A trombózis meglétének diagnózis felállítása nem a Trombózis- és Hematológiai Központ profilja, szakmailag azonnali akut ellátást igényel, amire mi - fekvőbeteg osztály intenzív osztály hiányában - nem vagyunk felkészülve. Akut ellátás igénye esetén, kérjük, hívjon mentőt, és keresse fel a területileg illetékes kórházat!

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Visszeres mindkét lábam balalsó lábszáron vénás elégtelenség lehet- e rádiófrekvenciával gyógyítani?
Kedves Judit !
Mindenképp személyes konzultáció szükséges ahhoz, hogy szakorvosunk biztos választ tudjon adni önnek azzal kapcsolatban , hogy milyen kezelés a leghatásosabb és kivitelezhető az ön esetében. Ultrahang és fizikális vizsgálat után lehet erről dönteni.
Üdvözlettel : Kelemen Edina
Kelemen Edina
Kelemen Edina asszisztens
Mindkét lábfejem,alsólábszáram viszeres.Erős viszketés miatt a vakarás helyein itt ott buzaszemnyi vakarási seb néha létre jön.Kérdésem kivizsgálást és a jelenség gyógyitását Önök eltudják-e vállalni. Tisztelettel , Bózsár Károly.Salgótarján Fáy András Körut 62.3100
Kedves Károly !
Panaszaival kapcsolatban először bőrgyógyász szakorvost keressen fel. A visszerek vizsgálatával , kezelésével kapcsolatban természetesen segíteni tudunk. Hétfői napon rendel Dr. Sepa György érsebészünk.
Bejelentkezni a 0670/ 431 77 29- es telefonon tud.
Üdvözlettel : Kelemen Edina
Kelemen Edina
Kelemen Edina asszisztens
Szép napot! Azt szeretném megkérdezni, hogy Fragmin 5000/0,2ml napi 1xi használata mellett lehet e kisebb tetoválást csináltatni? Lábközépcsont törés miatt kapom az injekciót megelőzés céljából. Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Györgyi !
Nem mélyen történő beavatkozás elvégezhető , de célszerűbb az injekciós kezelés befejezte után.
Üdvözlettel : Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György belgyógyász
Reggelre felmegy a vérnyomásom valamikor 130/100/68 ilyenkor elkezdek szédülni és remegés jön rám lehet a vérnyomásomtól kérem szíves válaszát
Kedves Tóth Józsefné !
Igen okozhatja a vérnyomás ingadozása a szédüléses panaszokat, főként ha egyébként alacsony a vérnyomása. Más egyéb is kiválthatja az említett panaszokat. pl: reggeli alacsony vércukor érték.
Üdvözlettel : Kelemen Edina
Kelemen Edina
Kelemen Edina asszisztens
Tisztelt Dr. Nő

Érdeklődni szeretnék, hogy parom a Syncumar veralvadas gyogyszer szedese mellet a gyermek vallalas veszelyeztetett-e? Megtisztelo valaszát elore is koszonom.
Kedves Attila !
Korábbi levelére is válaszolva amennyiben ön szedi a véralvadásgátlót nem befolyásolja a gyermekvállalást.
Üdvözlettel : Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György belgyógyász
Jo napot ! Doktorurtol szeretnem a velemenyet kerni ,mivel 5 eve kaptam melyvenas trombozist ket ver rog alakult ki a bal labamba egy eves kezeles utan gyogyultnak latszottam es levettek a gyogyszerol. Ket ev mulva ismet kaptam trombozist akkor meg csinaltattam a genetikai vizsgalatot amibol kiderult hogy orokletes ,mar ket eve sintrom tabletat szedem de fokozatosan emelni kell a gyogyszert .harom honapig jo az inr utana romlik, most mar valtakozva 2-2-2-1,5 szedem a doktornom szerint ez mar nagyon nagy addag,at tett volt a trombostopra de az egy honap alat 5 os inr csinalt. Mit javasol on, ajanlotta a doktorno hogy, probaljam meg azt a veralvadasgatlot amely mellet nem szukseges az inr elenorzes
Hatha az jobb lenne a sintrom ,4 mg os.on szerint mi lehet az oka hogy ilyen nagy adagot kell szedjek,az etrendem teljesen k vitamin nelkuli
Vagy minimalis amit beviszek az etrendemmel.valaszat elore is koszonom.
Kedves Amália !
Kérem ha lehetősége van keresse fel központunkat, hogy szakorvosunkkal megbeszéljék van-e lehetőség véralvadásgátló cserére. Az összes leletét hozza el kérem a konzultációra .
Dr. Blaskó György Professzor Úrat ajánlom .
Üdvözlettel : Kelemen Edina
Kelemen Edina
Kelemen Edina asszisztens
Tisztelt Dr. Nő.

Érdeklődni szeretnék, hogy a Syncumar veralvadas gyogyszer szedese mellet a gyermek vallalas veszelyeztetett-e?

Megtiszteli valaszát elore is koszonom.
Kedves Attila !
Amennyiben ön szedi a véralvadásgátlót, nem kell tartania, nem okoz gondot.
Üdvözlettel : Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György belgyógyász
Üdv.
Apukámat nyelvdaganatra mütötték.négy.éve,ebböl kifolyólag nyirokcsomot.is.távolitotak el.neki.kapott sugárkezelést is.
Egy ideje.elkezdett.dagadni néha.a.nyaka,szorito.érzést.érez.
Tud vmit javasolni?
Orvosa.nem.ir.föl.nyirok keringést.javito gyo gy szert mert szerinte az jobban árt neki.
Köszönöm válaszát
Kedves Réka !
Kevés információt tudunk e-mailen keresztül az édesapja betegségéről. Nem tudjuk készültek-e uújabb vizsgálatok a panaszok miatt. A jelenleg őt kezelő szakorvos, onkológus tud segíteni. Fül-Orr-Gégész véleményét mindenképp kérjék ki.
Üdvözlettel : Kelemen Edina
Kelemen Edina
Kelemen Edina asszisztens
Tisztelt Professzor Úr!
Férjemet 5 éve műtötték aorta billentyű beültetésével, azóta Marfarin tablettát szed. INR értéke a terápiás tartományban volt.Rosszul lett,nagyon súlyos állapotba került, vvt-je 1,8 volt. Kórházban 10 egység vért kapott, endoszkóp vizsgálatotokat végeztek, komoly vérzést sehol nem találtak, ami indokolná a kialakult állapotot. Távozás után Clexán mellett továbbra is Marfarint kell szedni, majd a heparin elmarad és tovább szedi a véralvadás gátlót. Ilyen esetben nem kellene NOAC típusú véralvadás gátlóra váltani? A vérzéses állapota megismétlődhet? Köszönöm válaszát.
Kedves Dózsa Zoltánné !
Sajnos nem lehet, mert műbillentyűs betegekre még nem engedélyezték a NOAC-ot!!!!. Sajnos az eddigi humán kisérletes eredmények sem biztatóak. Nem írja, mennyi volt az INR-je, amikor vérzett. Tehát, óvatosan mindennel, de marad a warfarin!!!
Üdvözlettel : Dr. Blaskó György

Prof. Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György belgyógyász
Tisztelt Professzor Úr !
Véralvadásgátlóval kapcsolatban szeretnék kérdezni.A férjem pitvarfibrilláció miatt Eliquis 5 mg 2x1 tablettát szed,szivkatéter és kardio verzió után irták fel a kardiológián.Az érdekelne,hogy van a nyakán egy kis "lifegő" szemölcs/fibróma ? nem tudom,hogy hivják /és az ingnyak zavarja,többször beleakad,ezért szeretnénk levetetni,csak nem tudjuk mi a teendő ilyenkor a véralvadásgátlóval.Lehet,hogy lézerrel levágják és nem vérzik ?Nem tudjuk mit lehet.Egyébként a többi gyógyszere:Concor 5 mg 2x1/2,Tanydon 40 mg 2x1/2,Xeter 10 mg este 1, és most Magnerotot mondták a Magne B6 helyett,mert több benne a magnézium, a kardiológián.Ezek a gyógyszerek nem befolyásolják az Eliquis hatását ?
Még egy kérdésem lenne:Megyünk esküvőre,a férjem reggel 8-kor és este 8 -kor szedi az Eliquis-t.Szabad valamikor egy kis alkoholt fogyasztania ?Nem vedelésre gondolok,egyébként sem szokott,csak van amikor olyan alkalom van,születésnap a gyerekeknek és soha nem merem engedni,hogy igyon valamit.Legyen kedves ezzel kapcsolatban is segiteni.
Nagyon szépen köszsönöm előre is válaszát !Szép napot kivánok !
Kedves Parázs Miklósné !
Lézerrel az említett elváltozás nyugodtan eltávolítható dózismódosítás nélkül. 1-2 dl bort ihat a vérhigító bevétele után legalább 1,5-2 óra múlva. , égetett szeszt nem. Azt a magnéziumot szedheti, amelyik jólesik, nem befolyásolja az Eliquist.
Üdvözlettel : Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György
Prof. Dr. Blaskó György belgyógyász

Hírek

Köpenysejtes limfóma- ritka, ám agresszív

Köpenysejtes limfóma- ritka, ám agresszív

A limfóma az egyik leggyakoribb onkohematológiai betegség. Több típusa is ismert, melyek közt vannak agresszív és kevésbé agresszív fajták. Dr. Kárpáti Ágnest, a Trombózis-és Hematológiai Központ onkohematológusát most az igen veszélyes köpenysejtes limfómáról kérdeztük. 

További részletek
Eltérések a fehérvérsejtszámban-mit jelezhet?

Eltérések a fehérvérsejtszámban-mit jelezhet?

A laborvizsgálatok alkalmával minden esetben ellenőrzésre kerül a fehérvérsejtszám is. Mind az alacsony, mind a túl magas mennyiség is bajt jelezhet, így fontos utánajárni, mi is okozza az eltérést. A témában dr. Ercsei Ibolyát, a Trombózis-és Hematológiai Központ hematológusát kérdeztük. 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Facebook csoportjaink

Prima Medica

Prima Medica Egészséghálózat