Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

tisztelt doktor úr v. nő mélyvénás trombozis esetén. 2 hét ágyba fekvés után.azt mondták a nővéremnek , hogy még mindig fenn áll a tüdöembolia veszélye . sinkumár gyogyszert kell szednie napi kettö..a korházban azt mondták,hogy járkálhat vele .a háziorvos szerint meg se mozduljon.most melyiknek van igaza? a válaszát köszönöm
Kedves Szabó János,

A kórháznak van igaza, kedves felesége nyugodtan járkálhat, ha a kórházból egy kontroll CT után hazaengedték! Csak elfáradni tilos!

Remélem a CT megtörtént.

Üdv

Dr. Blaskó György
Tisztelt Cím!

2001. szeptemberében sportolást (sziklamászás)követően a jobb vállamban trombózis alakult ki. A kezelések utáni negatív vérvizsgálat alapján abbahagyhattam a véralvadásgátló szedését. Azóta többször úsztam hosszabb távokat is (pl. Balaton-átúszás), vállalkozóként pakoltam irodai bútorokat (tavaly kb. 300 szekrényt), szóval fizikai igénybevételnek ki volt téve a karom. Most szeretnék újra rendszeresen sportolni és egy küzdő sportra az Aikidora esett a választásom. Ebben a karokat mindenféle irányból különböző erőbehatások érhetik, bár az edző szerint csak az ízületek természetes mozgásirányának megfelelően (tehát feszítések nincsenek). Az lenne a kérdésem, hogy Önök szerint mekkora a veszélye annak, hogy ennek hatására újra kialakul valamelyik karomban egy újabb vérrög? Van olyan vizsgálat amivel egyértelműen kizárható ennek veszélye?
Tisztelt Uram,

Bár én egyáltalán nem értek a keleti küzdősportokhoz, az azonban biztos, hogy leggyakrabban a traumás trombózisok ismétlődésének oka az előző trombózis. Ezért mindenkit lebeszélek a test-test-ellen sportokról, főleg, ahol az említett kicsavarások is lehetségesek. Nem lehetne olyan sportot választani, ahol egy háló választja el az ellenféltől?.

Az említett sport még akkor is rizikós, ha a trombofilia vizsgálatok mind negatívak voltak.

Tisztelettel

Dr. Blaskó György
T.Trombozis központ!A kérdésem az lenne OEP nem támogatja kezelést?A másik egésszégpénztári kártyával lehet fizetni?A taykártyám is van.Üdv István
Kedves István!

Rendelőnk nem OEP finanszírozott.

Szolgáltatásunkat egészségpénztári számlára el tudja számolni. Rendelőnkben készpénzzel tud fizetni.

Üdvözlettel

dr. Babai László
TISZTELT DOKTORNŐ!

AZZAL KEZDENÉM,HOGY CUKORBETEGSÉGEM VAN,DE JÓL BE VAGYOK ÁLLÍTVA.AZONBAN KB 6 HETE A NAGYLÁBUJJAMON KIALAKULT EGY VÍZHÓLYAG ÉS A HELYÉ MÉG MINDIG NEM FORRT BE,AZONBAN MÁR A VISSZAHÁMOSODÁS 2/3-BAN MEGTÖRTÉNT.MINDENNAP FRISS KÖTÉS KERÜL AZ UJJAMRA.AZ AZ ÉRZÉSEM,HOGY ÉRSZŰKÜLETEM IS KIALAKULHATOTT.JOBBLÁBAM TALPRÉSZÉN FESZÍTŐÉRZÉST ÉRZEK ÉS A TALPBŐRÖMÖN PEDIG IDŐNKÉNT ÉGETŐ ÉRZÉST ÉRZEK.MINDEMELLETT A JOBBLÁBAM AZÓTA BE IS VAN DAGADVA.

MIT TETSZIK JAVASOLNI,MIT TEGYEK?KÖSZÖNETTEÉS TISZTELETTEL!W.G
Kedves Gábor!

Mindenképpen mutassa meg sebész-érsebésznek!

Az arteriás keringése egyértelműen beteg, érintett. Önnek orvosi kezelésre van szüksége!

Üdvözlettel

dr. Sepa György
Tisztelt Doktor Úr!
\'9 éves vagyok, genetikailag örökölt visszérben szenvedek, főleg a nagy vénákat érinti. Felszínen kékes néhol kidudorodó. Detralex gyógyszert szedek és kompresszios harisnyát használok. Van esélyem arra hogy a rádiofrekvenciás műtét enyhíti? Köszönöm válaszát.

Kedves Adrienn!

Igen, van esély. A pontos kezelési tervhez szükséges látnom az ereket, kérem jelentkezzen be rendelésemre!

Üdvözlettel

dr. Sepa György
Üdvözlöm!
Azért kerestem meg Önt, mert 7 napja elkezdtem szedni a Mistral nevű fogamzásgátló tablettá, viszont aggódom a trombózisveszély miatt. Én 36 éves vagyok, van két gyermekem, mindkét terhességem gond nélkül zajlott, még csak a vérnyomásom sem volt magas egyik terhességem alatt sem, sőt, általában mindig is alacsony. Nem dohányzom, alkoholt nem iszom, viszont ülőmunkát végzek, de heti 2-3 alkalommal szoktam otthon tornázni. A nőgyógyász nyugodt szívvel felírta nekem ezt a gyógyszert, mivel nem dohányzom, de bennem mégis kételyek vannak. Olvastam, hogy van olyan vizsgálat, amellyel ki lehet szűrni a trombózishajlamot, de ez költséges. Ebben kérném segítségét, hogy van-e okom félni a koromra való tekintettel, vagy nyugodtan szedhetem a gyógyszert? Bár jobban megnyugodnék, ha egy ilyen vizsgálatot elvégeznének, erről szeretnék bővebb felvilágosítást kapni, hogy ennek mi a menete, ára. A családomban még nem fordult elő trombózis. Apróbb hajszálértágulatok vannak a lábamon, de szerintem még nem vészesek, csak esztétikailag zavaróak. Édesapámat műtötték már visszérrel.
Mielőbbi válaszát köszönöm!
Szép napot!
Üdvözlettel: Boda Gabriella
Kedves Boda Gabriella,

Két egészségesen kihordott terhesség után a Mistral-tól már nem kell félnie! Azonban túl sok kérdésére inkább személyes tanácsadás formájában adnék választ..

Kérem keressen fel a Trombózisközpontban az összes összegyűjtött kérdésével!

Üdvözlettel

Dr. Blaskó György
Tisztelt Doktor Úr!
Ha ülök, a lábfejem zsibbadni szokott. Ez a zsibbadás mozgatás hatására elmúlik. Szedek vérnyomáscsökkentő és koleszterin csökkentő gyógyszereket. Nem vagyok cukorbeteg, dohányzom. jelentheti-e ez a tünet az érszűkületet. Mi a teendő? Köszönöm a válaszát
Tisztelt Csaba Tiborné!

A tünetek mögött több minden meghúzódhat, így kezdődő érszűkület is. A dohányzás erre jelentősen hajlamosít. Ahogy a magas vérnyomás és koleszterinszint emelkedés is.

Mindenképpen szükséges angiológiai kivizsgálás.

Szeretettel várom rendelésemen.

Üdvözlettel

dr. Kósa Éva
Tisztelt Doktornő/Doktor úr!
42 éves vagyok, erősen túlsúlyos. Nem dohányzom, keveset mozgok. 6 éve agyalapi mirigy jóindulatú daganattal műtöttek, növekedési hormon túltengés miatt (hypofizis, acromegália). K.b.5 éve a bal lábamból lézeres műtéttel visszereket távolítottak el. Sajnos a visszerek újra kijöttek. Nem fájnak, de látványosan kidudorodnak. A problémáim a következőek: A bal lábszáram on bőr elváltozások keletkeztek, égető, viszkető érzés. A bőrgyógyász azt mondta, nem rá tartozik. A túlsúlyom miatt keringési panaszaim is vannak. Szeretnék az egészségi problémáimhoz orvosi segítséget. Merre induljak? Válaszukat előre is köszönöm!
Kedves Gábor!

A leírás alapján panaszait vénás elégtelenség okozza, melyre kompressziós kezelést javasolt alkalmazni. Első lépésben angiológiai vizsgálat javasolt.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva
Jobboldalona acarotis interna eredésénél a medio-dorsalis falon továbbra isközepesenechodus simafelszinü plaque láthato mely50.75-os szükületet okoz 188cm/s
Mia teendö
Köszönöm a valaszt.
Kedves Mihály!

Amennyiben nincsenek neurológiai panaszai, szed véralvadásgátló gyógyszert, rizikófaktorai be vannak célértékre állítva, nem dohányzik akkor félév múlva kontroll nyaki ér UH vizsgálat javasolt. Persze a leletét meg kell mutatnia hivatalosan angiológusnak, vagy érsebésznek akinek ezt hivatalosan dokumentálnia kell. Véleményem inkább arra szolgál, hogy egyenlőre ez nem tűnik még műtétnek, de mindenképpen gondozást igényel. Szeretettel várom rendelésemen!

Tisztelettel:

dr. Kósa Éva



34 hetes kismama vagyok a bal lábam csupa kidudorodott visszér abból az egyik csomós és fáj is mikor tudok ezek ellen tenni csak szülés után? Állapot felmérés milyen árban van? Előre is köszönöm válaszát
Kedves Mariann!

Sok esetben a szülés után visszahúzódnak a visszerek.

A csomóval kapcsolatban, ha ez felületes trombózis, azt kezelni kellene, de azt csak vizsgálat után tudom eldönteni. A díjakkal kapcsolatban, kérem, nézze meg a honlap \"Árak\" menüpontját.

Tisztelettel

dr. Sepa György

Prima Medica Egészségközpontok