?

A mélyvénás trombózis akut kezelésével szinte egy időben megkezdődik az okok feltárása, hiszen a további terápia eldöntése céljából fontos tudni, vajon mi is okozta a vérrögök képződését. Prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis- és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját megkérdeztük, vajon mi minden állhat a trombózis hátterében, és hogy egyáltalán milyen vizsgálatok szükségesek ahhoz, hogy ez kiderüljön.

További részletek
Ezek a vérkép eltérések utalnak vérszegénységre

Ezek a vérkép eltérések utalnak vérszegénységre

A vérszegénység gyanújakor az orvos minden esetben vérvizsgálatot kér, ahol bizonyos értékek eltéréseiből már felállítható a diagnózis, így a terápia megkezdhető. Hogy pontosan mely eredmény esetén kell erre gondolni, arra dr. Ercsei Ibolya, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusa adott választ.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA