Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Gabor
Kedves Dr.nő, Vida Zsuzsanna



Részeben folyton fáradt vagyok, és az agyamban csak az zakatol, hogy "aludni, aludni, aludni".

Ez a fáradság megbénítja a mindennapjaimat, motiválatlanná, ingerlékennyé, közömbössé tesz.

Fontos, hogy egy esetben nincs így, amikor éjfél és hajnali kettő óra között fekszem és másnap 10 - 12óra között ébredek.

Kb serdülő korom óta van ez így, és most vagyok 42éves férfi.

(sportolok, nem dohányzom, nem kávézom, túlsúllyal sem rendelkezem).

Az elmúlt húszonévben többször próbáltam változtatni az alvás ciklusomon, sikertelenűl, csak kinlodás volt.

A világ, föleg a munkaerőpiac, a szolgáltatók nyitvatartásai, iskolák..stb, nem az én alvás ciklusomhoz alkalmazkodnak.

Mit tehetek? Elegem van ebből a folytonos fáradságból, kikészit, és utálom, hogy nincs erőm semmihez, mert folyton, csak "aludni, aludni." (kííéve ha alszom éjféltöl, másnap nappalig).

Pld, ha eset 17-18:00 óra körül megdöglöm a fáradságtól, kinlodóm, aztán ez este 22:00 óra felé, megszünik, és energikus leszek. (pont amire le kellene feküdni).

Lefekszem, de amire igazán jót aludnék, addigra itt a reggel 6-70:00 éf fel kell kelni.



Köszönöm a segítségét,



Gábor

Kedves Gábor!

A leírtak alapján nagyon valószínűsítem, hogy az alvás minőségével van gond - légúti elzáródásra gyanakszom. Ez sürgősen ki kellene vizsgálni, és az alapján a kezelést felállítani. Ezzel vissza tudjuk adni Önnek a jó alvást és a kipihent nappalokat.

Várom rendelésemen!

Üdvözlettel

dr. Vida Zsuzsanna
Dunainé Gregor Éva
Tisztelt Doktor Úr!

Többször volt korai vetélésem, és véralvadási vizsgálatot javasoltak. Az eredmények a következők:

Prothrombin: 111%

protrombin idő: 8 sec

INR: 0,95

APTI: 28,9 sec

Trombin idő: 19,6 sec

Fibrinogén: 3,47

D-dimer: 0,24

Béta2-GPI szűrőteszt: negatív

Cardiolipin szűrőteszt: negatív



Érdeklődni szeretnék, hogy Ön szerint van-e valamilyen véralvadási problémám?



Üdvözlettel

Éva
Kedves Éva!

Ez azért nem tartalmaz még minden vizsgálatot.

Kérem, jöjjön el rendelésemre, hogy átbeszélhessük.

Üdvözlettel

dr. Szélessy Zsuzsanna
Nagy Anita
Tisztelt Doktornő / Úr!



Édesapámnál kb. 20-25 éve magas vérnyomást diagnosztizáltak, s elkezdték gyógyszeres kezelését. Az évek folyamán időnként változtattak a gyógyszeren, vagy - mivel a gyógyszerek mellett is magas volt a vérnyomása - hozzáadtak még egyet. Jelenleg ott tartunk, hogy csak a magas vérnyomás miatt 5-féle gyógyszert kell szednie. Kérem, véleményezze, normális ez? Le lehetne ezt csökkenteni úgy, hogy csak egyet kelljen szednie, de az hasson? Ha igen, milyen lépések szükségesek ehhez?

Édesapám emellett még szintén 20-25 éve cukorbeteg, azóta gyógyszert szed erre is.



Válaszát előre is köszönöm,

Üdvözlettel,

Anita
Kedves Anita!

Azt tudom javasolni, hogy édesapja jöjjön el hozzám. Ahhoz, hogy válaszolni tudjak, hogy a legjobb kezelést megtaláljuk a legkevesebb gyógyszerrel, mindenképpen látnom kell, meg kell vizsgálnom, korábbi leleteit, jelen állapotát ismernem kell.

Várom rendelésemen

Üdvözlettel

dr. Kapocsi Judit
madaras józsef
Tisztelt Doktor Úr! Tanácsot szeretnék kérni mivel érvényes tb kártyám nincs orvoshoz nem tudok fordulni. problémáim a következők : mindkét kezemen fehérednek az ujjaim és hidegek. az ujjpercemben tűszúrásokat érzek. néha mellkasi fájdalmaim is vannak. aspirin protechtet szedek ez vajon segíthet? 40 éves vagyok a tüneteket nem tudom semmihez kötni. van hogy jelentkezik ha ideges vagyok vagy a hidegre ha kimegyek de itthon is előfordulnak minden jel nélkül. kérem írjon pár sort mi a teendőm.esetleg értágííó élelmiszerek vagy tea segíthet és ha igen mik azok? válaszát kérem az email címemre írja .köszönöm
Tisztelt Madaras József!

Mi magánfinanszírozásúak vagyunk, nem szükséges TB kártyával rendelkeznie.

A leírtak mögött nagy eséllyel artériás betegség áll. Mindenképpen javaslom, hogy jöjjön el rendelésemre, mert kezelés nélkül ez csak rosszabbodhat.

Üdvözlettel

dr. Kósa Éva
Fekete Istvánné
Tisztelt Doktor úr ! radiofrekvencuás visszérmútét ára felöl érdeklődöm
Tisztelt Fekete Istvánné!



A rádiófrekvenciás kezelés lehet 1 vagy több alkalom, függően az állapotától (alkalmanként/lábanként 19500 Ft). Amennyiben műtétre van szükség, annak ára 285000 Ft/végtag.



Üdvözlettel:

Tóth Barbara
Balogh Bernadett
Üdvözletem!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha szedem április óta a syncumar tablettát elvileg nem lehet trombózisom. Körülbelül egy hete fáj a vállam most már nem csak mozdításra és néha elzsibbad a karom is. Kisugároz a nyakamba is. Lehet trombózis a karomban is? Eddig kétszer volt de mindig a lábamba. Kérem nyugtasson meg hogy csak egy ízületi gyulladás.

Válaszát előre is köszönöm

Tisztelettel

Balogh Bernadett
Kedves Bernadett!

Így látatlanban, leírás lapján kizárni semmit nem lehet. És sajnos rossz hír: Syncumar mellett is lehet trombózis, azt sem lehet kizárni. A biológia márcsak ilyen.

Javaslom, menjen el kivizsgálásra, hogy biztosan megállapításra kerüljön, mi a probléma. Gyanúja szerint érdemes reumatológián kezdeni.

Üdvözlettel

dr. Babai LÁszló
Farkashegyi Vazul
Tisztelt Doktornő!

Olvastam, hogy a limfómák nem zárhatók ki a vér vizsgálatából. Fenn állhat valakinél ennek a betegségnek a gyanúja, hogyha a vérképe teljesen normális, semmilyen eltérést mutató érték nincsen? (most az egyéb tüneteket figyelmen kívül hagyva)

Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Vazul!

A "normál vérkép" valóban nem zárja ki a lymphoma diagnózisát. Ha erre gyanú felmerül, forduljon hematológus szakorvoshoz!

Üdvözlettel,

dr. Király Viktória Anna
Heil Edit
A lábam volt mütve 81 éves vagyok barna tenyérnyi foltok vannak és viszket dagad a jobb bokám
Tisztelt Heil Edit!



Nem tudom milyen típusú műtét történt, így érdemben nem tudok válaszolni a kérdésére.

Javaslom keressen fel rendelésemen konzultáció céljából.



Üdvözlettel:

Dr.Sepa György
Salamonné Máté Andrea
Tisztelt Doktor Úr!

Édesapám ügyében szeretnék tanácsot kérni, aki jelenleg is egy vidéki kórház sebészetén fekszik egy rutin műtétnek indult beavatkozás után immár 5 hete. Artéria szűkülettel műtötték bal láb ágyéki részen. 64 éves, saját eret ültettek át neki a boka feletti területről. Kb 1 hét múlva hazaengedték, de még a csövet benne hagyták, mert nem szűnt meg a váladékozás. Otthon néhány nap múlva lázas lett, ezért visszakerült az osztályra, ahol másnap felszakadt a beültetett ér, és azonnali műtétet hajtottak végre, újabb saját ér beültetéssel most a combból. Kb. két hét múlva újra hazaengedték, ugyanúgy a drain csővel. Két nap múlva újra lázas lett, és a boka felett kb. három tenyérnyi,vörös, meleg tapintású elváltozást láttunk. A sürgősségi osztályra irányították, ahol azt állapították meg, hogy orbánc fertőzése van. Bent fogták a sebészeten, antibiotikus kezelést kapott, de a második napon újra vérezni kezdett a műtött terület ágyéknál, ezért újra 4 órás műtét következett, amikor is a hasi területen lévő eret kötötték össze a combbal, kikerülve az eddig műtött területet. Azt mondják, hogy az erei elég rossz állapotúak, de mindenképpen jobb a saját ér használata, valamint, hogy a gyulladás miatt a második és harmadik alkalommal már szóba sem jöhetett a műér. Azt is mondták, hogy szerintük nincs orbánc fertőzése. Kérdésem az lenne, hogy vajon mi okozhatta a lázat és az ér repedését 2-3 héttel a műtét után, ha nem fertőzés. A második műtét után nagyon dagadt is volt az egész lába, de a vörös folt csak később jött elő. Valóban nem lehet már műeret használni, ha esetleg az erei állapota miatt történtek az események? Egyáltalán mikor nyugodhatunk meg, hogy nem történik meg újra, hogy vérezni kezd. Már nagyon legyengült a három műtéttől, és a sok vérveszteségtől. Amúgy szívbeteg is. Elnézést a hosszú kérdésért, de már nagyon aggódunk miatta.

Köszönettel: Andrea

tisztelt Salamonné Máté Andrea!



A leírtakból arra lehet következtetni, hogy seb fertőzés történt, mely miatt a lágyékban vérzés támadt.

Hogy milyen típusú műtétet végeztek, ennek alapján nem tudom eldöntetni. Kétségtelen, hogy műeret

ilyen körülmények között nem lehet beültetni. Ha nincs nyugalmi fájdalma, akkor további műtét

elvégzése jelenleg nem indokolt.



Üdvözlettel:

Dr. Sepa György

Szántó István
Kedves Dr Úr Mind a két lábfejem zsibbadának terjedt fájdalmam nincs járásom bizalmatlan, láthatólag a zsibbadás terjed felfelé.Kérem ha lehet értesitsen. tiszt,, Sz I.
Tisztelt Szántó István!

Kérem, jöjjön el rendelésemre. Az érszűkület irányában mindenképpen ki kell vizsgálnunk.

Üdvözlettel

dr. Kósa Éva

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA