Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Makó Péter
Jó napot Kívánok kb. két hete vettem észre,hogy a jobb vádlim 100-200 M gyaloglás után rettenetesen fáj.görcs,izomláz szerü fájdalmat érzek,annyira hogy meg kell állnom . Külső nyomot nem látok.
Kedves Péter !

Szükség lehet egy doppler vagy egy ultrahangos vizsgálatra. Vagy háziorvosát, vagy egy belgyógyászt, angiológust keressen fel panaszai miatt. Kevés ez az információ amit leírt . Tudni kellene a korát, ismerni életvitelét, stb..

Üdvözlettel :

Kelemen Edina
Golya Malvin
tegnap délután óta mellkasi,görcsös fájdalmam van,agörcs oldó tabletta nem segít.Mit tegyek ,, ,?
Kedves Malvin !

Panaszai miatt háziorvosával konzultáljon. Szükség lehet EKG vizsgálatra. Görcsoldó tabletta ebben az esetben nem segít.

Üdvözlettel:

Kelemen Edina
Békési Magdolna
69 éves vagyok. 18 éves korom óta gyógyszert szedek magas vérnyomásra.Sokfélét kipróbáltunk. Jelenleg exforge nevezetűt ,már10 éve. Nem mindig magas a v.ny. de olykor nagyon kiugrik, ilyenkor ilyesztő jelek vannak. Pl. beszédzavar, látászavar,majd migrénes fejfájás jön. Szervi jelentős elváltozást nem mutatott ki a vizsgálat sorozat. Most 3 napja -meleg front van- állandóan le-fel megy a vérnyomásom. Félek a stoke-tól. Ilyenkor sűrűn mérem itthon és több gyógyszert veszek be. Mit tehetek még? Életmódom kiegyensúlyozott, rendezett. Kérem nagyon segítsen nekem. ! Nagyon köszönöm! Tisztelettel B. Magdolna
Kedves Békési Magdolna!

Ahhoz, hogy a segítségére tudjak lenni, pontosabb információk (eddigi betegségeinek története, vizsgálati leletei, pontos vérnyomás adatok) szükségesek.

Szívesen látom a rendelésemen, és akkor többet tudok mondani.

Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit

Sári Okróczkyné Anikó
Mindkét talpam nagyon ég kb. három hónapja. Nehezen járok. Vörösödik,még a nagyláb ujjam is.
Kedves Anikó !

Ahhoz, hogy véleményt tudjunk mondani az ön esetében fizikális vizsgálat, személyes konzultáció szükséges. Panaszai hátterében állhat érprobléma, esetleg neurológiai tényező. Mindenképp érdemes lenne felkeresnie egy angiológust a tünetek tisztázására.

Üdvözlettel:

Kelemen Edina

Kassai Györgyné
Tisztelt Főorvos Úr !

Én egy 66 éves nő vagyok, érszűkületem van. Tüneteim 2010 óta vannak, 2013 óta az utcára sem tudok kimenni.

Egyéb okból háromszor voltam kórházban, ahol minden esetben konstatálták a mozgáskorlátozottságom, de más nem történt. Nootropil infúziókat kaptam, de ez a járás-képességemen és a koordinációs zavaraimon nem javított.

A háziorvosom nagyon "kedvesen" megjegyezte, hogy ez egy halálos betegség !

Vérnyomás csökkentőt, betalocot, nootropil tablettát, aszpirint szedek, valamint xanaxot, hogy "ne idegeskedjek".

Egyenlőre, nem úgy néz ki, hogy perceken belül meghalok, viszont ilyen állapotban élni nagyon keserves. Bár vannak felnőtt gyermekeim, de ők a saját életüket élik.

Egyfolytában keresem a javulás lehetőségét, így bukkantam rá a Mofetta gáz által nyújtott jobbulásra. Kérdem, hogy mi a véleménye a Moffettáról, az általános érszűkület kapcsán ?

Köszönöm a válaszát
Kedves Kassai Györgyné !

Ha igazolt érszűkülete van akkor beta blokkolót (Betaloc) NE szedjen, mert rontja az állapotát. Időnkénti értágítás nem ártana, de keressen meg a thrombozis közpotban. A mofetta jó dolog, csak addig tágulnak az erek, amíg a gázban van. De sokszori használat után némi javulás lesz.

Üdvözlettel : Dr. Blaskó György



Tolnai Ágnes
Tisztelt Doktornő!

Azzal a problèmával kapcsolatban kèrnèm a válaszát, hogy kb. egy hete gerincsèrvet állapítottak meg. Előtte egy héttel kaptam 1diprofos ès 4 voltaren inhekciòt derèkfájás, lábgörcs illetve izomgyengesèg miatt ès másfèl hètig szedtem aflamint ès mydetont. Ezután vettem èszre hogy nyomást èrzek a fejemben mèrtem többször a vèrnyomásom ami 110 ès 140 között ingadozik. A normális nekem 100 -110 között szokott lenni amivel jól èrzem magam. Ezzel egyidőben a menstruációm is megjőtt úgy, hogy egy hete múlt el. Ön szerint van -e összefüggès a sèrv ès a vèrnyomás

illetve vèrzès között. Hormonműködèsi zavar okozhatja-e. Hova mehetnèk ezzel a problèmával. Mèg annyit tennèk hozzá, hogy a pajzsmirigyemre gyógyszert szedek de most voltam vizsgálaton ès rendben van ès a lában elèg visszeres.

Megtisztelő válaszát előre is köszönöm.

Tisztelettel T. Ágnes
Kedves Ágnes !

Az injekciók amiket a derékfájdalomra kapott okozhatták az említett panaszokat, fejfájást, vérnyomás ingadozást. A hormonális rendszert is befolyásolhatja. Ha már nem kapja ezeket a gyógyszereket , de panaszai fennállnak mindenképp érdemes belgyógyász szakorvost felkeresnie. Tudni kellene az ön korát a vérnyomás változás, és a hormonális tünetek tisztázására.

Üdvözlettel :

Kelemen Edina
sinka csaba
Nagymamámat lila foltok keletkezése miatt laborba utalták, ahol trombocita eltérését találtak.

Kórházba utalták, ahol steroid kezelést kapott, amitől szétesett az izomzata, és a cukra is drasztikusan magasra szökött. Lehet –e még esélye tovább élni annak ellenére, hogy 87 éves?

Köszönettel:

Sinka Csaba

Kedves Csaba !

Kevés az információ ahhoz ,hogy véleményt mondjunk. Látni kellene összes leletét, gondolom több vizsgálat készült a nagymamának.

Üdvözlettel: Kelemen Edina
Eszter
Tisztelt Szakértők!



Kisfiam koraszülöttként érezett meg közénk, a 7. hónapban. Májkapuvéna trombózist állapítottak meg nála. 3 hónapig fraxeparin injekciót kapott, először napi kettőt, majd lecsökkentették 1-re. A kérdésem az lenne, hogy egy esetleges második babánál hogy tudnám kikerülni, hogy ez előforduljon. Milyen vizsgálatokat kellene elvégeznem?
Kedves Eszter !

Jöjjön be genetikai tanácsadásra a Trombózis Központba. . A részletes válasz oldalakat tenne ki.

Üdvözlettel:Dr. Blaskó György



Tóth Éva
Üdvözlöm Doktor Úr!

Érdeklődni szeretnék, hogy páromnak már nagy visszerek jelentek meg a lábán, valószínű öröklés útján. Voltunk már konzultáción másnál is, de szeretnénk még nyomozni az ügyben. Rádiófrekvenciás kezelést ajánlottak aminél altatással végzik, de más oldalon azt olvastam hogy helyi érzéstelenítéssel végeznek. Meg igazából más orvos véleményére is kíváncsiak vagyunk..A másik dolog amit nem értünk, hogy miért nem segíthet az injekciózás, amivel ugyanazt az eredmény érik el. Lehet köze ahhoz hogy túl nagy a visszér tágulat? Legyen szíves nekünk tanácsot adni. Köszönöm szépen. Üdvözlettel : T.Éva
Kedves Éva !

Létezik rádiófrekvenciás kezelés, és rádiófrekvenciás műtét is. Azt, hogy az ön esetében melyik megoldás a megfelelő csak vizsgálat után tudja az érsebész megmondani. Központunkból Dr.Sepa György doktor úrat tudom ajánlani.

Rendelésére a 0670/431 77 29-es telefonon, vagy az info@tromboziskozpont.hu e-mail címen tud bejelentkezni.

Üdvözlettel : Kelemen Edina

M.Noemi
Jo estet. :) 24 eves vagyok.Az en tortentem aval kezdodott hogy ezelott par eve kiirtak a Meleva 35 fogamzasgatlot hormozavar miatt,pattanasok miatt, azta meg cisztam eltuntetesere. Kivettek a forgalombol es mivel a diane 35 testver gyogyszere azt kezdtem szedni. Mar vagy 4 eve szedek fogamzasgatlot megszakitasokkal, szunetekkel.... most utolso szunetet egy es fel ev szedes utan hagytam... kozben elkezdett dagadni a labam. A szakorvos azt allapitotta meg h ha nem vigyazok trombozisom lessz. Mamamnak van a csaladbol trombozisa.DEtrralexet irt fel az orvos.fogamzasgatlo gyogyszerrol azt mondta , hogy le kellene mondani, nem is szedem mar 3 honapja a fogamzasgatlot. Az a baj hogy visszajottek a pattanasaim ugy az arcomra mind a boromre a hatamon. Es borgyogyaszatilag nem kezelheto semmi nem segitett eddig, mivel hormonzavarom van, csak a fogamzagatlo hatott.Kerdesem MIT tehetek , vagy vehetek/ szedhtek hogy a pattanasaim is elmuljanak es a trombozist is elkeruljem , meg a ciszta visszaujulasat? :(
Kedves Noémi !

Van lehetőség laborvizsgálattal kimutatni , hogy van -e genetikailag hajlama a trombózisra. Központunkban fel kellene keresnie Dr. Blaskó György professzor úrat . Az eredmények birtokában lehet dönteni egy alacsonyabb hormontartalmú gyógyszerről.

Üdvözlettel:

Kelemen Edina (asszisztens)

Orvos válaszol

Kérjük, töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot. 

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

Facebook csoportjaink

PRIMA MEDICA