Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Központ!
Ma lett kész a laborletetem, INR 0,92 (ref itt: 0,98-1,30), Phrotrombin % 117% (ref itt 80-120), PI: 13, (ref. 13-17). Az előző laborom márciusban készült, akkor az INR 0,96 volt. Szemmel láthatóan csökkent, a Prothrombin emelkedett, akkor 102% volt, a PI pedig 13,2 volt.
Van-e valami teendőm? Onkológiai gondozott vagyok. Letrovena (ösztrogén) hormongátlót szedek. Kell-e aggódnom az eredmény miatt? szép napot!
Kedves Ági !

A közölt értékek nem nagy eltérést mutatnak. Sajnos a korábbi betegségeiről nem írt, pedig lehet, hogy az ösztrogén mellé véralvadásgátló szedésére is szksége volna? Ez a kérdést beszélje meg az onkológusával!!

Üdvözlettel: Dr. Szélessy Zsuzsanna

Üdvözlöm
Olyan problemam van hogy valószínű eltört a labfejembe a középcsont! Félek hogy ujra gipszet kapok es megint trombozis elleni szurit kell adnom magamnak! Ezzel nem is lenne probléma,de 27.hetes terhes vagyok es nem tudom lehete! A héten pihentetnem kell a lábam és vissza mennem az orvoshoz!nem mertem bevallalni a röntgent! Mit szoktak ilyenkor?
Előre is köszönöm:Adrienn
Kedves Horváthné Adrienn!



Nagyon jól gondolja, hogy heparin készítménnyel szűrnia kell magát. A terhesség alatt ezt bátran lehet alkalmazni, sőt kötelező még akkor is, ha nem gipszelik be, de feküdnie kell.

Üdvözlettel:Dr. Szélessy Zsuzsanna

Tisztelt dr, úr!Clopidep 75 mg szedek és még is foltokban megalszik a vér a bőröm alatt.Dopler vizsgálaton voltam,de nem találtak semmi elváltozást. Azóta szedek vérhígítót.Válaszát előre is köszönöm,tisztelttel Bolega Veronika ,63 éves.
Kedves Veronika !

Ön a vérlemezkék működését befolyásoló gyógyszert szed. Ennek lehet olyan hatása, hogy kisebb nyomásra is bekékül a bőre. Lehet, hogy szteroidot is szedett és vékonyabb a bőre? Esetleg reuma gyógyszereket is?

Sajnos tűl kevés az információ a vélemény alkotáshoz..

Üdvözlettel : Dr. Szélessy Zsuzsanna
Jo napot! Andras Ildiko vagyok 44eves Julius 21en infartom volt minek kovetkeszteben egy sziv kateter ahova kaptam egy stentet ugyanis a halal er vol 80%ban el dugodva! Jelenleg idehaza vagyokgyogyszeres kezelesen, es nagyon aggodom mert nem mindig de kozben erzek egy ego fajdalmat a szv korul! Tanacstalan vagyok mit tegyek
Kedves Ildikó !

Az említett előzmények miatt mindig komolyan kell venni a panaszokat. Keressen fel egy kardiológust a panaszok tisztázására itt Magyarországon is.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Andras ildiko

Kelemen Edina

asszisztens
Tisztelt Doktor Ur!

Nem reg volt (3 hete) egy trombozisom, amit tudoembolia kovetett, 1 hetes korhazi kezelessel. Eddig napi 2x15 , mostantol 1x20 mg.alvadasgatot szedek.
Kerdeseim:
- az erintett resz a tudomben vegleg elhalt? ( errol eddig ellentmondasos tajekoztatast kaptam miszerint hogy feloldja az alvadasgatlo gyogyszer, illetve hogy testesul)
- van-e esely ra, hogy a mar testesult verrog a tudobol ujra " elszabadul"?
- mikortol, milyen utemben es intenzitassal javasolt, milyen sportok ujrakezdese?
( en eloszor a tudokapacitasomat es allokepessegemet szeretnem fejleszteni,uszas es futas utjan, majd visszaterni a sulyzos edzesekre is. Ez lehetseges, tamogatott?)
- Milyen fontos eletmodbeli javaslata van?
-Munkam miatt gyakran utazom repulovel. Elegendo a Xarelto szedese, vagy aszpirin is szukseges? Itt csak a par oras egy helyben ulesnek van veszelye, vagy maganak a repulesnek is?( legnyomas valtozas stb. )
-barmi mas tudnivalo? Esetleg az interneten osszegyujtott, megbizhato informaciokhoz hozzaferes vagy javaslat?

Koszonom!
Kedves Zsolt !

Kérdései sokrétűek ,sok lenne itt e-mailben megválaszolni.

A trombózis utáni állapotok kezelésével foglalkozik Dr. Kósa Éva Éva angiológus doktornő. Kérem keresse fel központunkban , hogy valamennyi kérdésére választ kapjon. A viziten részletesen át tudnak beszélni mindent életvitellel, utókezeléssel kapcsolatosan. (mire kell figyelni , mi a teendő repülő út előtt, stb)

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Varga Zsolt

Kelemen Edina

asszisztens
Tisztelt Doktor úr /Doktornő!

Az lenne a kérdésem, hogy én egy 21 éves fiú vagyok és a vérnyomásom leggyakrabban szisztolés 130-140 vagy fölötte diasztolés 60-70, hogy ez probléma ha ekkora a különbség a kettő között? Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Ádám !

Ne aggódjon, ezek az értékek normál tartományban vannak.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Albert Ádám

Kelemen Edina

asszisztens
Tisztelt dr. Kapocsi Judit
Rendszeresen ellenőrzöm a vérnyomásom és tartok tőle, hogy a per értékem magasabb pl 121/85 pulzus 60 ez megfelelő e így?
Köszönettel: Szanka Krisztian
Kedves Krisztián !

Az említett vérnyomás érték teljesen elfogadható. .

Üdvözlettel : Dr. Kapocsi Judit
Üdvözlöm.
Olyan problémával fordulok önökhöz,hogy július 22-én bementem a sürgősségire azzal a panasszal hogy nagyon fáj a lábam hátúl a térdhajlatban. Ott megállapították azt hogy tromboflebitiszem van. Erre kaptam clexan 8000-et,cataflamot,detralexet,meg liotont. Mindent betartva kértem angiológiára időpontot amit meg is kaptam,és meglepetésemre miután megvizsgáltak és nem igazolódott továbbra sem a mélyvénás trombózis,kaptam antibiotikumot még pluszba Roxithromycint. Mára minden gyógyszerek elfogyott viszont a panaszainak nem múlnak. Nem tudom mit kellene még tennem,de már félek miért nem akar elmúlni. Mit tehetnék?
Kedves Attila !

A visszérgyulladás gyógyulása hosszú folyamat. A javulás nem csak a használt gyógyszertől, injekciótól függ, hanem az elkövetkező időszak életvitelétől, a terhelés mértékétől is, illetve , hogy milyen kiterjedésű trombophlebitise volt.

Használ-e kompressziós harisnyát a mindennapok alatt pl. ?

Ha panaszai nem javulnak ismét keresse fel szakorvosát, esetleg szükség lehet ultrahang vizsgálatra.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Attila

Kelemen Edina

asszisztens
Tisztelt, Doktor úr!

Már 3 spontán vetélésem volt. Mindhárom esetben szigorú orvosi felügyelet mellett! A 3 esetben 1 közös volt. Egyszerűen mintha elsorvadt volna az embrió. A 6. hétig sikerült kihordanom őket,majd műtéti befejezés volt.Szedtem gyógyszereket, injekcióztam magam orvosi előírás után, de egyik sem volt hatásos, sem meggyőző! Ez alatt azt értem, hogy a vizsgálataim kapcsán az orvosok egymásnak ellent mondó nyilatkozatot tettek. Erről írásos dokumentációim vannak!!! Ezért érdeklődnék, hogy habituláris vetélés kapcsán lenne szükségem kivizsgálásra, hogy hogy kaphatnék időpontot? Meddig tartana a folyamat és mennyibe kerül? 37 éves vagyok és a teherbe eséssel nincs gondunk! Csak én lennék a vizsgálatok alanya.
Várom válaszát!
Üdvözlettel: Kunné Szabó Mónika
Kedves Mónika !

Központunkból Dr. Szélessy Zsuzsanna doktornőt javaslom felkeresni. A doktornő rendelésére a 0670/431 77 29-es telefonon tud bejelentkezni. A konzultáción megbeszélik milyen vizsgálatokra van szükség, amit a konzultáció után a központban megtudunk oldani. Általában 2-3 hét között van eredménye a kért vérvizsgálatoknak.

Valamennyi eddig készült leletét hozza magával.

Üdvöz lettel : Kelemen Edina
Kunné Szabó Mónika

Kelemen Edina

asszisztens
1 éve néhány hetente a jobb combom tövében a lágy részen ismétlődő rettenetesen éles szúró nyilaló fájdalom jelentkezik, alkalmanként 2-3 ismétléssel néhány percen belül. Most viszont ugyan ilyen fájdalom szintén a jobb lábam vádlijában néhány napja minden nap fellépp pár éles szurkálás erejéig.44 éves vagyok, nem tudom mi lehet ez de nagyon ijesztő
Kedves Szilvi !

A panaszok ismétlődése miatt érdemes lenne a közlejövőben szakorvost felkeresnie. Számos információra lenne szükség ahhoz, hogy véleményt adjunk itt . Szerepet játszhat a tünetek kialakulásában az , hogy milyen munkát végez (ülő, álló), genetika, stb. Mindenképp személyes találkozó szükséges egy szakorvosi véleményhez.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Csíkné Szilvi

Kelemen Edina

asszisztens

Prima Medica Egészségközpontok