Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Vasné Hári Éva
Tisztelt Doktor Ur/Doktor Nő!Öt 50 éves vagyok.5 éve megállapitották ,hogy gerincsérvem van. Körülbelül 1 éve kezdett jelentkezni a következő tünet:olyan irtózatos fáldalom van a lábaimban ,szinte ájulásig. Csak este és éjszaka.majdnem minden nap.Érdekes hogy mindkétt lábamban máshogy jelentkezik a fáldalom. A jobb lábamon a térdhajlatban mintha ha egy vérnyomásmérő mancsetta szoritaná.A balban mintha görcs lenne és a csont fájna, Ilyenkoe alig tudok lábra állni és csak a séta segit benne,kb 30perc, voltam orvosnál.azt mondták a sérvtól van.nem tudom,de néha kibirhatatlanul fáj. A jobb térdemet 4szer mütötték,porckopás ill.porchiány miatt. Várom válaszát.Tisztelettel :Vasné Éva
Kedves Éva!

Panaszai valóban nem típusosak sem érszűkületre sem visszér elégtelenségre. A zsibbadás és a fájdalom inkább érzészavarra illetve mozgásszervi eredetre utal.

Elmondás alapján nem egyszerű az alsóvégtagi fájdalmakat elkülöníteni. Angiológiai, neurológiai, rheumatológiai konzíliumokat javasolok.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva
Regina Holanyi
Tisztelt Dr. Úr/Nő ,



Szeretnék feltenni pár kérdést,nagyon meg vagyok ijedve édesapámmal kapcsolatban,nagyon csúnya az egyik lába,az orvos megállapította,hogy érszűkülete van,szeretném megkérdezni,hogy ilyenkor mit ajanlana?jelenleg külföldön élek ,de juniusban megyek haza és elszeretnèm vinni az önök központjába esetleg kérhetnék egy időpontot így email-en keresztül?Milyen anyagi költségekkel jár egy kezelés vagy esetleg műtét? Előre is köszönöm válaszát!



Tisztelettel : Regina Holanyi
Tisztelt Holanyi Regina!

Természetesen intézhető emailen keresztül, kollégám jelentkezni fog Önnél.

Üdvözlettel

dr. Kósa Éva
Anikó
Üdvözlöm Sepa Dr. Úr!

Szeretném megkérdezni, hogy a vizit és maga a műtét mennyibe kerül? Műtét után mennyi idővel lehet menni dolgozni? Mennyi időnek kell eltelnie ahhoz, hogy a műtét után újra sportolni lehessen? Köszönöm válaszát. Üdv. Anikó
Kedves Anikó!

A vizit mélyvénás ultrahang vizsgálattal együtt 21500 Ft. A műtét egy végtagon 185 000 Ft.

A radiófrekvenciás műtét után 3-4 nappal dolgozhat. Aktívan sportolni egy hó után lehet.

Tisztelettel

dr. Sepa György
T. Edit
Tisztelt Főorvos Úr!



Nagyon sok jót hallottam a rádiófrekvenciás visszérműtétről! Sajnos az én lábamon ezt a módszert kellene végrehajtani. Szeretném kérdezni, hogy ezt a műtétet a TB támogatja-e?



Várom mielőbbi válaszát!



Üdvözlettel: T.Edit

Kedves Edit!

Sajnos a TB a hasonló műtéteket nem támogatja. De szükség esetén hagyományos mütéteket is végzek. Kérem, látogasson el rendelésemre, és mindent megbeszélünk.

Tisztelettel

dr. Sepa György
Kernerné Gerhát Mária
Tisztelt dr. Szélessy Zsuzsanna! 2009. márciusban volt-- másodszor-- a bal lábamban a - véna politeaban - mélyvénás trombózisom. Azóta szedem a Marfarint és a 2 szer 1 tbl. Detralex gyógyszert. Meddig kell még szednem a Detralexet, vagy van jobb gyógyszer is már helyette. Nagyobb terhelésre a lábam dagad, fáj, ég, egy nap (polcolásos ) fekvés kell, hogy újra járni tudjak. Mindig egyre hosszabb időre van most már szükség, hogy regenerálódjon a lábam. Először 1985-ben volt szülés után 2 hétre, vena femorális l. u. et mindkét véna iliaca communisban trombózisom, sepsis miatt, 2 év múlva Antithrombin III. defectust állapított meg Dr. Losonczy Hajna a pécsi klinikán. Ez a defectus egy életre szól, vagy elmúlhat? Most már mindig dagadni fog a lábam? Erre most már nincs gyógymód? Köszönettel : Mária Gyöngyösről.
Kedves Mária!

Az elmondottak alapján, valószínű, hogy élete végéig gyógyszert kell szednie.

Természetesen a láb állapotán lehet és kell is javítani. Kérem jelentkezzen be hozzám egy vizitre, hogy megvizsgáljam, átnézzem a leleteit. Esetleg a kontroll vérvételeket, ultrahang vizsgálatot, életmódbeli, véna-, nyiroktorna gyakorlatok elsajátítására vonatkozóan megoldást kínáljak. Amennyiben lehetséges a gyógyszerváltoztatást is megbeszélnénk.

Üdvözlettel:

dr. Szélessy Zsuzsanna
Balint Anna
Tisztelt Dr. Ur/No! 50 eves vagyok, egeszsegesen elek es sokat sportolok. Munkahelyi stressz miatt magasvernomas betegsegem lett,gyogyszereket szedek. Szeretnem tudni,hogy megfelelo eletmod mellett elhagyhatoak-e a gyogyszerek? AZ erszukelet eletmod es magasvernyomas eletmodmprogramok kombinalhatoak?
Tisztelt Bálint Anna!

Hogy a gyógyszerek mennyire elhagyhatóak, arra akkor tudunk válaszolni, ha pontosan ismerjük az Ön kórelőzményét, életmódját, hipertónia körülményeit. Javaslom, jöjjön el egy állapotfelmérésre.

Az érszűkület- és a magasvérnyomás életmód programok kombinálhatóak.

Maradok tisztelettel:

dr. Babai László
Tünde
Tisztelt Dr Úr/Nő!

Én syncumárt szedek mert volt tavaly egy nem bizonyitott tüdöemboliám!Trombofiliai vizsgálat eredményem nem mutatott ki semmit!azt szeretném megkérdezni hogy ha majd abba hagyhatom valamikor a szedését és évek mulva babát szeretnék akkor ujra elkell majd kezdenem magam gyogyszerezni vagyis injekciozni már a kezdetektől vagy elég lenne csak a szülés elött valamennyivel és utána!babára nézve nem lenne káros hatása?

válaszát előre is köszönöm!

Tünde
Kedves Tünde!

Sajnos Önről és családjáról nincs semmilyen kórtörténeti információm, így a kérdésére felelősséggel nem válaszolhatok.

Kérem jelentkezzen be hozzám egy vizitre, hogy átnézzem az orvosi leleteit és megvizsgálhassam. Csak így tudok korrekt véleményt alkotni.

Üdvözlettel:

dr. Szélessy Zsuzsanna
Griczné S. Ingrid
Jó napot kívánok!

Szeretném megkérdezni, hogy rádiófrekvenciás visszérműtétet lehet-e igénybe venni OEP támogatással Önnél?

Köszönet : Griczné S. Ingrid
Tisztelt Griczné Ingrid!

Nem, OEP finanszírozásra a műtét nem igénybe vehető.

Üdvözlettel

dr. Sepa György
bertalan tamás
Üdvözlöm!



Az elmúlt évben több alkalommal elég nagy mértékben bedagadtak a bokáim,amik pár nap múlva pihenés hatására megszűntek.Többször elég komoly duzzanat keletkezett.Többnyire túlhajszolt,kevés alvással járó időszakban.Mára szinte naponta észlelhető duzzanat,ami néha fájdalommal is párosul.A bokámon apró kékes erek is jelentkeztek.Gondolkodóba estem esetleg érdemes lenne orvoshoz fordulnom?Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Bertalan Tamás!

Jól gondolja érdemes orvoshoz fordulnia, mert a panaszai állandósultak. Ez azt jelenti, hogy kezelésre van szüksége.

Elsősorban a szívelégtelenséget kéne kizárni, ezt követően a lábak vénás keringését kellene megvizsgálni. A bokán megjelenő erek felvetik a mélyvénás keringési zavar lehetőségét is.

Üdvözlettel:

dr. Szélessy Zsuzsanna
Kisss Imréné
Jó napot kívánok!

Az lenne a kérdésem , Dr Sepa Gyögytől hogy az elég csúnya nagy visszereimet is lehetne radiofrekvenciás műtet útján eltávolítani? Sajnos lábszártól majdnem combtőig tart.
Tisztelt Kiss Imréné!

A radiofrekvenciás visszérműtéttel nagy értáglatokat is el lehet tüntetni. Hogy Önnél milyen eredmény várható, csak vizsgálat után tudom megmondani. Kérem, jelentkezzen be hozzám!

Üdvözlettel

dr. Sepa György

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA