Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

fazekas mihály
térdprozézis mütét után milyen panaszokkal kell szembe néznem mélyprotézis ngtyanuja miatt,
Tisztelt Fazekas Mihály!

A kérdését nem értjük pontosan. Kérem, írja meg még egyszer.

Köszönettel

dr. Babai László
papné dékány tünde
Rettenetesen fáj a lábam,a térdem fölött olyan érzékeny,hogy a nadrágom ha hozzáér az is fáj.2szer volt a bal lábam mütve kroszektómia és sztripping a jobb egyszer.minden műtét jól sikerült. Csak rosszul regenálódott.A mélyvénám rendelenesen összenőtt a viszeremmel.Sipka dr ezt mondta.37éves vagyok 19éve szenvedek.mindkét bokám fekete a lábom olyan viszeres mint egy horrorfilmben egy szörnynek a vmilye.szegeden semmit sem tesznek,azt mondják ez egy állapot.most is voltam,ráírják a papíromra minden utasítással ellátva,pedig semmit sem mondanak,így semmit sem tudok.az állapotom egyre rosszabb,állandóan álmos vagyok és fáradt,a szemem összeragad és ez miatt mindig hunyorgok,3szor elvesztettem az eszméletemet otthon de úgy kezdlik,hogy tudomást sem vesznek róla,mert alacsony a vérnyomásom 3kávé után 90/60.172cm,és85kg vagyok.mára már mindenem fáj .most pedig nincs trombófibrózisom,de elég sok volt.lehete jobb az álapotom valaha???és mennyibe kerülne ez nekem?
Tisztelt Tünde!

Sajnos így neten keresztül nem sokat tudunk mondani. Másodlagos szakvélemény végett Sepa főorvos szívesen látja Önt, amennyiben úgy dönteni, eljön hozzánk.

Üdvözlettel

dr. Babai László
Vancsura Péterné
Kérem segítségüket:jelen panaszaim amit már kivizsgáltak,hyperprolaktinaemia és microcytaer anémia labor eredményeim:hemoglobin 98,4 hematocrit 0,313 vas 3,3 Kérdésem:ezek értékek alapján lehet ez esetleg aranyér vérzése miatt,esetleg lisztérzékenység miatt?
Tisztelt Vancsura Péterné!

Aranyér vérzés nem szokott olyan jelentős lenni, ami anémiát okozna. A lisztérzékenységnél viszont gyakori, hogy éppen az anémia az első tünet.

Üdvözlettel

dr. Babai László
Gabriella
Tisztelt Prof. Blaskó György!

Segítségét szeretném kérni: 33 éves nő vagyok, babát szeretnénk. Az első hónapban kémiai terhességem volt, pozitív terhességi teszt után menses. Néhány hónap kihagyás után újra próbálkoztunk, 6., 7.héten szívhanggal rendelkező embrió.

9.héten vérzés, missed ab, amely befejeződött magától. Saját magunktól vérvételre mentünk, eredmény Leiden heterozigóta vagyok, Lupus antikoaguláns negatív. Orvosok (nőgy,, hemosztázis ) szerint ez bármi lehet, LMWH profilaxis indokoltsága kérdéses. Kémiai terhesség nem számít, ez "csak" 1 vetélés volt, a lakosság 10%-a Leidenes, mégis "tudnak" szülni.

Mit tegyek? Nem akarok elvetélni többször!

Köszönöm válaszát előre is ,

Gabriella
Kedves Gabriella!

Jöjjön el rendelésemre, minden korábbi leletével. Részletesen körbe kell járni mindent, hogy megnyugtató választ tudjak adni.

Üdvözlettel

dr. Blaskó György
Ágnes
Kedves Trombózis központ!

Szeretném megkérdezni, hogy ezekkel a labor értékekkel hová forduljak további kivizsgálásra és mennyire kórosak: Süllyedés: 39 mm/ó (3-21), fehérvérsejt: 3,9 G/L (4,4-11,3) monocyta%:8,3% (2-8),lymphocyta:1,03 G/l (1,1-4,5), eosinophil:0,04 G/l (0,05-0,45), haemoglobin:119 G/l (123-153), haematocrit :0,35 L/L (0,35-0,47), vörösvérsejt: 4,1 T/L (4,1-5,1)

Panaszaim: szapora szívverés, szédülés, időnként jelentkező ritmuszavar és időnként fellépő csontfájdalom. Nagyon aggódom nehogy valami komoly betegség álljon a háttérben. Kérném segítségüket a leletem értékelésében! Köszönöm
Kedves Ágnes!

Úgy látom a leírtak alapján, hogy vérszegénység fennállhat. Kérem, jöjjön el rendelésemre, hozzon minden eddigi leletet magával.

Üdvözlettel

dr. Szélessy Zsuzsanna
GASPAR ZSOLT
Tisztel doktor no 1995 baleset kovetkezteben most mind a ket labam trombozisos. Kerdesem mit ehetek e smit ihatok most per pillanat erdelybe elek szuleimmel hiszen Pecset a kis beteg jaradekbol nem tudok meglenni es melot se talalok bant nagyo mert szerettem dolgozni barhol , itt szekely foldon mivel euros kartyam van a korhazba magyar orvos kezel leorditva csak 1 nap utanna csak ha megyek cikiz a maga modjan el kell viselni amit magyarba nem tapasztaltam 2o even at soha
Kedves Zsolt!

Ha postrombozisos a lába, bőrelszíneződéssel, esetleg fekéllyel, akkor élete végéig kell alvadásgátlót szednie.

Enni mindent lehet, csak a napi K vitamin bevitel legyen hasonló mindennap, mert a Warfarin hatását a K vitamin befolyásolja.

Nagyon sajnálom, hogy messziről nem tudok segíteni. Talán, ha újra Budapesten jár többet segíthetek.

Üdvözlettel:

dr. Szélessy Zsuzsanna
Károly
Tisztelt Professzor Úr!

Egyre többet lehet olvasni a K2 vitaminról és ennek kapcsán arról is, hogy azt ma már (mivel a táplálékban nincs elegendő) mesterségesen kell pótolni.

Hiányában a Calcium (a csontok helyett) az erek falára rakódhat le, érelmeszesedést okozva.

Egy műtét utáni mélyvénás trombózis miatt én már 11 éve szedem a syncumart, ezért szeretném megkérdezni, hogy

a K2 vitamin is a syncumar ellen dolgozik (vagy csak a K-vitamin),

ha ellene dolgozik, azért megoldható a szedése ?



Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelettel:

Károly
Kedves Károly,

A cumarin szedése a K1 vitaminnal kapcsolatos, mert a K1 vitamin a kofaktora annak az enzimnek, aminek az átalakulási körét a cumarin megszakítja. A K vitamin szedésénél nem az a fontos, hogy teljesen tiltott a fogyasztása (nincs is olyan hajmeresztő diéta, amiben semmi K1 vitamin nincs), hanem AZ A FONTOS HOGY A BETEG MINDENNAP UGYANANNYI K VITAMINT FOGYASSZON akkor ugyanis be lehet állítani INR 2.-3 közé!. Ha egyik nap két kg narancsot eszik, másnap egyet sem, persze, hogy nem lehet beállítani.

A tiszta K2 vitaminból valóban kevés van a táplálékban, ezért - ha a készítmény tiszta és semmi K1 nincs benne(!!!!!) - a cumarint szedő is fogyaszthatják.

Üdvözlettel

Dr. Blaskó György
Marianna
Tisztelt Doktor úr!

3 éve van egy 15 cm-es elég vastag visszér belső comb térdhajlatban. Soha semmi gondom nem volt vele (terhességek alatt jött ki, lágy volt puha tapintásu, sosem fájt, lábam sem dagadt) 4 napja, bekeményedett, csomók jelentek meg benne és meglehetősen érzékennyé, fájdalmassá vált.

A háziorvos felületi visszérgyulladást állapított meg. Detralexet és liotont ajánlott. Érsebészetre áprilisra kaptam időpontot.

Szeretném megkérdezni, hogy ezek csomók el fognak múlni?

Nagyon szeretek sportolni. Napi szinten edzek (most jelenleg nem merek)

Gyaloglás, bicikli, kocogás, aerobik. Ha elmúlik a gyulladás, ill. ha nem fáj és feszül akkor lehet folytatni?

Szíves válaszát és türelmét előre is köszönöm,

Marianna
Kedves Marianna!

A csomók - kitágult visszerek - elmúlni nem fognak. Meg kellene nézni, hogy a mélyebb vénáknak milyen az állapota. A teljes képet látva lehet a megfelelő kezelést megválasztani. Mindenesetre a bekeményedés, gyulladás nem jó jel. Komolyan foglalkozni kell vele.

Kérem, jöjjön el rendelésemre hétfőn!

Tisztelettel

dr. Sepa György
Kovács Jozsefné,Marika
Tisztelt Doktor úr! Kérdésem annyi lenne,kb fél éve iszonyatosan fáj a jobb lábam lágyéktól le felé a talpamig .A fájdalom este a töbszöröse mint nappal.Nem tudom hova rakni ,vagy flektort veszek az segit, és bekenem lidokainos krémmel.használ bizönyos ideig ..Arra gondoltam nem e trombozis .Azét gondolom mert furán fáj és nagyon.Nem mentem még orvoshoz mert ugyis kezeléseket ad és már több izületi problémám van de nem használt sose ..Bele fáradtam .Kérem szives vállaszát !Tisztelettel ,Kovácsné,Marika,
Tisztelt Marika!

A leírtak elsősorban mozgásszervi eredetű fájdalomra utalnak. De kizárni keringési zavart így távolból nem lehet. Érdemes lenne egy belgyógyászati vizsgálatot végeztetni. Kósa doktornőt javaslom, keresse fel!

Üdvözlettel

dr. Babai László
horvath zoltan
147/78/90 a vernyomásom az magas?
Tisztelt Horváth Zoltán!

Ez sok mindentől függ. Életkortól, mérés módjától és idejétől, stb.

60 év alatt az első értéknek 140 alatt kell lennie. A mérést 5 perces pihenés után ül vagy fekvő testhelyzetben kell elvégezni.

Illetve a harmadik érték, amit írt (90), az pontosan mi?

Javaslom, jöjjön el rendelésemre, hogy részletes vizsgálat után megnyugtató választ tudjak adni Önnek

Üdvözlettel

dr. Kapocsi Judit

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA