Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Zsoldos Lenke
Kedves Dr.Nyiredy.Erszukulet van mindket labfej- es labujjaimban.Sokszor nehezen jarok.2x voltam operalva visszer tagulassal. Ha van visszerem azert lehetseges lenne infuzios kezeles a ket

labam ill.talpam miatt.?Lilara van elszinezodve es eges-szeru fajdalmam van. jaraskor.

Amit eddig csinaltam az gyo.torna, Heparin, Sono Terapia.78 vagyok jo allapotban. Koszonom ha valaszol.







Tisztelt Zsoldos Lenke!

Kérem, jöjjön el rendelésemre, mindenképpen látnom kell a lábát, meg kell vizsgálnom!

Tisztelettel

dr. Nyiredy Géza
Erika
Tisztelt Doktornő!34 hetes terhes vagyok és a vérvételi eredményem azt mutatja hogy vérszegény vagyok.Értékeim:Hgb:102 ,Hct:0.314,Mcv:96,3,Mch:31,3.Erre kaptam aktiferrin vas tablettát.Biztos hogy ez a vérkép a vashiányt mutatja?Már terhességem elején is alacsony volt a hgb értékem,de akkor a vasamat is nézték és az rendben volt.

Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Erika!

Nem írta meg a labor által megadott normál értékeket, így a megírt értékek értékelése nem lehetséges pontosan. Valamint nem tudom sem a kórelőzményeket, sem a jelen statuszát. Így véleményt sem tudok mondani. Kérem, keressen fel január elején rendelésemen.

Üdvözlettel

dr. Szélessy Zsuzsanna
barna peter
Tisztelt dr ur!nekem harom evvel ezelott egy kimuttatott agyi ernek ugymond elvaltozasa tagulata es azota en erre nem igazan foglalkoztam azota nem jartam vizsgalatokra dohanyoztam es ma mar ott tartok ezzel hogy eros fejfajasaim vannak a jobb oldalon az arcom zsibbad migren fejfajasaim vannak es a fejembol erzem azt az eret hogy az nincs rendben erre kernem segitseguket koszonom !tisztelettel barna peter
Tisztelt Barna Péter!

Szeretettel várom rendelésemen! Kérem, hozza Üdvözlettel

dr. Banga Péter
Bogi
Tisztelt Doktornő

Kb. 5 éven belül stent behelyezés történt hasi aorta, jobb láb, szív koszorúérbe. Járás közben lábaim fájnak. Duplex vizsgálata történt a napokban. Eredmény: Mk. a fem communusban legalább 250 cm/sec-os áramlás emelkedés van. A fem. superfic felső harmadán két fázisú majd collateralizálódó áramlás van. Mk. a. popliteaban folyamatos collat. Szeretném kérdezni, ez pontosan mit jelent, hogyan lehet segíteni. Értágító infúziós kúrát kaptam néhány évig, de háziorvosom szerint mostmár kimutatták, hogy nem segít, így nem is utalt be. Véleményét szeretném kérni arról is, hogy a Sr. Fenyő Márta által feltatált polarizált fényterápia javíthat-e az állapotomon. Megjegyzem, apai-anyai ágon gyakori az érszűkület miatti amputáció, infarktusos halál. Köszönettel várom válaszát

Bogi
Kedves Bogi!

A leírtak alapján kérem, jöjjön be rendelésemre. Az említett kezelések eredményessége ilyen esetben megkérdőjelezhető. Az amputáció elkerülése végett sürgősen fel kellene mérnem a jelen állapotot, és meghatározni a kezelés menetét.

Várom rendelésemen,

dr. Banga Péter
Csaba
Tisztelt Doktor ur/no!



27 eves ferfi vagyok,es par nappal ezelott csak ugy magatol elkezdett fajni a bal combom belso resze. Egy vonalban egeszen terd aljaig. Foleg mikor kinyujtom is megfeszitem de a legrosszabb ,hogy a legkisseb erintesre is erzekeny! Semmi kulso serules vagy duzzanat nem lathato.

Talan a vena vonala?!

Nyugott allaptban nem faj.

Tanacsukat, segitseguket koszonom!

P.Csaba
Kedves Csaba!

Kérem jöjjön be rendelésemre most szerdán. Sajnos így távolból nem tudom megmondani, mi a probléma. A leírt hely nagyjából egyezik az erek lefutásával.

Várom!

Üdvözlettel

dr. Kósa Éva
Gál Gabriella
Tisztelt Doktor úr !

Évek óta jelentkezik nálam egy egy néhány másodperces fejfájás, főként akkor, ha idegesebb, feszültebb vagyok. Hátul tarkó tájékán kezdődik, olyan érzés, mintha elszorítaná valami egy ütőeremet, majd hirtelen elengedné, ezáltal egy éles, lüktető fejfájás keletkezik, amely annyira erős, hogy szinte hányingerem lesz tőle. Ez néhány másodpercig tart és elmúlik. A legkülönbözőbb pillanatokban jelentkezik, pl. ha vízbe ereszkedk, ha létrán megyek fel, ha torna közben le kell ülni a földre ... Mi lehet ez, hova forduljak ? Több orvossal konzultáltam már, háziorvos, nőgyógyás esetleges gyógyszer érzékenység miatt, de mindenkinek az a véleménye, hogy túl sok a stressz az életemben. Vizsgálatra senki, sehova nem küldött el. Ön szerint merre menjek, kihez forduljak ? Köszönettel, Gál Gabriella
Kedves Gabriella!

A fejfájás elsősorban neurológiai terület. Lehet cluster, lehet migrén, lehet stressztől, lehet számos más okból. Javaslom, jöjjön el hozzám vizitre. Az alapvizsgálatok elvégzése után meg tudom mondani, merre érdemes tovább menni, mi lehet a háttérben, hogyan lehet segíteni.

Várom rendelésemen, kérem, minden korábbi leleteit hozza magával.

Üdvözlettel

dr. Vida Zsuzsanna
Sz. Sándor
Tisztelt Doktor Úr!

Örökletes trombofília miatt clopidogrélt szedek két hónapja, a kontroll vérvizsgálat eredményem :Trombocita aggregáció ADP 5 : 22% (ref:69-91), illetve trombocita aggregáció ADP10: 30% (ref:62-91). Sajnos az orvosomhoz csak január végére van időpontom, és a leletekből nem tudom, hogy ez most jó-e, vagy nem, azaz hatékony-e a gyógyszer, vagy sem? A többi labor paraméter jó.



Küszönöm válaszát: Sándor
Kedves Sándor!

A trombofília és a trombocita funkció nem ugyanaz. Itt két külön területről van szó.

Kérem, jöjjön el rendelésemre! Hozza magával az eddigi leleteit, hogy képbe kerülhessünk, és megtaláljuk a megfelelő megoldást.

Üdvözlettel

dr. Blaskó György
Irenke
Tisztelt Doktor no!ket eve szedem a tromboreductin nevu gyogyszert es meg mindig 500 es 650 kozott van a trombocitam>Az lenne a kerdesem hogy valalhatok-e gyereket mert a gyogyszer szedese alatt nem szabad terhesnek lenni?
Kedves Irénke,

Amíg szedi a gyógyszert, valóban nem ajánlatos a terhesség. Nem tudni azonban mennyi volt a thrombocytaszáma a kezelés előtt.

Tisztelettel

Dr. Blaskó György
tóth zsuzsanna
Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Duplex UH-val igazolt crulalis mélyvénás thrombózisom van.Labor:D-Dimer<200 ng/ml.Doppler v.:Baloldalon a v.poplitea területén és a lábszár mélyvénák területén áramlást kimutatni nem lehet.Jobboldalon a v.tibialis posterior kp. harmadától distálisan és a v.tibialis anteriorok területén nem detectálható áramlás.Jelenlegi th.:1x0,6ml. Clexan,Warfarin szedésének beállítása,detralex kúra.Kérdésem:milyen tünetei vannak-az ármlás megindul ill.hanem indul meg újra az alsó lábszárakban ? Ha az áramlás nem jön létre:a lábbam térdtöl lefelé el fog halni/amputálni kell/ ?Mennyi a gyógyulási idő?Mennyire terhelhető a láb?Dolgozni lehet vele?Ülő-álló munka.Ui.:1992-93-ban mindkét lábon varix műtét .Segítségét előre is köszönöm.Tisztelettel :Tóth Zsuzsanna
Kedves Zsuzsanna!



Leírásából azt olvasom, hogy Önnek kétoldali mélyvénás thrombózisa van. Amennyiben ez így van ennek van egy kezelési és utánkövetési rendje, amit mindenképpen javasolok angiológussal megbeszélni. Általánosan válaszolva a kérdésére, a keringés megindulásának leginkább a duzzanat és a fájdalom csökkenése a főbb jelzői. Mélyvénás thrombózis esetén nem ritka, hogy a véralvadásgátló kezelés ellenére a thrombus nem oldódik fel. Az amputáció az érszűkület szövődménye, a mélyvénás thrombózisra nem jellemző. A terhelhetőség minden esetben fokozatos kell legyen elsősorban a thrombózis súlyosságától, a fennmaradó panaszoktól és a munkavégzés jelleggétől függ. Mint írtam a tapasztalatom azt mutatja, hogy mélyvénás thrombózis után érdemes angiológussal konzultálni a további teendőkről, mert a kérdéseire adott válaszok nagyon sok tényezőtől függenek.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva
Gabor
Kedves Dr.nő, Vida Zsuzsanna



Részeben folyton fáradt vagyok, és az agyamban csak az zakatol, hogy "aludni, aludni, aludni".

Ez a fáradság megbénítja a mindennapjaimat, motiválatlanná, ingerlékennyé, közömbössé tesz.

Fontos, hogy egy esetben nincs így, amikor éjfél és hajnali kettő óra között fekszem és másnap 10 - 12óra között ébredek.

Kb serdülő korom óta van ez így, és most vagyok 42éves férfi.

(sportolok, nem dohányzom, nem kávézom, túlsúllyal sem rendelkezem).

Az elmúlt húszonévben többször próbáltam változtatni az alvás ciklusomon, sikertelenűl, csak kinlodás volt.

A világ, föleg a munkaerőpiac, a szolgáltatók nyitvatartásai, iskolák..stb, nem az én alvás ciklusomhoz alkalmazkodnak.

Mit tehetek? Elegem van ebből a folytonos fáradságból, kikészit, és utálom, hogy nincs erőm semmihez, mert folyton, csak "aludni, aludni." (kííéve ha alszom éjféltöl, másnap nappalig).

Pld, ha eset 17-18:00 óra körül megdöglöm a fáradságtól, kinlodóm, aztán ez este 22:00 óra felé, megszünik, és energikus leszek. (pont amire le kellene feküdni).

Lefekszem, de amire igazán jót aludnék, addigra itt a reggel 6-70:00 éf fel kell kelni.



Köszönöm a segítségét,



Gábor

Kedves Gábor!

A leírtak alapján nagyon valószínűsítem, hogy az alvás minőségével van gond - légúti elzáródásra gyanakszom. Ez sürgősen ki kellene vizsgálni, és az alapján a kezelést felállítani. Ezzel vissza tudjuk adni Önnek a jó alvást és a kipihent nappalokat.

Várom rendelésemen!

Üdvözlettel

dr. Vida Zsuzsanna

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA