Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Molnár Ildikó
Tisztelt Dr Úr/Dr Nő!

A jobb karom zsibbad terhelés hatására javában a kézfej ujjak részén érzem de van hogy az alkarom feléig is sugároz van hogy aludni sem tudok tőle ha több napig pihentetem csökken a zsibbadás de ha dolgozom akkor nagyon rossz .Mi lehet a probléma hogyan tudnám megszüntetni a zsibbadást?

Köszönettel:Molnár Ildikó
Kedves Ildikó !

Panaszait ki kell vizsgálni. Nem írta milyen munkát végez, esetleg nem vezethető -e vissza panasza munkahelyi rizikótényezőre. Laborvizsgálatra, és neurológiai konzultációra lenne szükség ,mivel az érzőidegek károsodása is okozhat zsibbadást a karban. Ismerni kellene az előzményeket, korát, van -e valamilyen alapbetegsége ?

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Dallos Dezsőné
Van-e orvosi vagy intézményi lehetőség a vérnyomás beállításának segítésére?
Kedves Dallos Dezsőné !

Központunk járóbeteg ellátással foglalkozik. Természetesen ellenőrzések, kontrollok mellett központunk is foglalkozik vérnyomás beállítással, kezeléssel. Ha lehetősége van keresse fel Dr. Kapocsi Judit tanárnőt eddigi leleteivel.

Bejelentkezni a 0670/431 77 29-es telefonon , vagy az info@tromboziskozpont.hu e-mail címen tud.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Ivánka Timea
Jó napot kivánok. Kisfiam 3 éves mult. Most kb 4 hétig beteg volt,láz,mandulagyulladás,influenza. A vérképében magas a trombocitaszám,768 . Lehet ez az elmult betegeskedések miatt?? Vagy komolyabb baj van??
Kedves Ivánka Tímea !

A magasabb thrombocyta szám lehet a fertőzések, a gyulladás következménye, 1-2 hét alatt normalizálódik.

Üdvözlettel: Dr. Szélessy Zsuzsanna



Györki Peterné Gyöngyi
Tisztelt Dr úr/ dr nő!

Kérem segítsen! Most 2017.január 5én kaptam egy mélyvénás trombozist,babaprojekt alatt.Baba nem jött össze.Mivel szeretnénk babát igy nem kaptam gyógyszert hanem clexane 0.6-sal szúrom magam áprlisig napi 2x, majd áprilitól 1x.Kérdésem mikor szabad probálkozni újból a babával?

Sajnos a trombozisom öröklödő leiden v.faktor, meg ProS is. 20x-a a trombozis hajlamom. Szülés után volt két vetélésem is. /szülés:2012.03.17/Ha jól tudom nagyon fontossak ezek az adatok, a leendő babaválalás miatt. Egyik kérdésemet fentebb feltettem, a másik mennyire veszélyes rámnézve ha babát szeretnénk, merjek-e vállalni.Nagyon félek! A másik kérdésem mennyire normális hogy másfél hónap után is fáj a véna , meg bugyogást érzek benne, a rossz a jobb lábamban is ugyan ezt érzem. Lehet abba is van rög? Nekem bedagadva, elszíneződve nem volt a lábam mikor kiderült a trombózis, hanem vádli izomláz, éles fájdalom, sokhangya mászkálás volt. A bal láb vádliban. Mi a külömség artéria és a mélyvénás között? Ha jól tudom annyi hogy az nem dagad de az műtétet igényel. Gondolom megműtőttek volna ha abba lenne. 4-5mm-es a rögöm

Köszönöm előre is a válaszát!

Tisztelettel:Gyöngyi
Kedves Györki Péterné!

A baba projekt lombik programot jelent? Ön egészségére nézve a következő terhesség veszélyét csak úgy tudnám megjósólni, ha tudnám hol volt a trombózisa és látnám az doppler UH eredményét, továbbá, hogy milyen hórmon kezeléseket kapott.Tudni kéne, hogy milyen más laboratóriumi eltérések vannak az öröklött trombózis készségen kívül.

Május végéig mindenképp védekezniük kéne és kontroll ultrahangot készíteni a trombózisos lábáról. Ezt követően kérem fáradjon el hozzám vizítre, hogy átnézzem a leleteit és megbeszéljük (esetleg kiegészítő vizsgálatok elvégzését is ) a teendőket mielőtt újabb terhességet vállalna.

A klinikai panaszai alapján biztosan mélyvénás trombózisa van.

Üdvözlettel: Dr. Szélessy Zsuzsanna



Szabó Ibolya
Tisztelt Doktornő / Doktor Úr!

Február 3-án háromszoros bokatörést szenvedtem, megműtöttek most gipszben várom a javulást. Clexane-t kapok elég jól be tudom adni magamnak nem fáj egy picit csíp , viszont azt vetem észre kb a 12. szuri adása óta piros és viszket a hasamon a bőr. Mennyire gond ez mert ha igen akkor nem váltanám ki a felírt három dobozt amit még el kell használnom.

Válaszát megköszönve tisztelettel: Szabó Ibolya
Kedves Ibolya !

Ritka esetekben fordul elő allergiás reakció a bőr alá adott véralvadásgátló injekciók adásakor. Valószínűleg ha ön allergiás lenne , már hamarabb jelentkezett volna a tünetek.

Elképzelhető, hogy többször adta ugyanarra a területre, kis távolságra egymástól. Próbálja meg esetleg a combjába, vagy a felkarba beadni az injekciót. Ha ott is jelentkezik a viszkető érzés, pirosság vegye fel a kapcsolatot az injekciót javasló kezelőorvosával a továbbiak miatt.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
O. Mónika
Tisztelt Doktor Úr / Nő!



Kérdésem az lenne, hogy 2016 október 6-án MVT kaptam. Most februárban a Doppler uh szerint ez teljesen rekanalizálódott. Viszont a vena billenytyűk sérültek ezért sajnos a lábam még mindig minimálisan ugyan de dagadtabb ( pár centi a különbség ). A kezelő orvosom a xarelto elhagyását engedélyezte, és a vérvizsgálatot is azonnal elvégezte . Ennek eredményét még nem tudjuk, de a xareltot már nem szedem. Kérdésem hogy valóban bármilyen edzés formát végezhetek-e heti kb 4 alkalommal ( ez legfőképp erőnléti és alloképessegi edzés . Illetve a kompresszios harisnya viselése a billenytyu zavar miatt életem végéig javasolt. Az edzés idején is viselni kell? Illetve a nyári időszakban el hagyhatom -e ? Kicsit ijesztő a tudat hogy a nyári időszakban is egész nap viseljem. És tudom e valamivel segíteni a billentyűk "munkáját ?



Köszönöm megtisztelő válaszukat előre is.
Kedves Mónika !

Nyáron nem kell harisnya az ön jelenlegi állapotában. De a vénabillentyűk visszafordíthatatlanul tönkrementek. Ezért MBT cipő/szandál viselését javaslom.

Üdvözlettel : Dr. Blaskó György

Livia
Udvozlom doktor ur ! Egy olyan kerdesem lenne hogy december ota clexan 0.6ml napi ketszeri hasznalok mert decemberben volt egy melyvenas trombozisom amint kiderult antifoszfolipid syndromam van ! A kerdes h az injekcio melett lehet hajat festeni ? Elore is koszonom
Kedves Lívia !

Igen lehet hajat festeni .

Üdvözlettel : Kelemen Edina
kurucz zsuzsanna
t. doktor úr/nő, pitvarfibrilláció miatt szedek 4 hónapja Syncumart, mindenféle lehetséges mellékhatással. Eddig 5x voltam INR-en, csak egy alkalommal volt a terápiás tartományban, általában alatta, egyszer felette volt, holott betartom a diétát. Kértem a kardiológust cserélje le Xareltora, azt mondta, hogy én nem kaphatom kedvezményes áron, de azt nem részletezte, hogy miért. Kérdésem, mi szükséges a támogatott áron történő kiváltáshoz. Köszönettel Kurucz Zsuzanna
Kedves Zsuzsanna !

Köszönjük türelmét. Nagyon sok levél érkezik központunk felé, és mindenkinek igyekszünk válaszolni lehetőség szerint.

Akikn él nem állítható be a Syncumar, azok az OEP rendelet értelmében kaphatnak NOAC-oit kedvezménnyel .Keresse fel Központunkat.

Üdvözlettel : Dr.Blaskó György
Fi Mariánna
Mit tegyek? Még szeretnék élni kicsit, de félek. másfél éve infartus gyanúval vitt el amentő. Hosszas vizsgálatok, ultrahang, terheléses EKG, CT, megállapították, hogy koronáriai érszűkület van a háttérben és keressem fel a kardiológusomat. Nem tettek semmit, csupán koleszterin szint csökkentőt javasoltak. Nem szedtem. 2 hete orvoshoz fordultam, mert 3 napon keresztül rosszullét kerülgetett. nehezen kaptam levegőt, fályt a mellkesom úgy éreztem nem dobog a szívem, hanem csak remeg. Pihenésre csökkentek a panaszok de minden kis apró terhelésre, mint pl. felmegek a gyerekekhez az emeletre már alig kapok levegőt. Kértem refluxra irányuló vizsgálatot amit meg is állapítottak, hogy van. Magasabb a cukor is, ezzel kiengedtek a korházból, cukorra adtak tablettát és gyomorsav lekötőt, meg koleszterin csökkentőt. Viszont a szívremegés továbbra is fennt áll. Félek. mit tegyek?
Kedves Marianna !

Az említett panaszok miatt érdemes lenne ismét kardiológus véleményét kikérnie . Esetleg szükség lehet az eddig beállított gyógyszerek módosítására. Nyílván fizikális vizsgálat után tud bármelyik szakorvos véleményt mondani a jelen állapotról.

Üdvözlettel : Kelemen Edina

Szögi Csaba
Tisztelt Dr.Nőill. Dr.Úr !

Feleségemnek kb.ötödik éve sztrókja volt ami féloldali spasztikus bénulással járt. Azóta két korrekciós műtéten is átesett,a gyógyszereit szedi. Szeretne egy kissebb tetoválást csináltatni. Az a kérdésem,hogy lehet e ,esetleg jár ez valami olyan kockázattal ami kizáró ok lehet az Őesetében?

Köszönettel :Szögi Csaba
Kedves Csaba !

Beszélje le róla a feleségét, túl sok a bonyodalom körülőtte.

Üdvözlettel :

Kelemen Edina





Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA