Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Szeretnék többet megtudni az eljárásról, árakról, szövődményekről, bejelentkezésről.
Tisztelt Uhrin Edit!

Pontosan milyen eljárásról?

Az árakat kérem, tekintse meg itt: http://www.tromboziskozpont.hu/arak

Bejelentkezni itt tud: +36 70 431-77-29

Az, hogy általánosságokon kívül Ön esetében mire lehet számítani (eredmények, kockázatok), a szakorvos tudja megmondani vizit keretében, miután megismerte Önt és állapotát.

Maradok tisztelettel

dr. Babai László
Tisztelt Doktor úr!

10-15 éve érszűkületet fedeztek fel a jobb lábamban. Az alábbi gyógyszereket kaptam, melyeket jelenleg is szedek: Astrix 1x1, Mydeton 3x1, Pentoxyl-EP 400 mg 1x1. Bal lábamban pár hete komoly fájdalmak jelentkeztek, csipőből indul ki és végig halad az egész lábamon, már 5-10 méter megtétele után komoly fájdalmaim vannak. Házi orvosom felemelte a Pentoxyl adagját, de nincs javulás. Mit javasol, figyelembe véve azt, én nem mondhatom a házi orvosnak, hogy mit kellene tennie.

A választ előre is köszönöm.
Kedves Mária!

Panaszai hátterében izületi betegség vagy az érszűkület rosszabbodása állhat. Tekintettel, hogy az érszűkület rosszabbodása esetén ezek a panaszok súlyosnak számítanak, és további vizsgálatokat igényelnek, javaslom hogy mielőbb keressen fel rendelésemen. Először a panaszok eredetét kell tisztázni, megfelelő kezelést csak ennek ismeretében lehet adni.

Szeretettel várom a Trombózisközpontban

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva
Tisztelt Dr. Úr!

Arteograf vizsgálat eredménye : Aix.33 abnormális,

SBPao: 147mmHg

PWVao:12 emelkedett.

Mit tudunk most tenni, hova forduljunk, melyik szakterületre tartozik ? Annyit tudunk, hogy nagyon el vannak az erek meszesedve. Mit lehet ezzel tenni? Válaszukat köszönöm.
Tisztelt Hunyadi Éva!

Ez Kósa Éva doktornő szakterülete. Kérem, leleteivel együtt jelentkezzen be hozzá vizitre (+36 70 431-77-29).

Maradok tisztelettel

dr. Babai László
T.Doktornő/ Doktor ÚR!

évtizedek óta vérnyomás problémával küszködök, több mint egy évtizede volt egy állítólagos agyi keringési zavarom is, de ez is és azóta is főleg időjárás változáskor

van, ilyenkor vérnyomás kiugrásom van, reggel beveszem a gyógyszert délben 100 körül van, jön a front délután és estére már 150-200 közt mozog és egész éjszaka kínlódok és reggel a vérnyomásom 100 alatt van.Voltam többször is agyi MR és EKG,terheléses ,EKG-n,szív ultrahang vizsgálatokon és semmi.

Most elmentem Arteriográfiás vizsgálatra ahol EKG, vércukor,koleszterin ,doppleres vizsgálat is készült.

Arteriográf eredménye:Aix brachiál:22,1 %

abnormális,PWVao: 17,4 m/s

abnormális.Vélemény:az érrendszer feszült stresszes állapotban van, nyugtató kúrát javasoltak.

Szeretném megkérdezni mi a véleményük az eredményről, mivel a háziorvosom nem fogadja el.

Köszönöm
Tisztelt Ferenc!

Az arteriogárf vizsgálat egy a sok közül. És általában szűrő vizsgálatra alkalmas, kezelés beállítására, követésére, módosítására nem ad megfelelő alapot. Ahhoz a többi, Ön által is említett vizsgálatok együttes értékelése szükséges.

Javaslom, jelentkezzen be Kapocsi Judithoz, hozzon magával minden eredményt (+36 70 431-77-29).

(A leírtakban nem látok 24 órás vérnyomás mérést, noha a panaszai között kiemelten írja az ingadozó vérnyomást... Szerintem tanárnő ezt is szükségesnek látja majd ahhoz, hogy a megfelelő terápiát megtalálják)

Maradok tisztelettel

dr. Babai László
az lenne akérdésem atrombózisomra ami mákétszer volt mélyvénás melyik ajó gyógyszer,a synkumár ,vagy az aspyry protect köszönettel..,
Tisztelt Mezei Istvánné!

Általánosságban: vénás trombózisra a kumarin származékok (pl. Syncumar), artériás oldalra trombocita aggregációt gátlók (pl. Aspirin).

Konkrét terápiás javaslatot rendelésemen, vizit keretében, minden egészségi körülmény ismeretében tudok adni.

Üdvözlettel

dr. Blaskó György
alternativ gyogymodként milyen gyogymodot javasolnak. , mint pl. sárváron a széndioxid kezelés.v. amátra alján a hires patak széndioxid vizes kezelésről..köszönettel kis rudolfne
Tisztelt Kis Rudolfné!

Segítsen nekem, kérem. Pontosan milyen problémára szeretne gyógymódot?

Minden gyógymód függ a problémától, valamint személyre szabottan az állapottól, súlyosságtól, életkortól, nemtől, társbetegségektől, stb.

Ha érszűkületre gondolt, akkor általánosságban mind a kettő kezelés szerepel nem csak az alternatív kezelések között, de a teljesen rutin kezelések között is.

Maradok tisztelettel

dr. Babai László
Tisztelt Dr úr.én egy olyan panasszal fordulnék önhöz,hogy már vagy 2-honapja melekszik a joboldali láfejem.néha erösebben ami már kicsit fálj is,néha meg gyengébben! volt olyan hogy 2-hétig szünet nélkül melegség öntötte el de ilyen váratlanul jött mindig!! ennek szeretném megtudni az okát! elöre is köszönöm válaszát!
Tisztelt Kanalas Zsolt!

A leírtak alapján felmerül a keringési zavar. Kérem, jelentkezzen be Kósa Éva doktornőhöz (+36 70 431-77-29), aki utánajár a problémának, és a szükséges kezelésnek.

Maradok tisztelettel

dr. Babai László
Tisztelt Doktor Nő/Doktor Úr!

71 éves vagyok, eddig nem volt problémám a vérnyomással. Egy hónap óta azonban hirtelen megemelkedett és nem tudom mitől (egészségesen táplálkozom, súlyom rendben van, sokat mozgok,...). A kivizsgálásokra sajnos még elég sokat kell várni.

Egy ismerősömtől hallottam, hogy vírusfertőzés (herpesz vírus egy fajtája (CMV)) is okozhat magas vérnyomást.

Az interneten csak annyit sikerült megtudnom, hogy valóban létezik ilyen, és az ellenszerén már kísérleteznek. Ezek az írások 2009-2010-ben jelentek meg, frissebb információt nem találtam.

Szeretném megkérdezni, hogy az ilyen eredetű probléma esetén milyen jellegzetes tünetek vannak, gyógyítás terén vannak-e és milyen tapasztalatok.



Válaszát előre is köszönöm.



Tisztelettel:

János
Kedves János!



A vírusfertőzés és a vérnyomás emelkedésének kapcsolata nem zárható ki teljes biztonsággal, de jelen tudásunk szerint csak nagyon áttételesen jöhet létre. Például a vírus megbetegíti a vesét és ez vezet vérnyomás emelkedéshez. 71 éves korban jelentkező vérnyomás emelkedés esetén (ha korábban erre nem volt adat) elsősorban az arteria renalis , a vese artéria, szűkülete merül fel, mint lehetséges ok, de endokrin megbetegedés (mellékvese adenoma) sem zárható ki.

Minden esetre, akkor lehet ennél többet, és biztosabbat mondani, ha a beteg orvoshoz fordul, aki áttekintve az ő eddigi történetét, elvégzi a szükséges vizsgálatokat, és az eredményeket kiértékeli.

Amennyiben gondolja, szeretettel várom a Trombózisközpontban.

Üdvözlettel:

dr. Kapocsi Judit PhD
Azt szeretném kérdezni,hogy percenként mennyi a pulzus .mert nekem ,már napok óta igen kevés 50 60 közt van. köszönettel kati.
Tisztelt Tisza Katalin!

Az 50-60-as pulzus lehet teljesen normális. De lehet a háttérben kardiális eltérés, pajzsmirigyprobléma, stb is. Hogy Önnél melyik, megmondani távolból, ismeretlenül nem tudjuk.

Azt tudom javasolni, keresse fel Kapocsi Judit tanárnőt a Trombózisközpontban. Fizikális vizsgálat, EKG után pontosabbat tud mondani.

Üdvözlettel

dr. Babai László
aspirinprotect vagy sinkumár ezt szeretném tudni melyik ajobb vérhigitásra köszönettel.
Tisztelt Mezei Istvánné!

Eldöntendő kérdésére "eldöntendő" választ választ adni nem lehet, ugyanis mind a kettő kiváló, de két külön indikációban, területen szokás használni. A Syncumar a vénás oldali trombózis, az Aspirin az artériás oldali vérrög kialakulásának megelőzésére. A Syncumar a véralvadási fehérjék (faktorok) alvadási útját gátolja, az Aspirin a vérlemezkék összecsapzódását.

A betegség, amire szedni indikált, egyértelműen meghatározza, hogy melyiket kell szedni. Ezt kezelőorvosa kiválóan el tudja dönteni. Kérem, bízzon orvosában.

Tisztelettel

dr. Babai László

Hírek

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Trombózis a szemben? Igen, lehetséges!

Amennyiben trombózisról hallunk, az leggyakrabban a lábakat érinti, ritkábban az agyat (sinus trombózis), karokat, egyéb testrészeket. Viszont érdemes tudni, hogy bizony a szemben is keletkezhetnek vérrögök, ami mögött gyakran valamilyen trombofília áll. Hogy milyen tünetek hívják fel a figyelmet a szemfenéki trombózisra, és hogy milyen veszélyeket rejt, arról prof. Blaskó Györgyöt, a Trombózis-és Hematológiai Központ véralvadási specialistáját kérdeztük.

További részletek
A nyelv gyulladása vészes vérszegénységre is utalhat

A nyelv gyulladása vészes vérszegénységre is utalhat

A vérszegénységnek több formája is van, ilyen többek között a vészes vérszegénység is, mely a B12 vitamin hiányával jár. Az állapot főleg a felszívódási zavarral küzdőket és a vegetáriánusokat sújtja. Tünetei közt a nyelv gyulladása, égő érzése is szerepel. Dr. Ercsei Ibolyától, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusától megtudhatjuk, vajon mikor gyanakodjunk az állapotra és hogy milyen vérkép eltérésekkel is jár.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA