Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Szakértő!Pár napja a jobb lábfejemben erős duzzanat,fájdalom,görcsös érzés tapasztalható.Bedagadt ,ez nem lohad már másfél hete,nyomásra érzékeny,fáj.Üzemorvos ránézett,de nem igazán foglalkozott vele,beutalót írt ortopédiára,ahova 3 hét múlva kaptam időpontot.A lábam továbbra is nagyon fáj,állómunkát végzek,zárt cipőben,amit ugyancsak megnehezít a fájdalom.
Kedves Ari !

Panaszaival kapcsolatban belgyógyászt , angiológus szakorvost kellene felkeresnie. Több tényező is állhat panaszai hátterében. Mindenképp fizikális vizsgálat szükséges ahhoz , hogy biztos diagnózist kapjon.



Üdvözlettel:

Kelemen Edina
Tisztelt Dr.Sepa György!
Lehetőség keresés miatt zavarkodnék önnél.A jobb lábamon velem született vísszér -tágulat és ezzel együtt piros teljes egészében elszíneződés látható.Akinél voltam eddig vizsgálaton , nem nagyon szerettek volna foglalkozni ezzel a típusú jelenséggel. A helyzet az ,hogy mi külföldön élünk de otthon szeretném megtalálni a megoldást ha van ilyen! Esetleg ha nem lennék túl tolakodó tudok képet küldeni egy ön által megadott email cimre ,hogy lássa dokrot úr miről is lenne szó ! Válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel: Nyerges Attila
Tisztelt Nyerges Attila !

Dr. Sepa György érsebész részére az info@tromboziskozpont.hu e-mail címre tudnak küldeni érdeklődő levelet panaszaival kapcsolatosan.

Üdvözlettel: Kelemen Edina asszisztens
Üdvözlöm!Már 15hónapja hogy szültem.Akkor felment a vérnyomásom,amit azóta is gyógyszerrel tartom rendbe.Normodipint szedek.Vékony vagyok.Sajnos kiugrik néha így is a vérnyomásom.Mitől nem áll vissza?Meddig kell szednem?Vérképem jó lett 3hónapja voltam.Miért van az ha felmegy a vérnyomásom akkor hidegek a lábaim,és sokat megyek pisilni?Néha a pulzusom104.Orvosom nem küld sehová...Ön szerint nem kellene kardiológushoz fordulnom?Köszönöm
Kedves Bacsóné Rita!

Mivel az előző betegségeinek ( ha voltak) a történetét nem tudom, az sem derül ki, hogy korábban a vérnyomásával volt-e baj, hogy toxémiás volt-e a terhessége, volt-e korábbi terhessége, az hogyan zajlott, a családjában fordult-e elő magas-vérnyomás betegség és így tovább.. milyen most a fizikális vizsgálat eredménye, érdemben felelősséggel nem tudok a kérdésére válaszolni. Ehhez személyes találkozó szükséges, hogy amit lehet tisztázzuk, amit szükséges elvégezzük, és aztán a leletek birtokában az Önnek legjobban megfelelő kezelést elkezdjük.

Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit



Tisztelt Doktor úr!
Elnézését kérem hogy zaklatom, de feleségem nagyon rosszul viseli a clexan beszúrását mindig stresszel előtte való éjjel és félek hogy nehogy rossz hatással legyen a babára! Sajnos ő egy elég félős lelkileg gyenge típus. Olvastam a neten ( ami természetesen nem jelent túl sokat), hogy vannak új orális ám szedhető véralvadásgátlók amik már forgalomba kerültek, nem lehetne áttérni valamelyikére a Doktor úr szerint?
Köszönettel: K



az MTHFR homozygota mutáció igazolható eltérésként,emiatt kellett a clexan!
Kedves Vadász Géza!

Sajnos jelenleg nincs egyéb olyan gyógyszer heparinon kívül ami adható kismamáknak, ez pedig csak injekció formájában van. Talán érdemes újra megbeszélni a kezelőorvossal a beadás módját, vagy esetleg valaki más adja be a injekciót, lehet kissé megnyugszik a felesége. Gondolom az injekció szükségességét MTHFR homozigóta mutáció esetén haematológus állapította meg, ha ez nem így történt szükséges a haematológiai konzultáció.

Tisztelettel:

Dr Kósa Éva

Tisztelt Szakértők! Februárban 41. hétre beindították a szülést nálam, 4 óra vajúdás után megcsászároztak! 10 napig voltam kórházban, az első 6 napban 38 fok feletti lázzal, a hetedik napon derült ki mellkas CT alapján, hogy a tüdőmben volt egy elzárodott ér. Véralvadás gátlót kell azóta szednem, azt mondták, hogy legalább fél évig. 22 éves vagyok, és szeretném újra kivizsgáltatni magam, hogy esetleg elhagyhatnám e ezt a gyógyszert, és hogy hajlamos vagyok e a trombózisra. A kérdésem az lenne, hogy milyen vizsgálatokra lenne szükségem, ha befáradnék Önökhöz? Köszönöm készséges válaszát!
Kedves Vivien !

Központunkból Dr. Blaskó György professzor Úrat tudom ajánlani. Valamennyi leletével keresse fel rendelőnkben. Valószínűleg szóba jön genetikai laborvizsgálat. Pontos javaslatot vizsgálatokkal kapcsolatban csak az előzmények áttekintése után tud mondani szakorvosunk.

Bejelentkezni a 0670/431 77 29-es telefonon , vagy az info@tromboziskozpont.hu e-mailen tud.

Üdvözlettel :

Kelemen Edina
Tisztelt Szakértők!

18 éves vagyok és rendszeresen sportolok(focizok),de egy héttel ezelőtt elkezdett fájni a derekam, a jobb lábam is fáj/görcsöl ,de a bal nem.Mitől lehet?
Kedves Martin !

Panaszainak több oka is lehet. Mindenképp fel kellene keresnie először háziorvosát, aki pontosan ki tudja kérdezni .Annak megfelelően javasolna vizsgálatokat. A derékfájdalom oka lehet vese eredetű, és lehet mozgásszervi. Mindenképp személyes konzultáció szükséges ahhoz, hogy bármely szakorvos véleményt tudjon mondani.

Üdvözlettel:

Kelemen Edina
Tisztelt Doktornő!
Pár éve volt egy nagyon stresszes szorongó időszakom, vérnyomásom 150 körüli lett, így orvosom gyógyszert rendelt. Kb egy éve a gyógyszer mellett ( 1/2 Coverex) legtöbbször alig 100-110 körül van a vérnyomásom, délután már mindig nagyon fáradt vagyok. Elegendő folyadékot fogyasztok, min. 2 liter. Szeretném abbahagyni a gyógyszert..Valóban ez nem lehetséges? - Semmilyen egészségügyi problémám különben nincsen. Köszönöm válaszát, H. Tóth Ágnes
Kedves Tóth Ágnes!

A leveléből nem derül ki, hogy mi áll a mozgáskorlátozottság, koordinációs zavar hátterében, milyen vizsgálatok történtek, mikor, és milyen eredménnyel, milyen diagnózisokat állapítottak meg Önnél.

Így érdemben nem tudok tanácsot adni. A Mofetta gáz hatásait személyesen nem ismerem. Minden esetre, mint minden gyógyfürdő kezelés előtt, itt is érdemes orvosi ajánlást kérni. Angiológus, kardiológus, reumatológus szakorvosok véleményét fontos kikérni. Ők is kérnek a felírás előtt alapvizsgálatokat, a beteg kórtörténetét, mert annak alapján lehet megítélni, hogy az adott beteg számára ez a kezelés ajánlható, vagy nem.

Személyes találkozás, vizsgálat esetén tudnék hasznosabb lenni az Ön számára.

Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit

Jó napot Kívánok kb. két hete vettem észre,hogy a jobb vádlim 100-200 M gyaloglás után rettenetesen fáj.görcs,izomláz szerü fájdalmat érzek,annyira hogy meg kell állnom . Külső nyomot nem látok.
Kedves Péter !

Szükség lehet egy doppler vagy egy ultrahangos vizsgálatra. Vagy háziorvosát, vagy egy belgyógyászt, angiológust keressen fel panaszai miatt. Kevés ez az információ amit leírt . Tudni kellene a korát, ismerni életvitelét, stb..

Üdvözlettel :

Kelemen Edina
tegnap délután óta mellkasi,görcsös fájdalmam van,agörcs oldó tabletta nem segít.Mit tegyek ,, ,?
Kedves Malvin !

Panaszai miatt háziorvosával konzultáljon. Szükség lehet EKG vizsgálatra. Görcsoldó tabletta ebben az esetben nem segít.

Üdvözlettel:

Kelemen Edina
69 éves vagyok. 18 éves korom óta gyógyszert szedek magas vérnyomásra.Sokfélét kipróbáltunk. Jelenleg exforge nevezetűt ,már10 éve. Nem mindig magas a v.ny. de olykor nagyon kiugrik, ilyenkor ilyesztő jelek vannak. Pl. beszédzavar, látászavar,majd migrénes fejfájás jön. Szervi jelentős elváltozást nem mutatott ki a vizsgálat sorozat. Most 3 napja -meleg front van- állandóan le-fel megy a vérnyomásom. Félek a stoke-tól. Ilyenkor sűrűn mérem itthon és több gyógyszert veszek be. Mit tehetek még? Életmódom kiegyensúlyozott, rendezett. Kérem nagyon segítsen nekem. ! Nagyon köszönöm! Tisztelettel B. Magdolna
Kedves Békési Magdolna!

Ahhoz, hogy a segítségére tudjak lenni, pontosabb információk (eddigi betegségeinek története, vizsgálati leletei, pontos vérnyomás adatok) szükségesek.

Szívesen látom a rendelésemen, és akkor többet tudok mondani.

Üdvözlettel: Dr Kapocsi Judit

Prima Medica Egészségközpontok