Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Üdvözlöm! Tanàcsát szeretném kérni. Ma 3 hete egy mióma tablettát( Esmya)kezdtem szedni masnap szedülès,fáradékonyság majd mindkét mell fájdalmas feszülése.6.napon bal mell bimbóudvar fajdalmas,ödémás másnap megjelenik egy fajdalmas,ceruza vastagságú kemény köteg a hónaljtól a bimbóudvarig.Uh es mammografia történt diagnózis felületi véna trombózis.Aspirin protect es detralexet szedek a fajdalom csökkent ,ödémásodás megszünt viszont a kemény köteg nem változik.Mit tehetnek?Mit tanácsol?Mikor szìvódik fel?Köszönettel:Kovács Csilla
Kedves Csilla !

Mindenképp keressen fel szakorvost , elképzelhető, hogy nem elég a tbl-ás kezelés és véralvadásgátló injekcióra lehet szükség. Központunkból Dr. Kósa Éva angiológus doktornőt ajánlom . Addig is jegelje időnként. Jégakkut tekerjen be véknyan valamilyen tiszta textilbe, tegye rá a fájdalmas területre 10 percig, majd szüneteljen, aztán ismét 10 perc. Várjuk jelentkezését.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Kovács Csilla

Kelemen Edina

asszisztens
Jo estet... nem reg az az majus vegen estem at egy combnyak toresen . Ma mar nagyon jok a kilatasaim egesz jol jarok .csak epp a masodik labujjam faj es korlatoz a menesben es meg nagyban hozza jarul a labfej dagadas is kerem szepen irja meg tanacsat ...koszonom ...udv
Kedves Judit !



Az említett panaszokkal kapcsolatban sebész , vagy traumatológus szakorvos tud tanácsot adni. Esetleg az önt kezelő orvostól tud bővebben informálódni.

Ha combnyak törése volt, esetleg esés miatt sérülhetett a lábújja ? Rtg vizsgálatra esetleg szükség lehet.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Judit bajkuj

Kelemen Edina

asszisztens
Valos-e a velemeny, hogy a veralvadas gatlo gyogyszerek impotenciat, erekcios problemakat okoznak? Illetve ha ez nem altalanos, akkor melyik tipusoknal gyakori ez a mellekhatas?

Koszonom!
Kedves Béla !

Az eddigi ismereteink szerint ilyen mellékhatásról még nem számoltak be egyiknél sem, de a réieknél sem..Üdvözlettel: Dr. Blaskó György

Kovacs bela

Prof. Dr. Blaskó György

belgyógyász
Tisztelt Doktor úr!
Azt szeretném kérdezni hogy az aranyérnél kirekedt csomóban lévő alvadt vér elindulhat-e valamerre a testben?Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Angéla !

Nagyon valúszinűtlen, de jobb lenne ha meggyűrűztetné

Üdvözlettel : Dr. Blaskó György

Szöllősiné Angéla

Prof. Dr. Blaskó György

belgyógyász
Az alàbbi trombózis vizsgàlatra szeretnèk bejelentkezni, ami ezt a 3-t tartalmazza:
a vénák ultrahang vizsgálata
laborvizsgálat
angiológus, belgyógyász szakorvosi vizsgálat

Mikor lenne szabad időpontjuk?
Kedves Réka !



Központunkba bejelentkezni az info@tromboziskozpont.hu e-mail tud, oda küldjön egy telefonos elérhetőséget a könnyebb egyeztetés érdekében, vagy telefonon a 0670/431 77 29-es számon tud.

Laborvizsgálatra minden hétköznap van lehetőség, ultrahang vizsgálat csütörtöki és pénteki napokon van, angiológus szakorvosunk szerda és csütörtöki napon délután rendel.

Várjuk jelentkezését !

Üdvözlettel : Kelemen Edina
dr. Kis Rèka

Kelemen Edina

asszisztens
Üdvözlöm!
Én egy 13hetes kismama vagyok, ikerterhességem van. Másfél évvel ezelőtt trombozisom volt,igaz csak felületes volt elzáródva,de szüleimnek és nagyszüleimnek is volt mélyvénás trombozisa. A lábaim évek óta napi szinten dagadnak. Jeleztem a problémámat a bel és a nőgyógyásznak egyaránt, de azt mondták,h nem kell vele foglalkoznom,nem kell szednem semmit sem. Szeretném megkérdezni, hogy valóban nem kell vele foglalkoznom, és esetleg megelőzésként nem e lehetne mégis valamit tenni.
Válaszukat előre is köszönöm!
Kedves Orsolya !

Azt tanácsolom, hogy mielőbb keressen fel a Trombózis Központban!!!!! 3670 4317729 Nyugodtan lehet veszélyeztetett terhes, aki a szüleitől thrombofiliát örökölt és ezt még a második trimeszter elején ki kell mutatni. Várjuk!!!. Üdvözlettel : Dr. Blaskó György

Csikós Orsolya

Prof. Dr. Blaskó György

belgyógyász
Tisztelt Doktor Úr/Nő!
1,5 éve volt MVT-m. Azóta is van cm különbség a két lábam között. Ennek mi az oka? Most màr mindig így marad?

Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Ancsa !



Angiológiai vizsgálat, és a leleteinek teljes áttekintése után tud véleményt mondani szakorvos. A trombózis feloldódásának mértéke attól is függ melyik véna volt érintett , és milyen szakaszon.

Ha lehetősége van keresse fel központunkat

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Nagy Ancsa

Kelemen Edina

asszisztens
Üdvözlöm ! 44 éves rokkant vagyok. Rengeteg 14 féle gyógyszert szedek. Pánikbetegségem súlyos. Szivbetegségemen aorta tágulást, szivnagyobbodást, ritmuszavarokat, és még nagyon sok féle bajt állapitottak meg. Szedek vérnyomás csökkentőt--Mycardis-Sotahexal - Clopidogrel--mégis állandó szivtájéki panaszaim vannak. Fulladok, zsibbad mindenem, stb. Túlsúlyos vagyok. Az orvosom mindent a pánikbetegségemre fog..sajnos. Ezenkivül-koleszterin csökkentőt-triglicerincs. is szedek. Pajzsmirigyemre, gyomromra szint úgy. Cukorbetegségemre -Metfogammát és Victoza injekciót adok. Őn szerint nem sok ez a gyógyszer és ismeretei szerint jó bevállt gyógyszerek ? Köszönöm válaszát-Üdv--Tarjániné Szabina
Kedves Tarjáni Tiborné !

Személyes konzultáció nélkül nehéz a feltett kérdéseire válaszolni. Látni kell összes leletét. Szükség lenne egy friss laborvizsgálatra, EKG-ra. Ezek ismeretében van lehetőség a gyógyszerek esetleges módosítására. Több kérdés felmerül életkor,stb....

Üdvözlettel : Kelemen Edina
TARJÁNI TIBORNÉ

Kelemen Edina

asszisztens
Tisztelt Doktornő! 45 èves vagyok 1ève kezdődött a bajom amikor èrkezik a hiegfront a vèrnyomàsom 145/85 re megy amugy mindig 120/80 1hónapja irom mindennap ha felmegy a szivem szinte kiugrik pànikba esek az ilyedtsègtől ha a front elmegy akkor megint a vèrnyomàsom 120 lesz.Laborvizsgàlatokat csinàltattam teljes vèrkèp pajzsmirigy tsh ès t3om kardiológusnàl voltam igaz nem ugy sikerült mennem hogy pont front volt mindent rendben talàltak.Kicsit összetett a bajom mert a mensesem is csak 2-3om napig van meg azt mondtàk lehet a menopauza is csinàlhat ilyen tüneteket de csak mindig a hidegfront èrkezèsènèl veszem azt èszre hogy a szivem olyan erősen dobog szinte egèsz nap hogy nagyon fèlek tőlle.Elmegy a front ès megint minden jo😊Antifront kapszulàt citromfüvet iszok magne b de javulàs nincs Kèrem ha lenne jo tanàcsa felèm segitsen Dr nő màr nemtudom milyen orvost kène felkeresnem Köszönöm hogy elolvasta levelem .Tisztelettel Horvàth Sàndornè
Kedves Horváth Sándorné !

Érdemes lenne egy 24 órás vérnyomás monitorozás. ABPM vagy Holter vizsgálat elkészítése. Nem említette volt-e ilyen vizsgálat. A panaszok mögött valóban szerepe lehet a menopausának is.

Panaszok esetén lenne jó ha készülne EKG. Akkor lehetne kizárni a kardiológiai hátteret. Ezekkel az eredményekkel ismételtem keressen fel kardiológust. Addig is érdemes megpróbálni enyhe feszültségoldót. (Valeriana, Frontin , stb..)

Központunkból Dr. Sztancsik Ilonadoktornőt ajánlom.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Horvàth Sàndornè

Kelemen Edina

asszisztens
Kedves Doktornő! Nemrég történt egy orvosi vizsgálatom, ahol magas vérnyomással kezdtek el kezelni. Dopegytet kaptam, mert szeretnék gyereket és fogalmam sincs, hogy mit lehetne szedni rá, ezt adta az orvos. Viszont a közérzetem rossz, lagymatag vagyok, erőtlen. Alulműködő pajzsmirigyem van, túlsúlyom. A fülemben vagy a fejemben hallok egy folyamatos zúgást, de ha a figyelmem elterelődik, akkor annyira nem zavar. Többször felkelek éjszaka, ez valamennyire javult. A vérvételem ami kb. fél éve volt, ott mindent rendben találtak. A pajzsmirigyre 150 mikrogramm letroxot szedek, az utóbbi eredményem TSH eredményem 0,82 lett. Fél éve elhunyt a kisfiam, ezzel is összefüggésbe hozzák ezt, de nagyon szeretnék végre felszabadultan lenni, mert nem érzem jól magam. A vérnyomásom reggel van amikor 120 körül van, de van olyan is, hogy 140 körül. Nem kapok választ sehol, de közben, nem vagyok jól. Volt olyan tűnetem, hogy étvágytalan voltam, és nagyon hamar emésztettem, hasmenésem is volt. Frontérzékenység ez, vagy sok a letrox? Kérem válaszolja meg kérdésem! Köszönettel: Tímea
Kedves Tímea !

Panaszai hátterében állhat a pajzsmirigy probléma, illetve együttesen okozhatja a mostanában ért szomorú esemény .

Érdemes lenne a labor mellett egy pajzsmirigy UH elkészítése .

Amennyiben az eredmények mégsem támasztják alá a tapasztalt tüneteket Fül-Orr- Gégészeti szakorvizsgálat javasolt a fülzúgás miatt.

Mielőbbi gyógyulást kívánok ! Üdvözlettel : Kelemen Edina
Siposné Pesti Tímea

Kelemen Edina

asszisztens

Prima Medica Egészségközpontok