Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

T.Doktornö.segitségét kérném a magasvérnyomásom beálitása miatt.Töbször van kiugró mérésem. annak ellenére hogy gyógyszert szedek a vérnyomásomra. Jelenleg is 180/101 a mérésem. kérem segitségét a beállitás hoz. Üdv. Litkeiné
Kedves Betegünk!

A vérnyomás beállítás a beteg részletes történetének ismerete és vizsgálata nélkül, e-mailen keresztül nem lehetséges. Amennyiben bejelentkezik ambulanciánkra szívesen látom, és remélem tudok segíteni: Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit
Tisztelt Doktor Úr!
Ha sokat megyek egyáltalán nem fáj a lában, viszont nyugalmi állapotban kellemetlen folyamatos fájdalmat érzek.
Mi lehet ennek az oka?
Üdvözlettel
Talán meg kellene vizsgálni....Hogyan várhat látatlanban diagnosist?

Üdvözlettel,

Dr. Blaskó György
Tisztelt Kolléga szeretnék Öntől kérdezni,hogy januárba volt egy strok-os betegségem,és az elmúlt kórházi kezelés után. Végre jól vagyok,ezután lehet-e munkát végezni az önkormányzatnál?Ez a betegség megismétlődhet?Várom válaszát
Kedves Baráth József!

Az ön történetének, leleteinek, jelen állapotának részletes ismerete nélkül pontos válasz a kérdésére nem adható. Általában azt tudom mondani, ha Ön jól van, ha a strókot okozó betegsége egyensúlyban van, és dolgozni szeretne, akkor a terhelhetőségének megfelelő munka végzése még javasolható is. A stróke sajnos megismétlődhet, de ha a kiváltó okot tudjuk, és kordában tartjuk, akkor ennek az esélye jelentősen csökkenthető.

Üdvözlettel.
Tisztelt Doktor Úr!
39 éves vagyok, mellrákkal kezelnek .Fejfájás miatt koponya mri-m volt ,az eredménye bal sinus transversusban subakut részleges telítődési hiány .Leállították a hormon kezelésemet / zitazonium, lucrin/ aszpirin protectet szedek. Most jött meg /postán/ a trombofíliám eredménye - alvadási paraméterei normálisak. A trombozis hátterében haematológiai ok. Szeretném kérdezni hogy ez mit jelent?Köszönöm
Melinda Csak azt nem közölte, hogy a thrombofilia vizsgálat eredménye mi volt. Az aspirin ebben a kórképben hatástalan. Szerintem jelentkezzen be a Thrombózis Központba, hozza el minden leletét és megnézzük

Üdv

Dr. Blaskó György
Jó napot kívánok!
37. éves vagyok, 2 és féve kaptam strokot. Még a Jobb lábam béna (bár tudok jáni, bot nélkül)és a jobb kezem béna.....
Nincs valami öltete hogy természetgyógyásztilag vagy bármilyen módon gyógyítani tudjam!

Tamara
Kedves Pappné!



A stroke utáni állapot kezelésében igen nagy jelentőségű a kitartóan végzett gyógytorna, ha kell logopédiai kezelés, valamint a strókhoz vezető betegség kezelése (például vérnyomás, cukorbetegség karban tartása), valamint a kockázati tényezők csökkentése, testsúly kontroll, stressz stb. Nem vagyok természetgyógyász, így erre vonatkozóan nem tudok korrekt tanácsot adni önnek.

Üdvözlettel
Tisztelt Drnő! A VÉRNYOMÁSOM 160/105/53. Balkamrafal megvastagodáshoz ritmuszavar is társul. Portiron 100mg-osat szedek, este 1-et. Kb 2hete ugrott meg az érték ilyen magasra.Addig 150/95/56vollt az átlag.Szedhetek e még az esti elé reggel 1/2 tbl-át.Köszönettel várom válaszát, illetve egyéb javaslatát.
Üdvözlettel: Németné Erzsi
Tisztelt Betegünk!

A kérdése, problémája összetettebbnek látszik annál, minthogy korrekt tanácsot tudnék adni így e-mailen keresztül. Személyes találkozás, vizsgálat szükséges ahhoz, hogy segíteni tudjak.

Üdvözlettel

Lehete egyszerrel bevenni Trombrex-szet és K2 vitamint nincs e
valami il össze férnek -e
A "K" vitamin csak zsírmentes diéta és a máj és emésztőrendszer bizonyos betegségeiben, néhány gyógyszer és gyógyteák túlzott fogyasztása esetén hiányzik a szervezetből, ezért orvosi javaslat nélkül nem célszerű szedegetni.

A Trombextől esetleg vérzéses panaszai lehetnek, de ezt feltétlenül beszélje meg orvossal!

Tisztelettel, Dr. Szélessy Zsuzsanna
Tisztelt Doktor Úr!
Először 2 éve fordult elő,hogy alacsony volt a Trombocytám(116x10) Voltam hematológián,vettek vért,de nem találtak semmit! egy hónap elteltével már 130x10 ad 9/l volt az eredményem,és ezt már elfogadták! Idén februárban 93x10 ad 9/l volt,de a 2hete készült eredmény sajnos még rosszabb lett: 84x10 ad 9/l !
Ön szerint mi lehet a bajom? A többi labor eredményem jó!
Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Mariann, én nem vagyok távdiagnoszta! Ha a véleményemet akarja, minden leletét és zárójelentését hozza be a Thrombosis Központba előzetes bejelentkezés után

Tisztelettel

Dr. Blaskó György
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!
Édesanyám (67 éves) hosszabb ideje gyengélkedik és rosszul van délelőttönként. Ilyenkor leesik a vérnyomása, a szisztolés érték 70-80 között mozog. A nap második felére általában normalizálódik a helyzet. Az ABPM (kb 1 évvel ezelőtt) azt mutatta hogy a napi átlagos érték rendben van, mivel délutánra feljebb megy a vérnyomása. Mivel azonban ez a reggeli/délelőtti több órás rosszullét mostanra már mindennapos, ez jelentősen rontja az életminőségét, hangulatát. Több orvosnál jártunk, de az a tapasztalatom, hogy az alacsony vérnyomással nem igazán foglalkoznak, a legtöbb tanács amit kaptunk, hogy igyon kávét és több vizet. Ezek segítségével minimális a javulás, továbbra is gyenge, fáradékony, aluszékony, és a memóriája is egyre rosszabb. Attól tartok, hogy ha nem teszünk valamit, ez az állapot demenciához is vezethet. Foglalkoznak Önök alacsony vérnyomással is? Tudnak ebben nekünk segíteni? Kérem segítsenek, hogy hova fordulhatunk! Köszönöm előre is! Üdvözlettel: Kertész Virág
Az alacsony vérnyomásnak számtalan oka lehet, ugyanúgy, ahogyan a magsabbnak is. A beteg részletes történetének, eddigi betegségeinek, leleteinek, jelenlegi állapotának megismerése szükséges ahhoz, hogy válaszolni, segíteni tudjak. Szívesen látom a rendelésemen.

Üdv Dr. Kapocsi Judit
Tisztelt Dr. Sepa György!!

Tanácsot szeretnék öntől kérni. 29 éves vagyok és a mai nap folyamán megfordultam városunk sebészetén,mivel a jobb lábamon hátul a sarkam felett kb 3-4 cm-re van egy pingpong labda nagyságú dudor, amire először azt hittem hogy egy zsírcsomó. Csak akkor látszik ha rá nehezkedek a lábamra nyugalomban abszolút nincs nyoma. Azt mondta a sebész hogy nem zsírcsomó hanem nagy valószínűséggel visszér. Kicsit megijedtem mert a családomban senkinek nem volt visszere csak a nagypapámnak érszűkülete. Fájni nem fáj, nyomásra picit érzékeny. Ön szerint mi a további teendő? A sebész azt mondta kérjek időpontot érsebészetre. Hogyan zajlik egy érsebészeti vizsgálat? Válaszát tisztelettel köszönöm! Évi Veszprémből
Kedves Évi!

Be kell fáradnia a rendelőbe, fizikalis és UH vizsgálat segítségével megállapítom, hogy mi okozza a panaszát.

T. Sepa György

Prima Medica Egészségközpontok