Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktornő/ Doktor úr!
21 éves férfi vagyok, ülőmunkát végzek, nincs súlyfeleslegem, mozgásszegény életet élek.
Lassan egy hónapja fáj már a bal combom, vádlim, bokám, lábfejem.
Nyugalomban is, terhelésre csak fokozódik, izomláz szerű.
A fájdalom még hagyján, de a vádlim hátsó részén sokkal jobban látszanak a felületes vénák mint a másik lábamon, és ez eddig nem volt ilyen.
Háziorvosnál már voltam, írt fel Detralexet, de a fájdalom továbbra sem akar szűnni.
Visszamentem hozzá 1-2 hét múlva, akkor azt mondta ne foglalkozzak vele, majd finoman szólva elzavart.
Ha esetleg ez számít, a vérnyomásom egyszer-kétszer magas volt, rendszeresen mérem, és most pár napja gyengébb, elnyomhatóbb a pulzusom mint általában lenni szokott, főleg a bal csuklómon.
A vérnyomásom viszont rendben van.
Mivel háziorvosomra nem számíthatok, Ön, mint szakorvos véleményét szeretném kikérni, hogy ez valóban "csak" viszér, vagy lehet akár trombózis is?
Szíves válaszát előre is köszönöm!
Kedves Gábor !

Panaszaival angiológus szakorvosunkkal tud konzultálni. Dr. Kósa Éva doktornő foglalkozik központunkban a visszerekkel, és az azzal kapcsolatos problémákkal. A doktornő fizikális vizsgálat, szükség esetén célzott vizsgálatok elvégzése után tud véleményt mondani, azzal kapcsolatban, hogy visszér probléma okozhatja-e fájdalmait. Amennyiben nem angiológiai tényező (pl: érszűkület) áll a háttérben, tovább írányítja önt érsebész felé.

Üdvözlettel :Kelemen Edina
Tisztelt Doktornő/Doktor úr!

Van olyan vizsgálat, mely elvégzésével teljes mértékben kizárható az ún. burger-kór?
Tisztelt Balázs!

A Buerger -kór diagnózisának felállítása vagy kizárása bonyolultabb, mint a érszűkületé. Ha a betegség gyanúja felmerül, angiogáfia esetleg CT angiográfia elvégzése mindenképpen szükséges.

Tsiztelettel:

Dr Kósa Éva

Kedves Címzettek!
Fogamzásgátlással kapcsolatban lenne kérdésem. 43 éves vagyok, közel 1 éve használok hüvelygxűrűt, amit szakrendelésen kaptam. Nagyon elégedett vagyok vele, nem szeretném lecserélni. A háziorvos felhívta a figyelmemet, hogy emiatt trombózisveszály áll fenn, nem javasolt az én koromban a hormon tartalmú ezsközök használata. Tanácstalan vagyok, mert nem tudom felmérni a helyzet egészségügyi kockázatát. Mit tegyek? Milyen vizsgálatok szükségesek ahhoz, hogy a trombózis veszély kiszűrhető legyen. Válaszukat előre is köszönöm!
Kedves Anna !

Valóban célszerű, javasolt az ön esetében kizárni a trombozisra való hajlamot hormontartartalmú fogamzásgátló használata mellett. Keressee fel központunkat, ahol szakorvosunkkal konzultálni tud a szükséges lépésekről, vizsgálatokról, é helyben lehetőség van a vérvizsgálatra is .

Üdvözlettel: Kelemen Edina
Tisztelt Drnő/ Úr
Évek óta fennálló problémám, hogy a legkisebb ütésre vagy ütés nélkül a lábszáraimon és karjaimon nagy lila véraláfutások jelennek meg. Kb. 2 és 7 cm közötti átmérőjűek és 2-3 napig csak növekednek. Jelenleg még vérlemezke összecsapódás gáltó gyógyszert is kell szednem a szívbetegségem miatt, azóta a helyzet még rosszabb. Lehetséges e ennek vizsgálata, gyógyítása. Háziorvos nem nagyon törődik vele.
Válaszát köszönöm . Daczó Judit
Kedves Judit !

Panaszaival haematológus szakorvos segítségét kell kérnie. Központunkból Dr. Szélessy Zsuzsanna doktornőt tudom ajánlani.

Bejelentkezni a 0670/431 77 29-es telefonon tud.

Üdvözlettel: Kelemen Edina
Kedves Doktor Úr!
A bal combomon van egy nagy vastag kidudorodás- egészen fentről kezdődik- ami lemegy a vádlimba. Nagyon csúnyán kidudorodik főleg nyáron. A másik lábamon nincsen semmi. Csak műtéti beavatkozás segíthet? Sebészeten sztk-ban egyből beutalót kaptam mert mondta a doktornő hogy ez elég csúnya. Válaszát előre is köszönöm.
Kedves Claudia !

Javaslom keresse fel központunkban Dr. Sepa György érsebészt. Személyes konzultáció, vizsgálat után tud véleményt mondani egy szakorvos. A doktor úr ultrahangot is végez a viziten szükség esetén, amellyel informálódhat az erek állapotáról. Konzultáció során tudják megbeszélni milyen kezelés jöhet szóba az ön esetében.

Üdvözlettel : Kelemen Edina

Jó napot /
21 éves vagyok , egy hete kaptam mélyvénás trombózist . Syncumart szedek rá .
Kérdésem az lenne, hogy e melett gyerekválalásba bele foghatunk e és mennyi idő után ?
Hogyan előzhetem meg egy esetleges új trombózist ?
Köszönöm
Kedves Anikó !

Később vállalhat nyugodtan gyermeket, de előtte ki kell vizsgálni!!!!! Kérdéseire a válasz meghaladja e kereteket, kérjen konzultációs időpontot a Trombózis Központba.

Üdv

Dr. Blaskó



Jó napot kívánok! 25 éves párom biztonsági őrként dolgozik, ami azzal jár számára, hogy sokat ül és talpal. A combján megjelent egy kis dudor az érnél, zöldes színű és ha valami hozzáér fáj, kellemetlen érzés számára. Azt szeretném kérdezni, hogy ez lehet-e trombózis, és ha igen akkor hova forduljon elsőként? Válaszát előre is köszönöm! Üdv!
Kedves Csilla !

Igaz kis idő eltelt levele érkezése óta, de mindenképp szerettem volna javasolni , véleményt mondani. Alsó végtag ultrahanggal lehet biztosan kizárni trombózis lehetőségét. Angiológus szakorvossal érdemes konzultálni aki tanáccsal el tudja látni a munkájából adódó rizikótényező miatt.

Üdvözlettel: Kelemen Edina
Aszt szeretném még kèrdezni anyám alig ud csak segitsègeljár még a jön kezèvell aligtud valamit fogni ès ez mi d egy ágy infarktusáltavan .
Hejre jöhet még?????
Köszönöm
Kedves János !

Sajnos kevés az információ ahhoz, hogy véleményt tudjunk mondani.

Személyes konzultáció szükséges ahhoz, hogy biztosat tudjon mondani egy szakorvos.

Neurológus segítségét kérjék.

Üdvözlettel : Kelemen Edina
Kedves doktornő! Üdvözlöm! Budapestről írok. 82 éves édesanyám bőrén előbb kiütés szerű valamik jöttek ki a lábán, vérzősek, nagy luk lett a helyükön, pár napja meg nagy kiterjedésű lilás foltok a karján. Gyógyszereket szed, injekciót kapott a reumás, vagy inkább az elhasználódott izületekre. Ennyi éves korban már szinte hatástalanul. Mellékhatás lenne, vagy egy kezdődő betegség? Szeretném ha megnézné, mielőbb! Az esztékába nem mondanak és csinálnak semmi érdemlegset. Köszönettel!
Kedves János !

Édesanyját először egy Bőrgyógyász szakorvosnak kellene látnia, vizsgálnia.

Amennyiben panaszai hátterében nem bőr probléma áll, esetleg érdemes angiológust , esetleg érsebészt felkeresnie .

Üdvözlettel: Kelemen Edina
Tisztelt Dr. Úr!

27 éves vagyok es a családommal elmentunk egy genetikai vizsgálatra Trombozissal kapcsolatban,ugyanis mindkét nővéremnek volt már trombozisa és kiderult h bennem is megtalalható. Mindkét szülőm hordozó es mindkettőjuktől örököltem, így homozigóta vagyok. A kérdésem h fogamzásgátló tablettát azonnal abba kell-e hagynom és ha igen van e olyan tipusa, amit szedhetek ilyen esetben. És sajnos dohányzom is...


Előre is köszönöm, várom válaszát

Üdvözlettel

Noémi
Kedves Noémi !

Mindenképp a legalacsonyabb hormontartalmú gyógyszer jön szóba az ön esetében, de azt gondolom mindenképp konzultálnia kellene egy szakorvossal a fogamzásgátlással , további életvitellel kapcsolatban.

Központunkat a 0670/431 77 29-es telefonon tudja elérni.

Üdvözlettel :

Kelemen Edina

Prima Medica Egészségközpontok