Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Kedves Központ,

Érdeklődni szeretnék, hogy TIPS műtétet csinálnak-e.

Köszönettel,

Szabó István
Kedves Szabó István !



Központunk csak járóbeteg ellátással foglalkozik, műtéteket nem végzünk.



Üdvözlettel :

Kelemen edina
Csontigható fájdalomát érzek a nagy lábam újjá alatt és zsiborognak a lábújjaim kérdem meleget az oka.
Kedves Mokos József !



A lábujjak zsibbadásának lehet oka az erek szűkülete is, de idegi eredetű is lehet . Vagy angiológushoz , vagy neurológushoz tud fordulni panaszaival .



Üdvözlettel :

Kelemen Edina

asszisztens
Tisztelt Doktor úr!
Endokrinológussal történt konzultáció alapján Yasminelle fogamzásgátló tablettát szedek. Gyógyszer szedése előtt nem készült trombózis hajlam vizsgálat, azonban én most megcsináltattam, hogy nehogy probléma legyen. eredmények: Faktor V: normál, Faktor II: normál, MTHFR: heterozigóta C667T, heterozigóta A1298C. Kérdésem, hogy ezek mellett szedhetek e tovább Yasminellét, ha nem kivel kell konzultálnom? Trombózis szakértővel, nőgyógyásszal, endokrinológussal? köszönöm
Kedves Regina !

Önnek MÍTHFR polymorfizmusa van mindkét génen heterozygota formában, ami jelenleg még nem nagy thrombosis rizikótnövekedést jelent, de ha bármi más még ehhez járul, akkor azonnal trombosis szakértőhöz kell fordulnia. Addig viszont a Yasminelle mellett igencsak sportos életmódot javasolnék sok mozgással

Tisztelettel

Dr. Blaskó
Tisztelt Doktor Úr!

1 hete lesz,hogy injekciózták a jobb vádlim belső részér. Fásli 24 órán át volt rajta, akkor kötöztem át először. A lábam gyönyörűszép volt, se kék volt, sem vissszér,semmi nyom. A 4. napon viszont ismét láttam ott a visszeret. ( persze nem akkora formában,de ott van) Ez mit jelent? Nem tűnt el vagy csak várni kell még vele?? Köszönöm szépen válaszát! Évi
Kedves Évi!

Kérem ne izguljon, ugyanis a sclerotherapia után egy bizonyos időnek el kell telnie a végleges eredményig.

Kérem legyen türelemmel.

De konkrét választ, csak vizsgálat után tudnék adni Önnek.

Üdvözlettel

Dr. Sepa György

Tisztelt Doktornő/Doktorúr!
Már évek óta küzdök lábdagadással. Hol kevésbé, hol jobban. 2000-ben volt egy visszérműtétem, majd 2008-ban egy újabb. Azóta dagad jobban a lábam. Túlsúlyos vagyok, ami tudom nem kedvez ez esetben sem. 2005-ben és 2006-ban voltam nyiroködéma kezeléseken (masszázs,kézi,gépi, drenázs) 2 hétig naponta, majd hordtam a felírt kompressziós harisnyát. Sajnos az utóbbi időben el lett hanyagolva a lábam, nem tehetem meg,hogy két hetet táppénzen legyek. Emellett állómunkát végzek. Vérnyomásom rendben, semmiféle más panaszom, betegségem- tudtommmal- nincs. Megjelentek kb. egy évvel ezelőtt kisebb fájdalmas csomók a lábamon. Természetesen diagnosztizáltam. :)
Erythema nodosum. Örülnék,ha tévednék. Egyre több jelenik meg a lábszáramon, felette a bőr elsötétül, bebarnul. Egy hónapja a bal lábszáram, bokám , lábfejem folyamatosan dagadt. A lábfejem olyan, mint egy kidurranni készülő lufi, amibe ha tűt szúrnék ki is pukkanna. Hiába alszom felpolcolt lábbal, reggelre sem apad le. Hova forduljak?
Érsebészhez? Belgyógyászhoz? Bőrgyógyászhoz? Köszönöm segítségét!
Üdvözlettel: V. Nóra
Kedves Nóra!

Panaszai a nyirokelégtelenség rosszabbodására utalnak. Nyirokelégtelenség esetén a folyamatos kompressziós harisnya viselése elengedhetetlen. Angiológiai, vagy nyirokkeringési ambulancia felkeresését javasolom a kezelés újbóli felvételére.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva

Jónapot!Én egy specialistat keresek aki nagyon profi a hugomrol lenne szó igy szuletett ez neki egy rendellenesseg azt mondtak kinovi de ezzel kuszkodunk evek ota szeretnem ha tobb orvos latna mit lehetne tenni erte most is eppen egy korhazban van egy par hete is bevittek meg az elott is 2es fel honapra.telefonon elmondanam mi a problema es esetleg meg egy idopontot is tudnank egyeztetni mikor vigyuk es hova ot
Tisztelt Csimbora Bernadett !

Központunk telefonos elérhetősége : 0670/431 77 29, vagy email-ben az info@trombosiskozpont.hu címre írhat nekünk, és veheti fel velünk a kapcsolatot.

Üdvözlettel : Kelemen Edina asszisztens
Tisztelt Hölgyem/Uram!

Sajnos műhiba miatt mélyvénás trombózisom alakult ki a vádlimban. 2x bokaszalagszakadásom volt, a szakmai protokoll ellenére nem kaptam kis molekulasúlyú heparin injekciókat, ezért 1,5 heti fekvés után alakult ki a trombózis a lábamban, amit nekem kellett kinyomoznom, hogy az-e. Se az ambulancia, sem a helyi sebészeti rendelés, ultrahangozás, sem a magán sportsebész, sem a házi orvos nem írta fel az LMWH-t.Magán dupplex Uh-n mondták ki a részleges trombózist a jobb vádlimban. Azóta kórházban is voltam Syncumar beállításon, kérdésem az lenne, hogy 6 hónap után ha minden rendben, leállhatok-e a tabletta szedésével? 1 mg S. Mite tablettát szedek.
Köszönettel: János
Kedves János!

Semmiképpen nem állhat le a Syncumarral hat hónap után, Kérem, hogy a dolog megbeszélése és a szükséges vizsgálatok miatt jelentkezzen be a Trombózis Központba!

Üdvözlettel

Dr. Blaskó
Jó napot kívánok! Az lenne a kérdésem, hogy a lézeres vagy ultrahangos visszéreltávolítást hol végeznek, valamint TB jogviszony alapján vagy csak magán úton, térítési díj ellenében végzik? Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Éles Géza !

Központunkban sclerotherápiára , vagy rádiofrekvenciás visszérkezelésre van lehetőség. A trombózisközpont honlapján megtekintheti a kezelések téritési díjait pontosan. Az első konzultáció során érsebészünk a vizsgálat után megbeszéli önnel a lehetőségeket, amelyek szóban jöhetnek az ön esetében.



Üdvözelttel : Kelemen Edina
Jó napot kivánok !

38 éves, második gyermekre vágyó nő vagyok.
2011-ben volt egy terhességem amely a 9. héten magzatelhalással végzödött.
2012-ben természetes úton, 39 hétre, probléma mentesen született egy gyermekem. A terhesség elején 2 hónapot feküdtem, mert volt egy haematoma a méhemben, de ez szerencsésen felszivódott.
Idén év elején ismét volt egy terhességem, de a 13. héten ismét elhalt a magzat.
Mindkét elhalás után a szövettan negativ volt.
A héten vérvételen vettem részt. A teljes vérkép nem mutat semmilyen elváltozást, azonban az aPTI értékem kicsit magasabb 44,8 fibrinogen normal 291 valamint az APC rezisztencia 1,7
Ez alapján már kimondható, hogy trombofiliám van ? vagy ajánlatos lenne még más vérvizsgálat is ?
Terhességeim negativ befejezésének lehetett-e ez az oka ?
Új terhesség esetén elég Astrix gyógyszert vagy valamilyen más vérhigitót szednem vagy komolyabb készitményre van szükségem ?
Válaszát előre is köszönöm.
Kedves Mónika !

Mindenképpen kimondható, hogy thrombofiliás. További vizsgálatokra van szükség és a következő terhességét nem Astrix, hanem LMWH-védelemben kell kiviselnie. A legjobb lenne, ha leleteivel felkeresne a Trombózis Központban

Üdv

Dr. Blaskó
Udvozlom,azt szeretnem megkerdezni hogy mejvenas trombozis eseten eleg-e a 2 het fekves?7 nap feves utan raalhatok e az erintet labra mert menem kelene vervetelre autoval,es nemerek raalni.valaszat koszonom.
Tisztelt Zsolt!

Azt, hogy a mélyvénás thrombózis után mennyi ideig szükséges ágynyugalom, leginkább a mélyvénás thrombózis elhelyezkedése határozza meg. Térd alatti thrombózis esetén, amennyiben a véralvadásgátló kezelés megfelelő, néhány nap után fokozatosan terhelhető a láb. Szerintem ebben a legpontosabb választ a kezelőorvosa tudja Önnek adni, mivel ehhez ismerni kell a jelenlegi tüneteket illetve a thrombózis leírását is.

Tisztelettel:

dr Kósa Éva

Prima Medica Egészségközpontok