Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Professzor úr!
Véleményét/javaslatát szeretném kikérni!
Van egy heterozigóta Leyden és egy MTHFR C677T génmutációm.Erre syncumar terápiát kapok. A syncumar kezelés ellenére volt 2 TIA-m, ezért a belgyógyász és a neurológus kiegészítette a syncumart astrix-al. Időközben a reumatológián csontritkulást mutattak ki nálam, amire Epolar triószedést javasoltak. Immunológiai vizsgálat antifoszforlipid szindrómát is igazolt. Több orvos is a syncumart teszi érte felelőssé.
Professzor úrnak mi lenne erről a véleménye?
Ki lehetne valahogyan kerülni a syncumart, vagy esetleg lehetne mással helyettesíteni?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdvözlettel: B.László
Kedves Berta László!

Már az első TIA után thrombocyta aggregatio gátlót IS kellett volna szednie. Férfiaknál az antifoszfolipid syndromának nincs akkora jelentősége, mint nőkben. Sajnos TB támogatással nem lehet, de teljes áron ki lehet váltani Syncumart más hatóanyagú gyógyszerrel. Az antikoagulánst nem lehet elhagyni a génmutációk miatt.

További tanácsokért, a konkrétumok megbeszélése végett keressen fel a Trombózisközpontban

Üdv

Dr. Blaskó György
Trombózis utókezelésekor szabad-e gumiharisnyát használni, ha igen meddig? Vérhígító szedése közben is megmarad a vérrög? Az örökre megmarad?
Tisztelt Köves Gáborné!

Gumiharisnya viselésének idejét és módját a kezelőorvosnak kell meghatároznia. A kialakult vérrög el is tűnhet, de a leggyakoribb az úgymond szervülés. A vérhigítót elsősorban nem a vérrög eltüntetésére szokás szedni, hanem újabb vérrög kialakulásának megelőzésére.

Hogy Önnél mi várható, azt a kezelőorvosa tudja Önnek megmondani. Természetesen szakorvosaink állnak szíves rendelkezésére, kérem, jelentkezzen be hozzánk vizitre.

Maradok tisztelettel

dr. Babai László
T DoktotrÚr Látászavarom volt többedízben. Magas vérnyomásomat kezelem Bp.III.ker lakós vagyok. Szeretnék elmenni stroke vizsgálatra.Miként és kinél jelentkezhetem?

Tisztelettel: Szendrei Tibor
Tisztelt Szendrei Tibor!

Bejelentkezéshez, kérem, hívja a +36 70 431-77-29 telefonszámot.

Üdvözlettel

dr. Kapocsi Judit
Tisztelt Doktornő!

Duplex UH-val igazolt crurális mélyvénás trombózist állapítottak meg:
-baloldalon a v.poplitea területén áramlást kimutatni nem lehet.
-jobboldalon a v. tibialis posterior kp. harmadától distalisan és a v.tibialis anteriorok területén nem detectálható áramlás.
Jelenlegi therápia:1x0,6ml Clexan,Warfarin szedésének beállítása,gumiharisnya,Detralex kúra.
Kérdéseim:-mi történik,ha az ármlás nem indul meg?
-mennyire terhelhetöek a végtagok?
-fekély vm. újabb trombózis veszélye fenn áll-e?
Melyek a rizikófaktorok ?
-a láb elvesztésétől kell-e tartani ?

Válaszát előre is köszönöm:
Tisztelettel : Lajos
Tisztelt László Péter!

Kérdéseire konkrét választ csak Ön vénás rendszerének ismeretben, Önt megvizsgálva, leleteit látva lehet.

Általánosságban elmondható, hogy a prognózis jelentősen függ a vérrög felszívódása mellett többek között a kollaterális vénás rendszer nagyságától, kiterjedtségétől, érintettségétől. Az, akinek egyszer volt trombózisa, nagyobb eséllyel - kockázattal bír újabb kialakulására. Tekintettel a megváltozó - romló - véráramlási paraméterekre. Trombózis rizikófaktorai ugyanazok, mint bárki másnál. Mozgáshiány, öröklött vagy szerzett véralvadási zavar, műtét, sérülés, daganatos megbetegedés, stb. Trombózis miatt amputáció nem jellemző.

Bővebbet és személyre szabott válaszokat személyesen tudunk adni. Kérem, jelentkezzen be hozzánk, hozza el az összes eddigi leletét.

Üdvözlettel

dr. Babai László
Kedves Dr.Nyiredy.Erszukulet van mindket labfej- es labujjaimban.Sokszor nehezen jarok.2x voltam operalva visszer tagulassal. Ha van visszerem azert lehetseges lenne infuzios kezeles a ket
labam ill.talpam miatt.?Lilara van elszinezodve es eges-szeru fajdalmam van. jaraskor.
Amit eddig csinaltam az gyo.torna, Heparin, Sono Terapia.78 vagyok jo allapotban. Koszonom ha valaszol.



Tisztelt Zsoldos Lenke!

Kérem, jöjjön el rendelésemre, mindenképpen látnom kell a lábát, meg kell vizsgálnom!

Tisztelettel

dr. Nyiredy Géza
Tisztelt Doktornő!34 hetes terhes vagyok és a vérvételi eredményem azt mutatja hogy vérszegény vagyok.Értékeim:Hgb:102 ,Hct:0.314,Mcv:96,3,Mch:31,3.Erre kaptam aktiferrin vas tablettát.Biztos hogy ez a vérkép a vashiányt mutatja?Már terhességem elején is alacsony volt a hgb értékem,de akkor a vasamat is nézték és az rendben volt.
Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Erika!

Nem írta meg a labor által megadott normál értékeket, így a megírt értékek értékelése nem lehetséges pontosan. Valamint nem tudom sem a kórelőzményeket, sem a jelen statuszát. Így véleményt sem tudok mondani. Kérem, keressen fel január elején rendelésemen.

Üdvözlettel

dr. Szélessy Zsuzsanna
Tisztelt dr ur!nekem harom evvel ezelott egy kimuttatott agyi ernek ugymond elvaltozasa tagulata es azota en erre nem igazan foglalkoztam azota nem jartam vizsgalatokra dohanyoztam es ma mar ott tartok ezzel hogy eros fejfajasaim vannak a jobb oldalon az arcom zsibbad migren fejfajasaim vannak es a fejembol erzem azt az eret hogy az nincs rendben erre kernem segitseguket koszonom !tisztelettel barna peter
Tisztelt Barna Péter!

Szeretettel várom rendelésemen! Kérem, hozza Üdvözlettel

dr. Banga Péter
Tisztelt Doktornő
Kb. 5 éven belül stent behelyezés történt hasi aorta, jobb láb, szív koszorúérbe. Járás közben lábaim fájnak. Duplex vizsgálata történt a napokban. Eredmény: Mk. a fem communusban legalább 250 cm/sec-os áramlás emelkedés van. A fem. superfic felső harmadán két fázisú majd collateralizálódó áramlás van. Mk. a. popliteaban folyamatos collat. Szeretném kérdezni, ez pontosan mit jelent, hogyan lehet segíteni. Értágító infúziós kúrát kaptam néhány évig, de háziorvosom szerint mostmár kimutatták, hogy nem segít, így nem is utalt be. Véleményét szeretném kérni arról is, hogy a Sr. Fenyő Márta által feltatált polarizált fényterápia javíthat-e az állapotomon. Megjegyzem, apai-anyai ágon gyakori az érszűkület miatti amputáció, infarktusos halál. Köszönettel várom válaszát
Bogi
Kedves Bogi!

A leírtak alapján kérem, jöjjön be rendelésemre. Az említett kezelések eredményessége ilyen esetben megkérdőjelezhető. Az amputáció elkerülése végett sürgősen fel kellene mérnem a jelen állapotot, és meghatározni a kezelés menetét.

Várom rendelésemen,

dr. Banga Péter
Tisztelt Doktor ur/no!

27 eves ferfi vagyok,es par nappal ezelott csak ugy magatol elkezdett fajni a bal combom belso resze. Egy vonalban egeszen terd aljaig. Foleg mikor kinyujtom is megfeszitem de a legrosszabb ,hogy a legkisseb erintesre is erzekeny! Semmi kulso serules vagy duzzanat nem lathato.
Talan a vena vonala?!
Nyugott allaptban nem faj.
Tanacsukat, segitseguket koszonom!
P.Csaba
Kedves Csaba!

Kérem jöjjön be rendelésemre most szerdán. Sajnos így távolból nem tudom megmondani, mi a probléma. A leírt hely nagyjából egyezik az erek lefutásával.

Várom!

Üdvözlettel

dr. Kósa Éva
Tisztelt Doktor úr !
Évek óta jelentkezik nálam egy egy néhány másodperces fejfájás, főként akkor, ha idegesebb, feszültebb vagyok. Hátul tarkó tájékán kezdődik, olyan érzés, mintha elszorítaná valami egy ütőeremet, majd hirtelen elengedné, ezáltal egy éles, lüktető fejfájás keletkezik, amely annyira erős, hogy szinte hányingerem lesz tőle. Ez néhány másodpercig tart és elmúlik. A legkülönbözőbb pillanatokban jelentkezik, pl. ha vízbe ereszkedk, ha létrán megyek fel, ha torna közben le kell ülni a földre ... Mi lehet ez, hova forduljak ? Több orvossal konzultáltam már, háziorvos, nőgyógyás esetleges gyógyszer érzékenység miatt, de mindenkinek az a véleménye, hogy túl sok a stressz az életemben. Vizsgálatra senki, sehova nem küldött el. Ön szerint merre menjek, kihez forduljak ? Köszönettel, Gál Gabriella
Kedves Gabriella!

A fejfájás elsősorban neurológiai terület. Lehet cluster, lehet migrén, lehet stressztől, lehet számos más okból. Javaslom, jöjjön el hozzám vizitre. Az alapvizsgálatok elvégzése után meg tudom mondani, merre érdemes tovább menni, mi lehet a háttérben, hogyan lehet segíteni.

Várom rendelésemen, kérem, minden korábbi leleteit hozza magával.

Üdvözlettel

dr. Vida Zsuzsanna

Prima Medica Egészségközpontok